Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: * Bobbo *
ORIGINAL: Angelicka24
JIPPIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Jeg sto på eksamen med greie karakterer[:D][:D][:D] Åhhh, snakk om å være lykkelig
Grattis vennen. Dette er virkelig din mnd. [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Caaarina
ORIGINAL: * Bobbo *
JIPPIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Jeg sto på eksamen med greie karakterer[:D][:D][:D] Åhhh, snakk om å være lykkelig
Grattis vennen. Dette er virkelig din mnd. [:D][:D][:D]
Ja, jeg skjønner ikke hva som skjer?!? Plutselig skulle liksom alt ordne seg[:D]
Det er SELVFØLGELIG fordi du fortjener det [;)]
Gratulerer! [:D]
ORIGINAL: [miss]
Halla snuppa![:)]
Koss går da med den gravide?[;)] Merka du noko?[:)]
Hååpe eg får følga itte deg inn i augustforumet[;)][:D]
ORIGINAL: Imogene
Herregud for en måned, Angelicka!
Du har nok fortjent alt sammen [:D] Hvordan er formen da? Noen forskjell?
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til desember mnd

Var kvalm i dag!
Testedag!!!
Men er jo allerede gravid, så da slipper jeg vel å teste mer enn de 6 testene jeg allerede har tatt[8|] Kaizer var på UL og fikk vite at hun venter tvillinger[:D] Har ikke hatt morgenkvalme i dag[;)]
: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]
: Nyttårsaften i det nye huset vårt!Bestevenninen min, mamma og lillesøss kommer til middag[:)]ORIGINAL: Angelicka24
Var hos tanten min en tur i går kveld, jeg og mamma etter at jeg hadde spist middag hos henne. Men, for meg nytter det ikke å være lenge våken nei. Begynte å gjespe klokken 8, og klokken halv ti gjespet jeg så tårene spratt og var visst ganske bleik..Hahaha[8D] Føler meg skikkelig gammel rett og slett! Supertrøtt og sliten på kvelden og sovner på ett blunk.
Ellers hører jeg de prater om at puppene blir større inne på terminforumet, så jeg lurer på om jeg ikke skulle hatt lagt inn en bestilling på store pupper jeg og? Hadde ikke gjort noe liksom[8|]