~ Angelickas dagbok ~

nå har hun testet med CB......................!

Her kommer Cben[;)]

syntes du kunne ryddet litt i bakgrunnen før du tar bildene altså..........[8|][:D][8D]

ORIGINAL: Kaizer

syntes du kunne ryddet litt i bakgrunnen før du tar bildene altså..........[8|][:D][8D]

Hold snavla[8D] Skal flytte jo!!![;)][:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Hehe *knis*

Gratulerer nok en gang vennen! [:D][:D]

Gratulerer så mye snuppa.
Er ingen tvil nå. [:)][:)][:)]

Hehe *knis*

Tusen takk snuppa! Skal se at vi får baby samtidig likevel[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Gratulerer så mye snuppa.
Er ingen tvil nå. [:)][:)][:)]

Nei, jeg begynte å tro mer når det krysset kom opp på ettermiddagsurin! Tusen takk igjen *Bobbo*[:D]

GRATULERE!!!

Nå ble jeg kjempe glad!![:D][:D][:D]

Stoor klem

ORIGINAL: Caaarina

GRATULERER MED SPIRE(R) I MAGEN VENNEN!!! [:D]

Tusen takk snuppelupp! Dette er liksom for godt til å være sant[:D] Var kanskje huskjøp som skulle til[8D]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

GRATULERE!!!

Nå ble jeg kjempe glad!![:D][:D][:D]

Stoor klem

Tuuuuusen takk snuppelupp! *Klemme på*

ORIGINAL: Lillemor1

Jeg har allerede fortalt til E at dere har satt inn igjen... Beklager. Lover at vi ikke skal si det til noen flere altså. Her er link til generelt, der er linker som funker[:D]

Det går bra det snuppa[:D] Bare så lenge ingen andre får vite[;)]

Hehe *knis*

Tusen takk snuppa! Skal se at vi får baby samtidig likevel[;)]

Er jo faktisk mulig vi havner på samme forum tilslutt [:D] Er jo det vi begge alltid har sagt!

Er jo faktisk mulig vi havner på samme forum tilslutt [:D] Er jo det vi begge alltid har sagt!

Jepp, født i juli eller født i august. Hvilken dato var det du hadde termin igjen?

Jepp, født i juli eller født i august. Hvilken dato var det du hadde termin igjen?

20/21 juli [:D]

20/21 juli [:D]

Oooooh, spennende dette her[:)] Hva synes du om tickeren da? Håper virkelig jeg slipper å ta den bort!

ORIGINAL: AnineT

Utrolig bra lesing!!!=)
GRATULERE SÅ MYE!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Tusen takk snuppelupp!

Oooooh, spennende dette her[:)] Hva synes du om tickeren da? Håper virkelig jeg slipper å ta den bort!

Nydelig ticker  [:D] Samme som meg [:)][:)] 
Satser på at du slipper å ta den bort ja, den skal være der og vokse i 8 mnd til den [8D][8D]

Oi oi oi oi oi oi!!!!!!!!!!!!!!!

Noe så fantastisk!!
Du har jo blitt gravid, jo, Angelicka! *rørt*

Masse lykke til videre, en fantastisk reise!

Klem

ok, da slipper jeg og jubelen løs!.Hurra hurra, nå ble jeg glad!!!!! Smakfullt arrangert den jubelen eller? (er forresten litt enig med Kaizer, du kunne da ryddet litt for en sånn stor anledning...[;)] Masse klemmer til dere begge[:D] Jammen glad jeg fikk deg med på babyverden altså (tar litt av æren) ellers så hadde jeg vel ikke fått vite noe før om flere mnd... 

Back
Topp