~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: RANDÅLF

Tror nok testen din slår ut en dag før jeg ja[;)] En dag er ikke så stor forskjell og da kan dere glede dere en hel dag sammen før han drar[8D][8D][8D] Må jo bare klaffe denne gangen da[:)]

Da må jeg i så fall teste to dager før, for mannen reiser ut veeeldig tidlig om morgenen på onsdagen[&:] Menmen, vi får se hva det blir til rett og slett!

ORIGINAL: Angelicka24

Tror nok testen din slår ut en dag før jeg ja[;)] En dag er ikke så stor forskjell og da kan dere glede dere en hel dag sammen før han drar[8D][8D][8D] Må jo bare klaffe denne gangen da[:)]

Da må jeg i så fall teste to dager før, for mannen reiser ut veeeldig tidlig om morgenen på onsdagen[&:] Menmen, vi får se hva det blir til rett og slett!

Jeg er iallefall kjempe spent[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Grete71

Ja skulle vel tro de? [8|][;)] Hjertet slår vel da, og da må de jo kunne se 2 bankende hjerter? Eller tar jeg feil når jeg sier hjertet slår da? [8|][8|] Nei, det slår nok, for likevel er det jo liten vits med ul, da... [8D]

Tror hjertet slår da ja[:)] Så da kan det jo være vi ser to hjerter i så fall[8D] Såh.. Da blir du altså 37 denne måneden! Full fest og hæla i taket da?

Hehe nei den festinga har jeg visst lagt bak meg for godt! [8|] Jone ble 40 på lørdag, men da hadde han vært ute med jobben på fredagen, så han var ikke i form... [8D] Så vi kjørte til Bryne, tok toget til Stavanger, hadde middag og 2 øl, og tok toget tilbake kl.2211..... [8D] Og kjørte hjem igjen... Var i seng før halv 12, og våknet kjempeuthvilt på søndagen! [:D] Hehehe så det var skikkelig hæla i taket da, ja! [8D]

Uff, 37....... [&:]

Heisann vennen!!

Gleder meg til du skal teste[;)]
Krysser fingrene for at det blir en liten augustbaby på dere[:D][:D][:D]

Stooor klem

Jeg er iallefall kjempe spent[:D][:D][:D]

Kunne ønske tia gikk litt fortere jah[8D]

ORIGINAL: Grete71
Hehe nei den festinga har jeg visst lagt bak meg for godt! [8|] Jone ble 40 på lørdag, men da hadde han vært ute med jobben på fredagen, så han var ikke i form... [8D] Så vi kjørte til Bryne, tok toget til Stavanger, hadde middag og 2 øl, og tok toget tilbake kl.2211..... [8D] Og kjørte hjem igjen... Var i seng før halv 12, og våknet kjempeuthvilt på søndagen! [:D] Hehehe så det var skikkelig hæla i taket da, ja! [8D]

Uff, 37....... [&:]

Jaja, sånn er det når man blir eldre[8D][8D][8D] Kan være jeg ligger å skviser ut en unge eller to på 25-årsdagen min! Hm.. Om jeg spør allerede nå etter barnevakt, så bør jo det ordne seg slik at jeg kan ut og feire. Eeeeeer jo en stor dag[:D][8D][8D]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann vennen!!

Gleder meg til du skal teste[;)]
Krysser fingrene for at det blir en liten augustbaby på dere[:D][:D][:D]

Stooor klem

Takketakk snuppa! Kunne ønske testdatoen allerede var her altså[8|] Føler det går treeeeeeigt!

ORIGINAL: ~Pink~

Lykke til med testingen den 9-10-11 Desember [:D] Krysser alt jeg har for at det skal gå din vei denne gangen!

Så koselig[:D] Tusen takk for det snille du[:)]

Mannen min har blitt gal[8|] I kveld lagde han kvelds til meg selv om jeg ikke var sulten. Det gav han faen i, for det var kanskje hans baby eller babyer inni der, og jeg måtte jo passe på at de fikk i seg nok! Hahahahaha[:D] Skikkelig tosk[8D] Bare tull med ham for tiden[:D]
Men han er seriøst blitt mer og mer gira da. I dag kjørte vi tur ut for å se på huset, og da målte han avstanden til ting rundt oss, blant annet barneskole og ungdomsskole[8|] Eneste vi ikke har funnet utav er barnehage[:D] Synes det bør klaffe nå altså. Nå er jo huset og alt parat!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til desember mnd   

1. DESEMBER: Jobb fra kl. 12 og utover dagen[:)]

2. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Var kvalm i dag morges, og uvel i magen[&:]   

3. DESEMBER: Kontraktsmøte hos eiendomsmegler.

4. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]  

5. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]   

6. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)]   

7. DESEMBER: Jobb fra kl. 10 og utover dagen[:)] Rugedag 10!   

8. DESEMBER:

9. DESEMBER:

10. DESEMBER: [&o] Mannen reiser ut i Nordsjøen [&o]  

11. DESEMBER:   Testedag!!!  

12. DESEMBER:  Eksamensresultater[:-]

13. DESEMBER: 

14. DESEMBER: 

15. DESEMBER:

16. DESEMBER: 

17. DESEMBER: Overtar det nye huset[:D]

18. DESEMBER:

19. DESEMBER: 

20. DESEMBER:

21. DESEMBER:

22. DESEMBER:

23. DESEMBER: Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen[:D] 

24. DESEMBER: Skal til søssen og sambo og feire jul med mamma, pappa, stemor og begge søstrene mine[:)]

25. DESEMBER:

26. DESEMBER: 

27. DESEMBER: 

28. DESEMBER:

29. DESEMBER:    

30. DESEMBER:     

31. DESEMBER: Nyttårsaften i det nye huset vårt! Vet i hvert fall at bestevenninen min kommer til middag[:)]

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november -
11.desember - testedag for første fryseforsøk!

ORIGINAL: Caaarina

I have a very, very, very good feeling... [;)]

Hihihi[:D] Hold på den goooode følelsen[:D]

ORIGINAL: trusa

Åååh, så julestemning det var her i dag da. Skikkelig fin julekalender har du.
Går tiden sakte for deg nå? Tenker masse på deg hver dag og undres om du har masse symptomer og sånt, men så tar jeg meg i det. Det er for tidlig for det enda.
Men jeg tenker mye på deg og eggene dine og håper med hele meg og med lillegutt at det går din vei nå.
Verdens fineste julegave er kanskje inni deg akkurat nå. [:)][:)]

Er det jul, så er det jul[:D] Kan jo ikke pynte hjemme, så da får jeg pynte her inne!
Føler tiden går syyyykt treigt.. Sitter og tenker på når jeg kan teste tidligst og sånn[8|] Har bestilt en pakke med 10 gravstaver fra billige tester[8D]
Var virkelig kvalm i dag morges, men det må jo bare være altfor tidlig for noe enda. I dag kjenner jeg stikkinger der nede, så kanskje ett eller to av eggene fester seg[;)] Håper virkelig på det!
Mannen er helt gira for tiden, og prater mye om dette. Tror han har en god følelse denne gangen, og han har sagt at han virkelig blir lei seg om det ikke klaffer nå.

ORIGINAL: snuppis30

Bra tegn at du er kvalm [:D]

Hihihi, vet nå ikke om det er noe annet kanskje da[8D] Men har masse murringer der nede i dag da!

I morgen er det 3/12 og bare 8 dager til testedato [:D]
Weeeeeee!!! [8D][8D]

Gratulerer masse snuppa[:)] Masse store klemmer til deg (og T E selvfølgelig[;)]) Har ikke vært her inne på en stund og skal si det har skjedd ting siden sist. Vi kommer forresten oppover den 22 og blir til 3 januar, så jeg og lille Lukas(11 mnd i dag)har tenkt å renne ned dørene hos deg i jula[:D]

ORIGINAL: Kaizer

I morgen er det 3/12 og bare 8 dager til testedato [:D]
Weeeeeee!!! [8D][8D]

Weeeee[:D] Bare 8 dager igjen jo[8D] Skal si det går fremover[;)]

ORIGINAL: Lillemor1

Gratulerer masse snuppa[:)] Masse store klemmer til deg (og T E selvfølgelig[;)]) Har ikke vært her inne på en stund og skal si det har skjedd ting siden sist. Vi kommer forresten oppover den 22 og blir til 3 januar, så jeg og lille Lukas(11 mnd i dag)har tenkt å renne ned dørene hos deg i jula[:D]

Åhhh, han begynner å bli stor jo[:D] Da får du jo til og med rent ned dørene i det nye huset vårt da jo[;)]

Nå har mannen lagt eggerøre til meg, og laget skiver med laks og eggerøre, samt skive med løk og steik til oss! Nammenam[8D] *Sikle*

Hei hei [:)]

Sitter her å venter i spenning på at en uke til skal gå, og at du kan teste [;)]
Er kjempe spent på hvordan det har gått, men både håper og tror at det har gått toppers [:)]

Lykke til

ORIGINAL: ~Isfruen~

Hei hei [:)]

Sitter her å venter i spenning på at en uke til skal gå, og at du kan teste [;)]
Er kjempe spent på hvordan det har gått, men både håper og tror at det har gått toppers [:)]

Lykke til

Tusen takk snuppa! Er rimelig spent her selv nå[:)] Føler dagene bare går megasakte rett og slett! Har bare en del mensmurringer nå, så vet ikke om det er positivt eller negativt jeg! 

Back
Topp