~ Angelickas dagbok ~

*Borte*

Lykke til med innsetting imorra. [:)][:)][:)]
Spennende å bli ruger igjen da.

Så utrolig fint det huset var. Håper dere får det. [:)]

Stort og flott hus [:D][:D]

ORIGINAL: * Bobbo *

Lykke til med innsetting imorra. [:)][:)][:)]
Spennende å bli ruger igjen da.

Så utrolig fint det huset var. Håper dere får det. [:)]

Ja, jeg gleder meg masse til å bli ruger[:)] Satser på at huset blir vårt jeg og[;)]

ORIGINAL: Ivara

Dæven steike!

Det skulle vært i Oslo at man fikk et sånt hus til den prisen. *drømme* [8D]

Hehehe, ja ikke sant[8D]

ORIGINAL: Angelicka24

Åååååh, nå ringte Hausken her! De tinte opp ett strå i dag, og begge eggene har overlevd opptining og så fine ut[:D] Så nå kan det bli innsett av to egg i morgen[:)] Weeeeeeee

åååå så glad jeg ble nå!!!

ORIGINAL: Angelicka24

Jaaaa[:D] Innsett er kl. 10.30 i morgen, og etterpå skal vi gå å legge bud på ett hus vi har sett på i dag[:D][:D][:D] Jeg er så lykkelig som jeg kan bli, og ikke minst superglad for at vi nå bytter bank! Fy søren, mye bedre betingelser i DNB Nor enn Sr-bank for å si det sånn[;)]

Hihi ja men DnbNor fikk jo krisepakke fra staten.... [8D] Kanskje ikke så rart at de kan tilby mer.... [8D]

LYKKE TIL I DAG, DA!!!!!!

Tenker på dere!! [:D]
Sender masse babystøv deres retning, disse to julespirene skal sitte!
Krysser fingrene for at det er gulleggene dere får satt inn

Lykke til med innsett og hustitting/bud i dag! [:D]

Gratulerer som ruger og på 2 egg.  [:)][:)][:)]
Denne gangen skal det bli full klaff, og dobbel lykke.

Gratulera så masse med huskjøp snuppa[:D][:D] Og som rugar av to flotte egg[;)]

Når flytter dåke inn??[:D] Må være utrulig spennande med huskjøp![:D][:D]
Dekorera eit heilt hus, laga barnarom osv[:)][:)] Alt på din egen måte, utan å uroa deg for noko[:D]

Gler meg til du skal teste om en 14-15-16 dager[:D]
Da blir nok positiv test skal du sjå[;)] Krysser i verfall fingrane for da!

Oioioi! Tusen takk for alle hilsenene jenter! Dette er bare helt sykt! Sette inn egg og få drømmehuset på en og samme dag! Testedag er 11.desember[:D] Gleder meg vilt til å innrede det nye huset vårt på 180 kvadrat og 1,3 mål tomt[8D] Helt sykt at vi fikk det 240 000 under prisantydning!

Trusa: Du kan komme på besøk akkurat når du vil[:D] Skal få bo i "Grotten"[8D]

Ivara: Vi kan godt være både tre og fire i det nye huset[;)]

AnneEmilie: Tusen takk for festestøvet!

[miss]: Vi har ikke avtalt overtaglese enda, finner utav det på mandag[:)]

Ja, det hadde jo vært supermoro da[:D]

Ja, og det beste er at det bare ligger fem minutt fra flyplassen faktisk! Haha[:D]

Hahaha, du er ikke den eneste[8D] Kunne tenkt meg å bodd i Grotten selv[8|][8D] Tantungen min var helt gira når hun så bildene. Der skulle hun jaggu meg sove når hun kom på besøk ja!

Skal vi se... Legger inn link til bildene her og jeg;

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=11136387

Heisann [:D]

For ein fantastisk dag du har hatt i dag då [:D][;)]

Først av alt; gratulera som rugar på to gullegg [:)][:)][:)] Og gratulera med huskjøp! Kjempefint var da. Heilt perfekt for ein familie [:D]

Så no må da jo berre gå bra vettu[;)] Riste av meg masse babystøv og krysse fingrane for at spirene feste seg godt [:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Heisann [:D]

For ein fantastisk dag du har hatt i dag då [:D][;)]

Først av alt; gratulera som rugar på to gullegg [:)][:)][:)] Og gratulera med huskjøp! Kjempefint var da. Heilt perfekt for ein familie [:D]

Så no må da jo berre gå bra vettu[;)] Riste av meg masse babystøv og krysse fingrane for at spirene feste seg godt [:)][:)][:)]

Ja, den har vært helt super rett og slett! Tuuuusen takk for babystøv! Håper i hvert fall den ene spiren velger å klore seg fast[;)]

Back
Topp