~ Angelickas dagbok ~

Tusen takk jenter! Blir spennende å få vite når det blir egginnsett jah[:D]
Masse lykke til til deg og Trinse! Tror det blir gutt jeg[8D]

Ååååh, nå er jeg superspent på ULen her, og ikke minst på hvordan det går i banken etterpå og!

Da blir det innsett på fredag! Men banken gikk shit! Vi har jo restlån etter salg av leiligheten, og må kvitte oss med det før vi får huslån[:-][:o][&o]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til november mnd. PP9!

1. NOVEMBER: Starter med primolut i dag for å sette i gang TR[:)] Frisørtime - fikse litt på extensionen min og stusse håret litt. Visning for noen som var interesserte i huset vårt. Jobbet 19-24.

2.NOVEMBER: Primolut[:)] Sov leeenge - herlig! Jobb fra 18.15-24.00.

3. NOVEMBER: Primolut[:)] Håpte vi skulle få inn bud i dag, men i stedet kom det inn bud på det huset VI vil ha[:'(] Jobbet 11-15 og 20-23.  

4. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Tv-kveld! Søskenbarnet mitt ble pappa til en nyyyydelig liten jente

5. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Skal få lest MASSE i dag. Begynner å komme i eksamensstemning[;)] Leseleselese!

6. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Hadde en ekstra visning her, men de virket ikke så veldig interessert ut[:'(]

7. NOVEMBER:  Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Reiser til Utsira med tanten og søskenbarnet mitt[:D] Begynner å se en ende på primolutspisingen og[;)]

8. NOVEMBER: Primolut[:)] Utsira. Koste oss med spill og digg!

9. NOVEMBER: Primolut[:)] Hjem fra Utsira. 

10. NOVEMBER: Primolut[:)] Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Fikk lest seks timer.

11. NOVEMBER: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Kommer to på visning her i dag, så da blir det litt husvask i dag og! Tv-kveld (Ukas høydepunkt)!

12. NOVEMBER:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen  Guuuud, som jeg gleder meg til han kommer hjem[:D] Jobber fra klokken 10 og utover dagen, og leeeeeeeser som en gal!

13. NOVEMBER: Håper TR dukker opp her!  Jobber fra klokken 10 og utover dagen.

14. NOVEMBER
: Jobber fra klokken 10 og utover dagen. Mannen skal hjelpe mamma som vakt på ett stort arrangement hun skal ha i helgen. Skal ha en visning for ei som er interessert i huset. Fikk TR!!! [:D]

15. NOVEMBER: Mannen og jeg var vakt i kveld og. TR[:)]

16. NOVEMBER: Slappet av og fikk lest litt. TR[:)]

17. NOVEMBERLeste. TR[:)]

18. NOVEMBER: Reiser til Oslo! Skal møte Snuppis30 og Trusa[:D][:D][:D]

19. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Følte det gikk ok.

20. NOVEMBER:  Stemoren min og tantungen min har bursdag

21. NOVEMBER:  Eksamen fra kl. 10-16  Reiser hjem igjen.

22. NOVEMBER: Lønn!

23. NOVEMBER:

24. NOVEMBER: Skal på 4 visninger[:D]

25. NOVEMBER: UL hos Hausken kl. 08.45[:)] Skal i banken og få lånepapirene[:)]

26. NOVEMBER: Begynner på cyclogest utenom metformin og progynovaen[:)]

27. NOVEMBER:       

28. NOVEMBER:  RANDÅLF blir 30 år Setter inn ett fryseegg eller to!!!

29. NOVEMBER:    

30. NOVEMBER:    

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -  52 dager (satt i gang tanta med primolut)
14.november -
11.desember - testedag for første fryseforsøket!

ORIGINAL: AnineT

Kjedelig med banken da [:'(]
Og da blir det veldig spennende fra fredagen av! [:D][:D]

Ja, men håper vi får en løsning på det! Vi kan sikkert bo hos mamma ett par måneder til lånet er nedbetalt, så det ordner seg nok[:)] Gleder meg masse til å bli ruger igjen ja!!!
Alt bra med deg?

ORIGINAL: Angelicka24

Da blir det innsett på fredag! Men banken gikk shit! Vi har jo restlån etter salg av leiligheten, og må kvitte oss med det før vi får huslån[:-][:o][&o]

Ja er det ikke gøy med bankvesenet for tiden!!!!!! [&:][:@][:'(][:'(][:'(][:'(] VI fikk jo nærmest beskjed om å kvitte oss med billånet også først; hallo! Hvem har ikke billån???!!!!!!! Og det er ikke på mer enn 60.000,-.......

Samtidig er vi glad for at det "gikk i vasken" da vi var i banken, for det er jo INGEN som vet hva som skjer i bolig-/bank-markedet framover. Det er nærmest bom stopp i hussalget HER, samt at de spår jo renta kraftig ned...

Ojojojojo innsett på fredag.... [:D][:D][:D][:D] Krysser det jeg har for deg!!!!!! [:D]

ORIGINAL: Grete71

Ja er det ikke gøy med bankvesenet for tiden!!!!!! [&:][:@][:'(][:'(][:'(][:'(] VI fikk jo nærmest beskjed om å kvitte oss med billånet også først; hallo! Hvem har ikke billån???!!!!!!! Og det er ikke på mer enn 60.000,-.......

Samtidig er vi glad for at det "gikk i vasken" da vi var i banken, for det er jo INGEN som vet hva som skjer i bolig-/bank-markedet framover. Det er nærmest bom stopp i hussalget HER, samt at de spår jo renta kraftig ned...

Ojojojojo innsett på fredag.... [:D][:D][:D][:D] Krysser det jeg har for deg!!!!!! [:D]

Vi har 98000 i billån med pant. Skjønner egentlig ikke at de resterende 52000 kan gå inn i billånet, for det er jo egentlig en del av billånet vårt som var bakt inn i huslånet! Bilen er jo fortsatt verdt mer enn 150 000 liksom, så burde ikke være problem å ha pant i den[&:]
Men tror kanskje hun i banken har dritt seg litt ut i forhold til oss, og kanskje fått litt kjeft etterpå for at hun har vært for grei. Men vi har jo absolutt ingen problem med å betjene ett lån på 2,6 da, så satser på at de fikser det. Hun skulle ha møte med sjefen på torsdag nå, så kanskje vi hører noe da.
Menmen.. Nå skal jeg i hvert fall bli gravid!

ORIGINAL: AnineT

Ja det ordner seg nok =)
Alt bra her ja[:)] Koser oss hjemme.

Høres deilig ut[:D]

ORIGINAL: snuppis30

Kjedelig med banklånet [:'(] 

Lykke til med innsetting på fredag [:)]

Tusen takk snuppelupp[:D]

Angelicka: du hadde rett at Trinse85 skal få en gutt [:D]

Hakke jeg alltid rett da? [8D]

Vi har 98000 i billån med pant. Skjønner egentlig ikke at de resterende 52000 kan gå inn i billånet, for det er jo egentlig en del av billånet vårt som var bakt inn i huslånet! Bilen er jo fortsatt verdt mer enn 150 000 liksom, så burde ikke være problem å ha pant i den[&:]
Men tror kanskje hun i banken har dritt seg litt ut i forhold til oss, og kanskje fått litt kjeft etterpå for at hun har vært for grei. Men vi har jo absolutt ingen problem med å betjene ett lån på 2,6 da, så satser på at de fikser det. Hun skulle ha møte med sjefen på torsdag nå, så kanskje vi hører noe da.
Menmen.. Nå skal jeg i hvert fall bli gravid!

Bankene har nok fått ganske klare retningslinjer om å stramme inn nå, ja... Er nok en stoooooor del som sliter litt nå, fordi bankene har gitt for mye i lån... Men hvorfor skal det ramme "oss" liksom? [&:]

Jepp, aller først skal du bli gravid, så over 12 uker, og sååååå kan dere koooooose dere med å kjøpe hus! [:D][;)]

Ja, men hun sa også at de hadde jo egentlig allerede lovet oss lånet, så det skulle jo egentlig gå greit så lenge vi fikk kausjonist for restbeløpet, eventuelt fikk betalt det ned[:)] Det var bare det at de ikke gav ut forbrukslån lenger egentlig. Menmen, det ordner seg nok!

Alt ordner seg for snille piker........ [;)]

Utrolig kjipt med banken da [:o]
Men utrolig bra med eggene!! Blir spennende på fredag og framover [:D][:D][:D] Dere satser på 2 egg eller? Jo fler jo bedre? [8D][8D][8D]

Jippi insetting på bursdagen min[:)][:)][:)][:)] Det må jo bare gå bra det[8D]

Ja det er nedgangstider i bankene og skjønner jo at man må helst ha egenkapital for å få lån (det er ikke mange år siden alle måtte ha egenkapital), lønner seg aldri å låne 100% og nå som boligprisene går ned og[:'(] Heldigvis hadde vi 500 000 i egenkapital[;)] Da var det ingen problem[;)]

Alt ordner seg for snille piker........ [;)]

Hahaha, mamma sa akkurat det samme[8D]

ORIGINAL: Kaizer

Utrolig kjipt med banken da [:o]
Men utrolig bra med eggene!! Blir spennende på fredag og framover [:D][:D][:D] Dere satser på 2 egg eller? Jo fler jo bedre? [8D][8D][8D]

The more, the merrier! Hihi, håper på to egg jah[;)] Har fikset møte med DNB Nor i morgen og nå. Det gjelder å forhøre seg litt rundt slik situasjonen er nå! Har hørt med en annen bank og, men de hadde total lånestopp så og si. Men Dnb har vel kundene flyktet fra den siste tiden, så de blir vel happy for hver nye de får[8D][8D][8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jippi insetting på bursdagen min[:)][:)][:)][:)] Det må jo bare gå bra det[8D]

Ja det er nedgangstider i bankene og skjønner jo at man må helst ha egenkapital for å få lån (det er ikke mange år siden alle måtte ha egenkapital), lønner seg aldri å låne 100% og nå som boligprisene går ned og[:'(] Heldigvis hadde vi 500 000 i egenkapital[;)] Da var det ingen problem[;)]

Ja, men siden jeg ikke har hatt boliglån tidligere, så kan vi få tilbudt førstehjemslån. Sparer i BSU, og har ett aksjeselskap og. Men har ikke lyst til å cashe ut noe derifra for å kjøpe hus[;)] Så vi satser på fullfinansiert rett og slett! Skal ikke ha noe problem å betjene det lånet vi ønsker egentlig.

Angelicka: du hadde rett at Trinse85 skal få en gutt [:D]

Hakke jeg alltid rett da? [8D]

Nååååååååååååår skal jeg blir gravid da????? [:(][:(][:(][:(]

Snart! Tror det skal litt hjelp til jeg, og så er du i mål[:)]

Back
Topp