Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til november mnd. PP9! 

Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen
Guuuud, som jeg gleder meg til han kommer hjem[:D] Jobber fra klokken 10 og utover dagen, og leeeeeeeser som en gal!
Jobber fra klokken 10 og utover dagen. 
Eksamen fra kl. 10-16
Følte det gikk ok.
Stemoren min og tantungen min har bursdag
Eksamen fra kl. 10-16
Reiser hjem igjen.
RANDÅLF blir 30 år
Setter inn ett fryseegg eller to!!! 

ORIGINAL: AnineT
Kjedelig med banken da [:'(]
Og da blir det veldig spennende fra fredagen av! [:D][:D]
ORIGINAL: Angelicka24
Da blir det innsett på fredag! Men banken gikk shit! Vi har jo restlån etter salg av leiligheten, og må kvitte oss med det før vi får huslån[:-][:o][&o]
ORIGINAL: Grete71
Da blir det innsett på fredag! Men banken gikk shit! Vi har jo restlån etter salg av leiligheten, og må kvitte oss med det før vi får huslån[:-][:o][&o]
Ja er det ikke gøy med bankvesenet for tiden!!!!!! [&:][:@][:'(][:'(][:'(][:'(] VI fikk jo nærmest beskjed om å kvitte oss med billånet også først; hallo! Hvem har ikke billån???!!!!!!! Og det er ikke på mer enn 60.000,-.......
Samtidig er vi glad for at det "gikk i vasken" da vi var i banken, for det er jo INGEN som vet hva som skjer i bolig-/bank-markedet framover. Det er nærmest bom stopp i hussalget HER, samt at de spår jo renta kraftig ned...
Ojojojojo innsett på fredag.... [:D][:D][:D][:D] Krysser det jeg har for deg!!!!!! [:D]
ORIGINAL: Grete71
Ja er det ikke gøy med bankvesenet for tiden!!!!!! [&:][:@][:'(][:'(][:'(][:'(] VI fikk jo nærmest beskjed om å kvitte oss med billånet også først; hallo! Hvem har ikke billån???!!!!!!! Og det er ikke på mer enn 60.000,-.......
Samtidig er vi glad for at det "gikk i vasken" da vi var i banken, for det er jo INGEN som vet hva som skjer i bolig-/bank-markedet framover. Det er nærmest bom stopp i hussalget HER, samt at de spår jo renta kraftig ned...
Ojojojojo innsett på fredag.... [:D][:D][:D][:D] Krysser det jeg har for deg!!!!!! [:D]
Vi har 98000 i billån med pant. Skjønner egentlig ikke at de resterende 52000 kan gå inn i billånet, for det er jo egentlig en del av billånet vårt som var bakt inn i huslånet! Bilen er jo fortsatt verdt mer enn 150 000 liksom, så burde ikke være problem å ha pant i den[&:]
Men tror kanskje hun i banken har dritt seg litt ut i forhold til oss, og kanskje fått litt kjeft etterpå for at hun har vært for grei. Men vi har jo absolutt ingen problem med å betjene ett lån på 2,6 da, så satser på at de fikser det. Hun skulle ha møte med sjefen på torsdag nå, så kanskje vi hører noe da.
Menmen.. Nå skal jeg i hvert fall bli gravid!
ORIGINAL: Kaizer
Utrolig kjipt med banken da [:o]
Men utrolig bra med eggene!! Blir spennende på fredag og framover [:D][:D][:D] Dere satser på 2 egg eller? Jo fler jo bedre? [8D][8D][8D]
ORIGINAL: RANDÅLF
Jippi insetting på bursdagen min[:)][:)][:)][:)] Det må jo bare gå bra det[8D]
Ja det er nedgangstider i bankene og skjønner jo at man må helst ha egenkapital for å få lån (det er ikke mange år siden alle måtte ha egenkapital), lønner seg aldri å låne 100% og nå som boligprisene går ned og[:'(] Heldigvis hadde vi 500 000 i egenkapital[;)] Da var det ingen problem[;)]
ORIGINAL: snuppis30
ORIGINAL: snuppis30
Angelicka: du hadde rett at Trinse85 skal få en gutt [:D]
Hakke jeg alltid rett da? [8D]
Nååååååååååååår skal jeg blir gravid da????? [:(][:(][:(][:(]