~ Angelickas dagbok ~

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!     

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Hadde tantungen min på overnatting. Fant ut at tanten min har PCO[:-]

22. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

23. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

24. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

25. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

JEG har 1 stk brudekjole og 2 kjoler i skapet hjemme.... [8D] Og noen skjørt, men de blir KUN brukt til "fint" - selskap og jul og slikt... [8D] 

ORIGINAL: Grete71

JEG har 1 stk brudekjole og 2 kjoler i skapet hjemme.... [8D] Og noen skjørt, men de blir KUN brukt til "fint" - selskap og jul og slikt... [8D] 

Haha, like mye som meg da nesten! Jeg har brudekjolen, en rød silkekjole(selskapskjole), en sort, kort silkekjole, og en blå i bomull som jeg bruker på stranda i syden[8D] Så har jeg det skjørtet jeg hadde på fjor jul[8D][:D]

Uhuuuuu vi er SKIKKELIG damete!!!!! [8D][:D][8D]

Uhuuuuu vi er SKIKKELIG damete!!!!! [8D][:D][8D]

Jaa! *Knis* Akkurat nå har jeg på meg joggegenser, aerobicbukse, og varme, tykke sokker oppå buksa igjen. Fancy?

Stillig!!!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Angelicka24

Jaa! *Knis* Akkurat nå har jeg på meg joggegenser, aerobicbukse, og varme, tykke sokker oppå buksa igjen. Fancy?

Hihi, bilde?!?? [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Nehei!!! Jeg danset for mannen min for litt siden da. Han flirte bare å sa at jeg ikke er helt god[8|] Skjønner ikke det

ORIGINAL: snuppis30

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!! Jeg har fått meg praksisplass hos et av advokatfirmaene med mest ekspertise innen emnet jeg skal skrive masteroppgave om neste år!  Så i april/mai neste år skal jeg ha mellom 4-6 ukers praksis hos dem. Skal få bo hos pappa i Oslo den tiden[:D]

Såååååååååååååååååååååå kult [:D] Endelig får jeg treffe deg [:D]

Jaaa! Men jeg kommer en tur i november og da[:D]

Jeg og!

ORIGINAL: Kaizer

Nehei!!! Jeg danset for mannen min for litt siden da. Han flirte bare å sa at jeg ikke er helt god[8|] Skjønner ikke det

Hei!

Hvordan går det med deg snuppa?

Syns det er så lenge siden jeg har sett deg pålogget her....
Er visst aldri på samtidig mer vi....

Stoooor klem[:D]

ORIGINAL: Jolin

Hei!

Hvordan går det med deg snuppa?

Syns det er så lenge siden jeg har sett deg pålogget her....
Er visst aldri på samtidig mer vi....

Stoooor klem[:D]

Heya!

Det var lenge siden sist ja[:D] Er jo kommet langt på vei allerede du jo[:)] Her går det fint, veeeeldig mye som skjer for tiden! Akkurat nå venter jeg på TR slik at jeg får begynt på fryseforsøket[:)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!     

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Hadde tantungen min på overnatting. Fant ut at tanten min har PCO[:-] Mormoren til mannen min kom på sykehus. Mistanke om drypp.

22. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Fikk traineestilling til sommeren!!! Vaskemaskinen røk[:'(] Mannen var og besøkte mormoren sin. 

23. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal kjøpe ny vaskemaskin. Besøke mormoren til min kjære som er på sykehus. 

24. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

25. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Hihi jeg liker når det er sånne  i dagbøkene våre, jeg!!!! [8D] For DET må jo til for å lage en bebis.... [8D][:D][:D]

Hihi jeg liker når det er sånne  i dagbøkene våre, jeg!!!! [8D] For DET må jo til for å lage en bebis.... [8D][:D][:D]

Hahaha... Tror det skal være en sånn til i dagboken min, men husker ikke når det var[8D] Jaja, vi har vært sløve i det siste uansett. Og hver gang spør mannen etterpå; herregud, hvorfor gjør vi ikke dette oftere? *Knis*

Hahaha... Tror det skal være en sånn til i dagboken min, men husker ikke når det var[8D] Jaja, vi har vært sløve i det siste uansett. Og hver gang spør mannen etterpå; herregud, hvorfor gjør vi ikke dette oftere? *Knis*

Tror faktisk JEG også sa noe slikt forrige gang... [8|] Ikke i går men gangen før - da var det lenge siden... [8D] hehehehe men du vet da får jeg jo bare svar tilbake om at "det er ikke MEG det står på"! Nei for HAN er jo klar hele tiden, han..... [8D] Helt sprøtt....

Hahaha, langt fra sprøtt. Her er jeg sånn[8|][8D]

Er DU klar hele tiden?????!!!!! Hmmmmm....... [:D][:D][:D][:D] Hvis vi bare går og legger oss før jeg er FOR trøtt, så blir jeg jo klar, altså... Men er jeg LITT for trøtt, så nytter det ikke... [8D]

Klar som ett egg- 24/7[8D][8D][8D] Om vi har vært ute på byen dagen før, så er jeg gal visst[8|] Olmer meg innpå min stakkars kjære. Tror han føler seg besudlet til tider. Hahahaha[:D]

Back
Topp