~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: trusa

Jeg vil også komme i badestampen!
[:)]
Lillegutt og jeg kommer på besøk om vi er velkomne.. [;)][;)]

Kan få eget rom hvis du vil[8D][:D] Og du er alltid velkommen! Hadde vært kjempemoro om dere hadde tatt dere en liten ferie til oss[;)]

ORIGINAL: snuppis30

Angelicka: når skal du ha åpent hus? Slik hele gjengen kan komme [:D]

Ooooh. Godt forslag!!
Også må du komme deg til Oslo og møte meg og snuppisen snart.

Jaaa, åpent hus ja! Jeg kommer til Oslo i slutten av november, så da kan jeg møte dere begge!

NÅ må TR komme snart. Er vel på dag 27 i dag, så om ikke TR er kommet til neste mandag, så får jeg heldigvis satt i gang TR med primolut[:)] Skal bli herlig å komme i gang med ett fryseforsøk til nå. Gleder meg voldsomt til det! Jeg har nesten lagt vekk tankene om baby helt nå, mens mannen er blitt mer gira på at ting skal skje[;)] Satt og så litt på fosterhjem.no i går og tenkte at det hadde kanskje vært fint å være avlastningshjem for noen, men må visst være over 25 da, så kan ikke det før eventuelt til neste år. Men om ingen spire er kommet til den tid, kunne vi kanskje tenkt oss å være fosterhjem da. Menmen, noe vi har pratet litt om bare. Blir en del tanker i denne prosessen!

Hørtes ut som en fin tanke Angelicka! Syntes det er flott at dere vil hjelpe andre barn på den måten! [:D] 

Syntes det skal drøye lengst mulig med TR hos deg jeg... Vi skal jo i samme terminforum!!

ORIGINAL: Kaizer

Hørtes ut som en fin tanke Angelicka! Syntes det er flott at dere vil hjelpe andre barn på den måten! [:D] 

Syntes det skal drøye lengst mulig med TR hos deg jeg... Vi skal jo i samme terminforum!!

Ja, det skjærte litt i hjertet mitt å lese om en del av de barna som søkte seg ett fosterhjem[&o] Og jeg kunne gjerne tenkt meg å tilbydd ett barn ett stabilt hjem!
Kan godt få satt i gang tanta neste mandag ja! Har du fått primolut tidligere? Hvor lang tid tok det i så fall før TR kom?

Har bare hatt provera jeg, og da tok det 3 dager fra siste tbl.
Er primoult tbl kur eller sprøyte?

Tabletter ja! Men kjedelig om det tar 13 dager før jeg begynner på tablettene til TR kommer da[&:]

ORIGINAL: Angelicka24

Kan få eget rom hvis du vil[8D][:D] Og du er alltid velkommen! Hadde vært kjempemoro om dere hadde tatt dere en liten ferie til oss[;)]

Får trusa komme og jeg må vente til du har tømt BSUen[8|] hahahahaha[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Hæhæhæ, har på følelsen at du er dyr i drift[8D][8D][8D] Neida, bare kom du og[:D]

Da hadde jeg tatt testen siden jeg er på dag 28, men tror den ikke er helt bra. Kontrollstreken kom ikke opp før etter en 7 min, tror jeg dynket den litt FOR mye når jeg tok den. Blir nok å ta en ny i morgen tenker jeg meg!

Æh her har jeg ikke fulgt helt med i timen.... [8|] Hva slags test? G-test?????

ORIGINAL: Grete71

Æh her har jeg ikke fulgt helt med i timen.... [8|] Hva slags test? G-test?????

Jepp! Greit å ta den. Hadde jo 9 dagers syklus sist gang. Nå er jeg usikker på om jeg skal ta i morgen, eller bare vente til neste mandag siden jeg får primolut om ikke TR er kommet til da.

Hihi ja både du og jeg hadde jo 9 dagers "syklus" forrige gang.... Jeg starta på "blanke ark" med syklusen da blødningen satte inn "for fullt" igjen. Hadde jo ca 1 uke med småblødning før dèt igjen.

Begynte du også å telle på ny da? Hvordan var "mensen" da den kom etter 9 dager?

Hæhæhæ, har på følelsen at du er dyr i drift[8D][8D][8D] Neida, bare kom du og[:D]

Jeg tror trusa er dyrer i drift enn meg[:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Grete71

Hihi ja både du og jeg hadde jo 9 dagers "syklus" forrige gang.... Jeg starta på "blanke ark" med syklusen da blødningen satte inn "for fullt" igjen. Hadde jo ca 1 uke med småblødning før dèt igjen.

Begynte du også å telle på ny da? Hvordan var "mensen" da den kom etter 9 dager?

Den var som normal, varte i 4 dager akkurat som en vanlig TR. Så begynte å telle på ny da ja!

Ja, hun drikker garantert mer Fanta i hvert fall[8D]

Ja, hun drikker garantert mer Fanta i hvert fall[8D]

Hehe ja det tror jeg og, jeg liker godt vann[8D] Koster ikke noe det[;)][:D]

Fanta var visst det eneste som hjalp litt på kvalmen tidligere i svangerskapet, så jeg har sett ett bilde av Fantasamlingen hennes[8D] Drikker bare vann jeg og[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Hadde bare kosedag!     

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER:

22. OKTOBER:

23. OKTOBER:

24. OKTOBER:

25. OKTOBER:

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

Da skjønner jeg at hun drakk fanta[:)] Da får hun komme etter lillegutt er kommet ut da[:D] Så er du og jeg gravid..... Det blir fint[8D]

Back
Topp