~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Grete71

Vi var jo og så på noen rekkehus som skulle bygges, 12 stk i 2 rekker. Nå er kun den ene rekka med 6 stk lagt ut for salg.... Dvs de må selge før de kan begynne å bygge... Da det var 12 måtte de ha solgt 6 innen 1.november før de kunne begynne å bygge - da skulle det stå ferdig våren 2009, nå må de ha solgt 4 innen 1.februar før de kan begynne... Da blir det vel ferdig på sommeren en gang....

Håper dere får antydning, og helst over! [:D] Og at dere finner drømmehuset! [:D]Dere er jo heldige da, som har en plass å bo imens!

Ja, ikke sant! Vi kan jo egentlig legge oss opp litt kapital i mellomtiden og, i og med at jeg og har en inntekt nå. Sånn sett kan vi spare hele lønna mi[:)] Greit å legge seg opp litt, eventuelt betale mye ned på billånet vi har utenom!

ORIGINAL: RANDÅLF

Håper han som var så interessert har masse penger som han er villig til å bruke[:D]

Hihihi, hadde vært fint det!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

19. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER:

22. OKTOBER:

23. OKTOBER:

24. OKTOBER:

25. OKTOBER:

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

heihei [:)]

Titter innom for å ønske deg en fin kveld [:)]
Håper det går bra med deg [:)]

Her går det fint, Lillingen vokser og trives med å holde oss våkne på natten, ellers bare velstand [;)] hehe [8D]

ORIGINAL: **Eggerøra**

heihei [:)]

Titter innom for å ønske deg en fin kveld [:)]
Håper det går bra med deg [:)]

Her går det fint, Lillingen vokser og trives med å holde oss våkne på natten, ellers bare velstand [;)] hehe [8D]

Hei Eggis!!!

Her går det bare fint, mye lesing og jobbing for tiden, samt salg av hus så babytankene er blitt skjøvet litt unna nå. Litt deilig å kunne fokusere på andre ting og!
Så koselig at du og lillingen har det bra, hvorfor sove om natten når man kan få kos av mamma? [8D]

ORIGINAL: trusa

Hvordan går det med husinga?

Næh, ingenting nytt! Skal på visning på ett hus i morgen da[;)] Fint avatarbilde du har fått deg!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til oktober mnd. PP9! 

1. OKTOBER:  Mannen kom hjem fra Nordsjøen   - WEEEEE[:D][:D][:D]

2. OKTOBER: Begynner å EL-teste! Er på dag 10 i syklusen[:)] Fikser siste rest av det innvendige før salg[;)] Negativ EL-test.

3. OKTOBER: EL-teste.  Negativ EL-test.

4. OKTOBER:  OKTOBERROCK!!! Skal se band som Ingenting, Nazareth og Europe[:)]  Fikk ikke EL-testet!

5. OKTOBER: Negativ EL-test.

6. OKTOBER: Megleren kommer for å sette takst på huset vårt[:)] Fornøyd med takst!!! [:D][:D][:D] Negativ EL-test.

7. OKTOBER: Negativ EL-test.

8. OKTOBER: Mannen reiser på kurs til Stavanger. Negativ EL-test.

9. OKTOBER:  Mammas bursdag Mannen kommer hjem fra kurs. Huset vårt ble lagt ut for salg!

10. OKTOBER: Negativ EL-test. Fikk banklånet vi ønsket oss!

11. OKTOBER: 

12. OKTOBER: Er på dag 20 i syklusen[:)] 

13. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal på to visninger! Begge husene var crap[:'(][8D] Negativ EL-test.

14. OKTOBER: Skal ha visning på leiligheten vår, samt gå på visning på ett veeeeldig interessant hus![:D] 7 stk på interesselisten på vårt hus. Det andre huset var ikke så spennende likevel. Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Negativ EL-test.

15. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

16. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] 

17. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Visning på ett hus.

18. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)] Skal til søss og synge litt karaoke[8D]

19. OKTOBER: Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

20. OKTOBER: Skal i klubb[:D] Er på dag 28 i syklusen. Tester for moro! [8D] Jobb fra kl. 10 og til jeg er lei[;)]

21. OKTOBER:

22. OKTOBER:

23. OKTOBER:

24. OKTOBER:

25. OKTOBER:

26. OKTOBER: 

27. OKTOBER: Tester - Om ikke TR er kommet til nå, så får jeg primolut av Hausken!  Kaizer har bursdag

28. OKTOBER:

29. OKTOBER:    

30. OKTOBER:    

31. OKTOBER: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-            28 dager ( med p-pillen)
24. august-       21 dager (negativt IVF-forsøk)
14. september-    9 dager [:-][:-][:-]
23.september -

ORIGINAL: AnneEmilie
alt er kjempefint både med meg og lillegull [:)][:)] så lenge bekkenet oppfører seg fint, er alt bare gull [:D]

Det er godt å høre[:D] 

Da var jeg på jobb igjen. Har jobbet litt lange dager nå i og med at det ble lite i begynnelsen av måneden. Det fine med det er at jeg får lest veldig mye mens jeg sitter på jobb! Føler at jeg virkelig er i gang med eksamensforberedelsene nå[:)]

Vi har funnet drømmehuset!!! Nå MÅ vi få solgt her fortere enn svint for å få lagt inn ett bud på det! *Drømmedrømme*

Få seeee daaaaaaaaa!! [:D]

Oisann så stort og fint det var!!! [:D]
Men er enig med trusa over her, lurer på hva de tenkte når de malte stua grønn!! [:'(]

Håper dere får solgt deres kjapt nå og får lagt inn bud på dette huset! [:)]

Kjempefint og stort hus. Jeg ser masse potensiale med en gang.
Også undrer jeg meg veldig på hva folk tenkte da de fant ut at stua skal være grønn. Fnis.
Kjøkkenet så ikke så ille ut da? Men kanskje det var annerledes i virkeligheten?
Såååå spennende. Det er gøy om dere kjøper hus der du kan få ordne opp litt vettu, Angelicka24. Det er jo så gøy med oppussingstrådene dine. [:D][:D]

Hihihi! Kjøkkenet er fra 94, så det er ikke supert, men heller ikke helt grusomt! Alle vegger har kun ett lag med tapet, så det er så sykt lett å gjøre noe med i forhold til her hvor det var 4-5 lag med tapet på! Blir noe herk å fikse opp i med en gang. Gulvene på rommene så nesten ikke ut som om de var gått på engang, samme med tapeten. Nei, det var rett og slett utrolig fint velholdt!

ORIGINAL: Kaizer

Oisann så stort og fint det var!!! [:D]
Men er enig med trusa over her, lurer på hva de tenkte når de malte stua grønn!! [:'(]

Håper dere får solgt deres kjapt nå og får lagt inn bud på dette huset! [:)]

Ja, det håper virkelig jeg og! Den fargen i stuen er nok noe av det første vi gjør noe med ja!

Jammen, åååååh sååå bra.
Håper dere får bud på leiligheten deres fortere enn flint.
Er det huset der langt unna der dere bor nå?

Cirka 20 min, men tanta mi(hun som driver med prøverør) bor ett par minutt opp i gata derfra. Hun flytter litt lengre bort om ett års tid da, så det blir ikke for nær uansett[:D] Tror vi har godt av å komme oss litt bort[;)]
*Krysse fingrene for bud på leiligheten her*

ORIGINAL: snuppis30

Kjempe fint hus [:)] Da er det bare begynne å male [:)] Grusomme farge i stua, soverommet og gangen [&:]
Håper dere får solgt veldig fort nå og at dere får kjøpt det huset [:)]

Ja, ikke sant! Vi har planlagt farger, møbler og badestamp ute allerede! Hahaha! Er ikke så bra at vi legger SÅ mye planer enda da, men håper virkelig vi får det[:D]

ORIGINAL: AnineT

Det så kjempefint ut!
Gratulere så mye!! [:D]

Ja, håper vi får det! Vil ha bud på huset her i morgen!!!![8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jeg kommer å bader i stampen jeg[8D][:D]

Jaaaa, det må du! Men må vente noen år da til jeg har tatt ut BSUpengene mine[8D]

Back
Topp