Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toneany
Heisann [:)]
Må si det blir superspennende å følge med deg framover, håper egget ditt har bitt seg fast der inne!
Sniker litt rundt på før svangerskapet enda nemlig, så har jo fått med meg situasjonen din. Krysser fingre og bein for at det går bra denne gangen.
Klem og babystøv fra Anne [:)]
**
*
ORIGINAL: Angelicka24
Heisann [:)]
Må si det blir superspennende å følge med deg framover, håper egget ditt har bitt seg fast der inne!
Sniker litt rundt på før svangerskapet enda nemlig, så har jo fått med meg situasjonen din. Krysser fingre og bein for at det går bra denne gangen.
Klem og babystøv fra Anne [:)]
**
*
Tusentusen takk! *Rulle seg rundt i babystøvet*[:D]
Du er jo nesten 18 uker du! Jøsses, så fort tiden går[8D]
ORIGINAL: trusa
Du får hilse gubben din og si at han er flink fra meg da. Sette pris på at han driver og ordner ting for familien deres. Det er så herlig når de er engasjerte disse mannemannene våre. Sambo og jeg har prata litt om å kanskje gifte oss i 2010. Spennende!
Du må ikke ha dårlig samvittighet. Må bare ta hensyn til deg selv og kroppen din nå. Hør på alt den prøver å fortelle deg og ta hensyn til den. Det er lurt i tiden framover.
Godfølelsen din stemmer nok. Gleder meg helt utrolig til du skal teste. Etter lørdagen kan du vel kjenne litt etter symptomer også kanskje? Eller fester egget seg fortere når det blir plassert i livmoren kanskje?
Ja herregud! Neste torsdag er det ultralyd allerede![:D]
De siste 4-5 ukene har gått spesielt raskt [8D] Magen har tilogmed kommet snikende mens vi var på ferie.. [8D]
ORIGINAL: #snart#
går alt bra med deg da???? du kunne teste den 19. sep var det sånn???
håper den lille spiren vil feste seg godt inne i deg og vokse seg stor og sterk[:)]
masse lykke til[:)]
Ja herregud! Neste torsdag er det ultralyd allerede![:D]
De siste 4-5 ukene har gått spesielt raskt [8D] Magen har tilogmed kommet snikende mens vi var på ferie.. [8D]
Blir sikkert kjempemoro med UL da! Hvilken følelse har du på kjønn da?
Sikkert enda mer moro når magen kommer snikende[;)]
Jeg heller mest mot gutt jeg, fordi 4 av mine seks søsken er gutter, og sambo har bare brødre, og han har en liten haug med søskenbarn, der de også er 90% gutter. Så hans familie har sikkert sterke guttesvømmere [8D]
Han trodde også først på gutt, men han byttet til jente fordi alle driver å sier til oss at de tror det blir en jente. Mamma er skråsikker på det, og hun pleier å ha rett. Vi får nå se [:)] Spennende uansett, men jeg blir kjempeskuffa om jordmor ikke kan se hva som gjemmer seg der inne.
ORIGINAL: Venter på 3de spire
Hvordan går det Angelicka?
Formen bedre?
Krysser alt jeg har for at du får positiv test denne mnd!
Det har du virkelig fortjent!!
klem
ORIGINAL: RANDÅLF
Du får jo termin den dagen jeg skal gifte meg jo[:)][:)][:)] Det må bare bringe lykke det[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Takk for at du jager bort tanta mi[:)]
Hihihi, så bra[:D] Når har du termin om det klaffer nå da? 25?
Du får jo termin den dagen jeg skal gifte meg jo[:)][:)][:)] Det må bare bringe lykke det[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Takk for at du jager bort tanta mi[:)]
Hihihi, så bra[:D] Når har du termin om det klaffer nå da? 25?
Blir 21 mai på meg om det klaffer, men tenker egentlig ikke så mye på det[:)] Forbereder meg til utredning om 8 dager[:)][:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: #snart#
går alt bra med deg da???? du kunne teste den 19. sep var det sånn???
håper den lille spiren vil feste seg godt inne i deg og vokse seg stor og sterk[:)]
masse lykke til[:)]
Er litt sliten, men satser på at det ordner seg etterhvert[:)] Jeg kan teste den 19 ja! Men kommer nok til å begynne å teste den 16[8D]