Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka24
Om du bor i nærheten av meg, så spår jeg hjemme av og til[;)]
Er heldigvis i bedre form nå; ikke fullt så sliten som jeg har vært tidligere, og ikke så øm i magen i det hele tatt. Deilig[:)]
ORIGINAL: #snart#
Om du bor i nærheten av meg, så spår jeg hjemme av og til[;)]
Er heldigvis i bedre form nå; ikke fullt så sliten som jeg har vært tidligere, og ikke så øm i magen i det hele tatt. Deilig[:)]
det er bra at du er litt bedre, bare slappe av og la spiren vokse og gro da=)
hmmm, tror ikke vi bor i nærheten nei, jeg bor i fredrikstad, så det er jo et stykke til deg da.
Men klarer du å spå over nette da???
syntes det er sååå spennende med sånne ting, hva spår du med???
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til september mnd. PP7! 

Søssen har bursdag!
Jobb 10-15.
Trusa har bursdag!
Jobb 10-15.
Minstesøss har bursdag!
Trusa kommer hjem fra Spania[:)]
ORIGINAL: RANDÅLF
ORIGINAL: RANDÅLF
Du får jo termin den dagen jeg skal gifte meg jo[:)][:)][:)] Det må bare bringe lykke det[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
Takk for at du jager bort tanta mi[:)]
Hihihi, så bra[:D] Når har du termin om det klaffer nå da? 25?
Blir 21 mai på meg om det klaffer, men tenker egentlig ikke så mye på det[:)] Forbereder meg til utredning om 8 dager[:)][:)][:)][:)][:)]
JEG håper du blir med inn i terminforum før den tid, at du får deg ett positivt sjokk..Hehehe[:D] Menmen, uansett så er jo utredningstimen VELDIG nær nå da[:)]
ORIGINAL: Amodi
Jaja, nå nærmer det seg testing Angelicka[:D] Er så spent på resultatet, er helt sikker på at du har en vakker liten spire i magen[;)]. Har du magefølelse på det selv eller?
Jaja, nå nærmer det seg testing Angelicka[:D] Er så spent på resultatet, er helt sikker på at du har en vakker liten spire i magen[;)]. Har du magefølelse på det selv eller?
Jeg har absolutt ingen magefølelse! Er litt rart egentlig. Kjente akkurat som mensmurringer i magen i dag, men vi får se rett og slett[:)]
Jeg har absolutt ingen magefølelse! Er litt rart egentlig. Kjente akkurat som mensmurringer i magen i dag, men vi får se rett og slett[:)]
Magefølelsen min roper iallefall: "Angelicka har en spire!!!" [:D]
Får håpe den stemmer da;)
Angelickas prøvedagbok
Da var vi kommet til september mnd. PP7! 

Søssen har bursdag!
Jobb 10-15.
Trusa har bursdag!
Jobb 10-15.
Minstesøss har bursdag!
Kanskje 3 uker på vei[8D]
Trusa kommer hjem fra Spania[:)]