~ Angelickas dagbok ~

Hmmm... Nå må jeg vel begynne å rydde huset litt her hjemme, selv om jeg ikke heeeelt gidder. Er heldigvis ganske ryddig da, er bare jeg som er litt perfeksjonist når jeg skal ha folk på besøk! Kommer noen fra klassen, men er vel helst venner av meg som kommer. Kan bli kos det da[:)]

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: Kaizer

Godt mulig du møtte på mamma og stefar [:D]
De reiste til Haugesund i går for å være med på sildajazzen... Hehe, men som hun sier selv; ingen av de liker verken sild eller jazz, men de er der for festen! [8D] 

Hahaha, det er ganske mye liv i byen ja[8D] Har de båt eller?

Nei, de har ikke båt, men kanskje de de er sammen med har, vet ikke...

Du skulle ha blitt med de da synes jeg. Så kunne du kommet på fest her i dag[:D]

som sagt i sildajazz tråden, er jeg veldig glad jeg bare har en date med sofaen i kveld... hadde mange smådater med doskåla i natt [&:][:'(] Blæh!

Åååååh[&:] Stakkar deg! Da skjønner jeg at sofaen frister mest! Du får kjøpe inn litt godteri og bare slappe heeeelt av i dag.
Hvordan har Kaizeren det?

Han sitter i dette øyeblikket i vinduet og mjauer...
Har litt lyst å gå ned til damen med den hvite katten og høre hvor den er! For det er sant! Naboen har en hvit katt, nokså lik kaizer, som jeg ikke har sett på en stund!

ORIGINAL: trusa

Hmmm... Nå må jeg vel begynne å rydde huset litt her hjemme, selv om jeg ikke heeeelt gidder. Er heldigvis ganske ryddig da, er bare jeg som er litt perfeksjonist når jeg skal ha folk på besøk! Kommer noen fra klassen, men er vel helst venner av meg som kommer. Kan bli kos det da[:)]

Både sambo og jeg er fryktelig rotete av oss. Jeg prøver å skjerpe meg og gjøre meg litt klar til at det kommer en til som helt sikkert roter enda mer snart. Småbarnsrot oppi alt det her=kaos!

Her er det M som er mest rotete av oss! Man han er veldig flink til å ta i ett tak og ta en real oppryddings da. Jeg er mer sånn som tar litt etter litt[:D] Men det blir liksom ikke skittent her, det blir bare utrolig støvete, spesielt pga kattene[&:]

Han sitter i dette øyeblikket i vinduet og mjauer...
Har litt lyst å gå ned til damen med den hvite katten og høre hvor den er! For det er sant! Naboen har en hvit katt, nokså lik kaizer, som jeg ikke har sett på en stund!

Ja, det må du gjøre!!! Hehehe[:D] Var det han sa i hvert fall. Stakkar pusen har hjertesorg!

Nå er det en måned til jeg har bursdag! Juba jubaaaa.. [:D][:D]

Nå er det to uker til jeg har bursdag!! Hurrahurra[:D]

Ja, sånn nesten i hvert fall[:D] 20 min til jeg er ferdig på jobb[:D]

I dag heier jeg også på Haugesund!!!
Håper de knuser Odd med maaange mål [:)]

ORIGINAL: Meredith Grey

Øøøøhm, du? Gidder du si fra når du vet om jeg har gutt, jente eller intetkjønn i magen? [8D]

Jente, og hun kommer to dager før termin[:D]

Jeg tror jeg elsker deg [:D]

Ntååååååh! SØTA!

Øøøøhm, du? Gidder du si fra når du vet om jeg har gutt, jente eller intetkjønn i magen? [8D]

Jente, og hun kommer to dager før termin[:D]

Jeg tror jeg elsker deg [:D]

Ooooh. Lesbesex!

OH YEAH BABY!

JAAAAAA! De leder i hvert fall 1-0[:D]

Fader, det ble 1-1... jaja [:@]

ODDRANE! ODDRANE! ODDRANE!!!! Odd Grenland det er laget mitt!! Kjipt at de ikke fikk med seg alle poenga, men det får gå siden det er Haugesund og du heier på de... hehe[:D] Er i det snille hjørnet i dag

ORIGINAL: tullemor79

ODDRANE! ODDRANE! ODDRANE!!!! Odd Grenland det er laget mitt!! Kjipt at de ikke fikk med seg alle poenga, men det får gå siden det er Haugesund og du heier på de... hehe[:D] Er i det snille hjørnet i dag

Er egentlig veldig missfornøyd med at det i det hele tatt ble 1 poeng til odd, men... Kan`ke kontrollere fotball [8D] 

Fader, det ble 1-1... jaja [:@]

Æsj! Drittstraffe!!!![:@]

Okaj.. Jeg får vel bare bevare freden her inne og si det er greit jeg og[8D]

Er egentlig veldig missfornøyd med at det i det hele tatt ble 1 poeng til odd, men... Kan`ke kontrollere fotball [8D] 

Nei, det er ett helvett[8D] Fyllesyk enda? Nå skal jeg til byn!

Back
Topp