~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: Angelicka23

ORIGINAL: tullemor79

ODDRANE! ODDRANE! ODDRANE!!!! Odd Grenland det er laget mitt!! Kjipt at de ikke fikk med seg alle poenga, men det får gå siden det er Haugesund og du heier på de... hehe[:D] Er i det snille hjørnet i dag

Okaj.. Jeg får vel bare bevare freden her inne og si det er greit jeg og[8D]

hehe, det høres bra ut!! Fotball er fotball vet dere, og fotballen er som vi alle vet rund![;)]

Heisann!!!

Gleder meg til å høre videre plan fremover for dere i morgen!!
Masse lykke til!!

klem

hihi ja syns og det var litt kult [:D]
Ja har holdt påmed litt andre ting den siste tia..
litt spirituell for tia lol [:D]
og så blir jeg så deppete av at syklusene kommer og går
uten at jeg får prøvd å få en spire engang [8D] syns det tar så lang tid
før september oktober kommer hehe..[8D]
Men,men[:D]

Maseræv! Sov bare til 3[8|]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann!!!

Gleder meg til å høre videre plan fremover for dere i morgen!!
Masse lykke til!!

klem

Ja, jeg er kjempespent! Håper jeg får vite en del da, og ikke trenger å vente lenge på neste time!

ORIGINAL: Emja

hihi ja syns og det var litt kult [:D]
Ja har holdt påmed litt andre ting den siste tia..
litt spirituell for tia lol [:D]
og så blir jeg så deppete av at syklusene kommer og går
uten at jeg får prøvd å få en spire engang [8D] syns det tar så lang tid
før september oktober kommer hehe..[8D]
Men,men[:D]

Hehe, ja jeg vet hvordan det er og gå og vente! Kan være ett slit til tider[:'(]

ORIGINAL: trusa

Var det bra i går?

Ja, og jeg brukte nesten ikke penger. Det var jo det beste[8D] Var på nachspiel til klokken 7. Da tok jeg og en barndomskompis taxi hjem her[:)] Han har en halvtime hjem, så hadde blitt litt dyrt med taxi..Hehehe[:D]

ORIGINAL: Jordbæra

Hei[:D] Ville bare ønske deg lykke til i morgen og syns det er så bra du begynner å få svar på hvordan du skal få baby[:D] jeg meldte meg inn på BV ca samtidig som du, så har liksom fulgt litt med[8D] misunner deg litt som får svar nå[:D]

Ja, det skal bli godt! Jeg vet jo hvilke medisiner jeg skal på, men vet bare ikke når de skal tas. Må jo times med at min kjære er hjemme fra Nordsjøen og[:D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til august mnd. PP7? 

1. AUGUST:   Jobb 15-19. Får besøk av en vennine.   - 7 kilo[:D][:D][:D][:D][:D]

2. AUGUST:   Barnevakt for en vennine, mannen min i utdrikningslag[:)]   

3. AUGUST:  Lillegutt skal hjem, og min kjære ankommer nok hjem noe dårlig etter en hard hyttetur[8D]  

4. AUGUST:  Jobb 15-19

5. AUGUST:  Kosedag med mannen min[;)] 

6. AUGUST:  [&o] Mannen min reiser ut i Nordsjøen [&o] Undervisning og kursregistrering starter i studentweb. Svigerfar har bursdag[:)] Sildajazzen begynte!

7. AUGUST:  Jobb 19-24. 

8. AUGUST:  Jobb 19-24. Kanskje en tur på kaien med mamma og se på folkelivet[:)] Bare 3 dager igjen til jeg skal ringe[:D]

9. AUGUST:  Jobb 12-15. Fest hos meg. 2 dager igjen!

10. AUGUST:   I morgen er den store dagen[:D] Slappe av dag[;)]

11. AUGUST:    1 - års bryllupsdag. 
Kunne ønske at mannen var hjemme!
 Skal ringe inn til klinikk Hausken og høre hvordan "The Babymakingplan" skal forløpe 
Jobb 20-24.

12. AUGUST:  Jobb 20-24.

13. AUGUST: 

14. AUGUST: 

15. AUGUST:

16. AUGUST:  Skal i bryllup til ett vennepar

17. AUGUST:

18. AUGUST:

19. AUGUST:

20. AUGUST:  Mannen kommer hjem fra Nordsjøen!  Lønn fra spåtelefonen[;)]

21. AUGUST:  Søskenbarnet mitt har bursdag[:)]

22. AUGUST:

23. AUGUST:   Angelicka23 blir 24 år  Pappa har også bursdag i dag!

24. AUGUST:

25. AUGUST:

26. AUGUST: 

27. AUGUST:  Svigermor har bursdag[:)]

28. AUGUST:

29. AUGUST:    

30. AUGUST:    

31. AUGUST: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Håper jeg kan begynne på pp7 skikkelig denne måneden, har vært prøvere ett år nå!
Bare 1 (!) dag igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

Hehehe, ja ikke de hyggeligste syklusene akkurat[8D] Leste på assistert befruktning at det er normalt at man prøver den sprøyten jeg skal på 2-3 sykluser, før man prøver noe annet. Antar at det da eventuelt blir inseminering. Men det må jo være stor sjanse for at det skal klaffe på ett par sånne kurer da[;)][8D]
Hvor lenge har dere prøvd nå?

ORIGINAL: Jordbæra

Ja, må jo være en veldig god sjanse for at du blir gravid innen et par sykluser da[:D] vil du får normale sykluser når du går på denne sprøyta eller??
Vi er i 11pp nå[:'(] om noen månder har vi prøvd etter et år[&:]

Ja, jeg tror nok at det blir ganske perfekt timet alt. Tror jeg bare tar primolut om jeg ikke blir gravid, så kommer blødningen. Greit å gjøre det slik da[;)]
Kjipt å ha prøvd så lenge! Har dere hatt noen form for utredning?

Ja, det er nok lettest å begynne der ja[:)] 
Skal ikke se bort i fra at spiren plutselig sitter! Men uansett er det jo bedre å få hjelp enn å prøve og prøve, og ingenting skjer! Jeg synes det var bedre å ha noe konkret å forholde seg til enn en negativ test etter hver laaaaange syklus[&:]

Åååå!
Er så spent på dine vegne i morgen!! [:D][:D]

ORIGINAL: Kaizer

Åååå!
Er så spent på dine vegne i morgen!! [:D][:D]

Jeg og! Er bare redd for at jeg har litt for store forhåpninger. Tenk om jeg bare får time da, og den timen er om en måned eller noe[&:]

ORIGINAL: Angelicka23
Jeg og! Er bare redd for at jeg har litt for store forhåpninger. Tenk om jeg bare får time da, og den timen er om en måned eller noe[&:]

Hmmm, ja sant det! [&:]
Men hva er det du egentlig tror/håper på i morgen?

Jeg håper at jeg får en time kjapt, eller at jeg kan komme opp og hente reseptene på noe av det, og få UL-time samtidig. Men jeg må sikkert ha en time der jeg får litt opplæring i hvordan sprøytene tas. Så lenge jeg får time kjapt så er jeg egentlig ganske fornøyd da. At det ikke går en måned til liksom[:-]

OK! Mye mulig du må ha ny time, men de er jo private, så er vel kortere ventetid da uannsett?
Og for din sikkerhet, så burde du nok ha opplæringstime på de sprøytene! [8D] 

ORIGINAL: Kaizer

OK! Mye mulig du må ha ny time, men de er jo private, så er vel kortere ventetid da uannsett?
Og for din sikkerhet, så burde du nok ha opplæringstime på de sprøytene! [8D] 

Ja, får håpe på det! Men nå ser det jo ut som om ting skal skje ganske kjapt da! Gleder meg til de ringer opp igjen, jeg er jo superspent på hva som skjer[8D]

ORIGINAL: Trinse85

Lykke til i dag!!! Håper du får time raskt og at du slipper å vente så lenge. Vi skal jo møtes på Mai forumet!!

Ja, det hadde jo bare vært så koselig[:D][:D][:D]

Back
Topp