Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RANDÅLF
Ja nå er jeg klar for den timen...... Bare 36 dager igjen...... Kan nesten ikke tro det at vi snart har ventet i et halvt år[:)] Neste gang sambo er hjemme igjen så skjer det[;)][:)] Ja det er vel ikke sikkert det skjer på første forsøk, men innen 4 pp må det vel gå..... Fint mål det synes jeg[:)]
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til august mnd. PP7? 
- 7 kilo[:D][:D][:D][:D][:D]

2 dager igjen!
1 - års bryllupsdag. Kunne ønske at mannen var hjemme! 
Skal ringe inn til klinikk Hausken og høre hvordan "The Babymakingplan" skal forløpe 

Lønn fra spåtelefonen[;)]
Angelicka23 blir 24 år
Pappa har også bursdag i dag!ORIGINAL: Angelicka23
Ja nå er jeg klar for den timen...... Bare 36 dager igjen...... Kan nesten ikke tro det at vi snart har ventet i et halvt år[:)] Neste gang sambo er hjemme igjen så skjer det[;)][:)] Ja det er vel ikke sikkert det skjer på første forsøk, men innen 4 pp må det vel gå..... Fint mål det synes jeg[:)]
Ja, er redd for å bli skuffet og!
36 dager igjen ja!!! Er så deilig å ha slike nedtellinger[:D][:D][:D]
ORIGINAL: Angelicka23
Ja, jeg håper det! Nå har jeg lært at det er best å ta av tapen når man er ferdig og male, og ikke la den stå til neste dag[&:] Rev opp litt nå, så jeg må nok gå og flekke med en vanlig kost etterpå *Sukk*
Ja, er redd for å bli skuffet og!
36 dager igjen ja!!! Er så deilig å ha slike nedtellinger[:D][:D][:D]
Ja det er ikke gøy å bli skuffet[&:] Jeg tenker positivt hver måned men forbereder med på at tanta kommer og da er ikke nederlaget så ille egentlig[:)] Ja jeg og digger nedtellinger[8D][8D][8D]
ORIGINAL: Kaizer
Ja, jeg håper det! Nå har jeg lært at det er best å ta av tapen når man er ferdig og male, og ikke la den stå til neste dag[&:] Rev opp litt nå, så jeg må nok gå og flekke med en vanlig kost etterpå *Sukk*
Årh! Sånn er så irriterende! Har lært den leksa på den harde måte jeg også... [&:] Lønner seg å ta av tapen etter hvert strøk... Kan gå ganske mye tape med tilslutt! [:'(][;)]