~ Angelickas dagbok ~

Vet ikke helt enda. Har ikke plass til noe schwært... Hm.. Har lyst på noe skyvedørsgreier da!

Ja, ikke sant! Dette blir gooooooood[:D] Er nervene der enda?

Heisann sveisann...... Så bra babyplanen deres kommer i gang så fort Angelicka[:)][:)][:)] Koselig å lese om lykkedagen din altså..... Nå ordner alt seg skal du se[:)]

Ja, det var liksom ikke måte på at alt skulle skje på en gang! Hehehe[:D]

Ja, det håper jeg og på! Hørte om ei annen som hadde gått gjennom samme kuren som meg nå, og hun hadde blitt gravid på fjerde forsøk av den. Satser på at det går innen fire måneder da[8D]
Bare en måned til du skal inn igjen nå Randålf?

Ja nå er jeg klar for den timen...... Bare 36 dager igjen...... Kan nesten ikke tro det at vi snart har ventet i et halvt år[:)] Neste gang sambo er hjemme igjen så skjer det[;)][:)] Ja det er vel ikke sikkert det skjer på første forsøk, men innen 4 pp må det vel gå..... Fint mål det synes jeg[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja nå er jeg klar for den timen...... Bare 36 dager igjen...... Kan nesten ikke tro det at vi snart har ventet i et halvt år[:)] Neste gang sambo er hjemme igjen så skjer det[;)][:)] Ja det er vel ikke sikkert det skjer på første forsøk, men innen 4 pp må det vel gå..... Fint mål det synes jeg[:)]

Ja, er redd for å bli skuffet og!
36 dager igjen ja!!! Er så deilig å ha slike nedtellinger[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Angelicka23

Da var kontrastveggen på soverommet malt ett strøk! Sto at det var overmalbart om 6 timer.. Lurer på om jeg kan begynne litt før? [8D]

Får vi se bilde? [8D]

Bilder kommer når jeg er helt ferdig[:D] Må ha tre strøk på hver vegg tror jeg, for tapeten vi har er det en del mønster og farger i[;)]

Stemmer det ja [;)] Gleder meg til å se bildene... Blir sikkert kjempelekkert! [:D]

Ja, jeg håper det! Nå har jeg lært at det er best å ta av tapen når man er ferdig og male, og ikke la den stå til neste dag[&:] Rev opp litt nå, så jeg må nok gå og flekke med en vanlig kost etterpå *Sukk*

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til august mnd. PP7? 

1. AUGUST:   Jobb 15-19. Får besøk av en vennine.   - 7 kilo[:D][:D][:D][:D][:D]

2. AUGUST:   Barnevakt for en vennine, mannen min i utdrikningslag[:)]   

3. AUGUST:  Lillegutt skal hjem, og min kjære ankommer nok hjem noe dårlig etter en hard hyttetur[8D]  

4. AUGUST:  Jobb 15-19

5. AUGUST:  Kosedag med mannen min[;)] 

6. AUGUST:  [&o] Mannen min reiser ut i Nordsjøen [&o] Undervisning og kursregistrering starter i studentweb. Svigerfar har bursdag[:)] Sildajazzen begynte!

7. AUGUST:  Jobb 19-24. 

8. AUGUST:  Jobb 19-24. Kanskje en tur på kaien med mamma og se på folkelivet[:)] Bare 3 dager igjen til jeg skal ringe[:D]

9. AUGUST:  Jobb 12-15. Fest hos meg. 2 dager igjen!

10. AUGUST:   I morgen er den store dagen[:D] Slappe av dag[;)]

11. AUGUST:    1 - års bryllupsdag. 
Kunne ønske at mannen var hjemme!
 Skal ringe inn til klinikk Hausken og høre hvordan "The Babymakingplan" skal forløpe 
Jobb 20-24.

12. AUGUST:  Jobb 20-24. Malt en vegg ferdig på soverommet.

13. AUGUST:  Jobb 18-21 og 22-24.

14. AUGUST:  Jobb 18-21 og 22-24.

15. AUGUST: Jobb 18-21 og 22-24.

16. AUGUST:  Skal i bryllup til ett vennepar

17. AUGUST:

18. AUGUST: Jobb 18-21 og 22-24.

19. AUGUST: Jobb 18-21 og 22-24.

20. AUGUST:  Mannen kommer hjem fra Nordsjøen!  Lønn fra spåtelefonen[;)] 

21. AUGUST:  Søskenbarnet mitt har bursdag [:)]  Begynner på sprøyter forhåpentligvis om TR kommer i dag. 

22. AUGUST:

23. AUGUST:   Angelicka23 blir 24 år  Pappa har også bursdag i dag!

24. AUGUST:

25. AUGUST:

26. AUGUST: 

27. AUGUST:  Svigermor har bursdag[:)]

28. AUGUST:

29. AUGUST:    

30. AUGUST: Antageligvis på UL for å sjekke om alt ser bra ut. Bestemmer når EL-sprøyten skal settes!

31. AUGUST: 

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-

8 dager til sprøytestart!

Ja det er ikke gøy å bli skuffet[&:] Jeg tenker positivt hver måned men forbereder med på at tanta kommer og da er ikke nederlaget så ille egentlig[:)] Ja jeg og digger nedtellinger[8D][8D][8D]

Ja, jeg håper det! Nå har jeg lært at det er best å ta av tapen når man er ferdig og male, og ikke la den stå til neste dag[&:] Rev opp litt nå, så jeg må nok gå og flekke med en vanlig kost etterpå *Sukk*

Årh! Sånn er så irriterende! Har lært den leksa på den harde måte jeg også... [&:] Lønner seg å ta av tapen etter hvert strøk... Kan gå ganske mye tape med tilslutt! [:'(][;)]

Ja det er ikke gøy å bli skuffet[&:] Jeg tenker positivt hver måned men forbereder med på at tanta kommer og da er ikke nederlaget så ille egentlig[:)] Ja jeg og digger nedtellinger[8D][8D][8D]

Jeg tror nok jeg kommer til å bli ganske trist om det ikke funker førse gangen her, men det er vel fordi jeg har måttet gå på p-piller en stund og ikke har fått prøvd og. ENDELIG begynner prøvingen igjen liksom!
8 dager til sprøytestart for meg[:D]

ORIGINAL: Kaizer

Årh! Sånn er så irriterende! Har lært den leksa på den harde måte jeg også... [&:] Lønner seg å ta av tapen etter hvert strøk... Kan gå ganske mye tape med tilslutt! [:'(][;)]

Ja, jeg visste ikke den skulle sitte SÅ godt liksom[:'(] Dustegreier!

Ja, jeg kan liksom ikke se for meg at det skal gå nå, det kan jo være at det ar tid med dette og. Er bare 20 % sjanse når man har timet rett på EL er det ikke så? Nå får jeg jo vite akkurat når EL er da, så satser på at det ikke tar for lang tid.

Ehhh, tror jeg begynner å bli litt uoppmerksom...! Så ikke før nå at du har byttet signatur!
Grattis med vell overstått ventemodus! [:D]

Back
Topp