~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: Angelicka23

Juhuuuu[:D] Hehehe, da får dere kose dere foran viften i kveld! Jeg er nesten glad for at jeg har mensen, for sengevals i denne varmen må jo være grusomt[:-][8|]

Det er pga varmen at vi ikke har hatt sex på 9 dager [&:] Vi hadde sex i stad [:D]

Hehehe, skjønner godt at det blir litt labert på sexfronten i denne varmen ja! Godt at dere jobbet litt i dag da[8D] Jeg er glad for at mensen snart er over, så kan jeg kanskje gå å bade litt og[:)]

ORIGINAL: trusa

Har vifte vi også og den hjelper en god del når man skal legge seg faktisk.
Så sett den på soverommet en stund før dere skal sove, så går det nok bra..

Iiiiiiis.

Ja, tror nok vi må det! Har sovet godt i natt da, men det er nok fordi vi har vært så trøtte etter de andre varme nettene!

Her skal det visst være tropenatt i natt, så tror nok vi får god bruk av viften ja!

Tuuuuuuusen takk Snuppis, det trengte jeg[:D][8D]

Ja her er det og varmt[8|] Vi har ventilasjonsanlegg og tenkte å sette det på maks og på kaldt, men finner ikke ut hvordan det virker....Så håpte sambo ringte, men det gjorde han selvfølgelig ikke[&:]

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja her er det og varmt[8|] Vi har ventilasjonsanlegg og tenkte å sette det på maks og på kaldt, men finner ikke ut hvordan det virker....Så håpte sambo ringte, men det gjorde han selvfølgelig ikke[&:]

Åååh, det er så kjipt når man trenger sin kjære til noe og så er de i Nordsjøen! Jeg har ofte problemer med dvd spilleren og få lyd i høytalerne her hjemme[8D] Han har så mye ledninger baki der at jeg blir rent forvirret!

Nå har jeg satt på vifta på soverommet nå og mannen min sover godt [:D] Det er regner, lyner og tordner ute så det er deilig at det har blitt kjøligere nå [:)]

Skikkelig trykkende hos dere da kan jeg tenke meg! Nå skal vi spille litt poker tenkte vi. Er 21 grader ute her nå, skal visst være tropenatt i natt. Gud, jeg skal kose meg med viften i natt! Har våknet opp klam og svett nå hver morgen. Eneste i dag tidlig var ikke så galt, men da sov jeg bare i trusa, med laken på, og med hodet nært vinduet som sto på fullt gap..hehehe[:D] 

Natti Snuppis!

Håper dere fikk sove godt i varmen[:)] Jeg sov som en stein i natt og det var godt[:)]

Ja, vi hadde viften på i natt; fy søren så nydelig! Kunne faktisk ligge inntil og kose litt på mannen min og i natt[:D] Ellers hr vi jo bare vært svette og ekle begge to..hehe[8D]
Planen i dag da Randålf?

Her har det regnet hele natta og vi hadde vifta på på soverommet så det hjalp ganske mye [:D]

Ja, vifte på soverommet er digg! Godt at det har regnet litt hos dere da, får vannet de stakkars tørste blomstene i det minste[8D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR [8|] Var og hentet hesteutstyret mitt og grillet med mamma og søss. Visste ikke ordet av det før hele familien var samlet på terassen min. Med svigers og hele pakka[8D]

5. JULI:  TR endelig ferdig! Grillet hjemme, gikk opp til en kompis på kvelden. Saaaaaavner mannen min!!!

6. JULI:  Har bare slappet av, vært med svigerinnen min[:)]

7. JULI:  I dag skal jeg bare jobbe! Gått ned 5 kilo til sammen. Hallelujah Metformin!!!! [:D]

8. JULI: Ååååh, *hoppedanserundtiring*; mannen min kommer hjem i morgen!!! Skal vaksinere pusen min.

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI: "Kosetafsepåmannenmindag"! Spilte badminton og så film   

11. JULI: Har egentlig ingen planer i dag [8|] Fikk noen venner på besøk, sang singstar og hadde det det moro[:D] 

12. JULI: Har gått ned 6 kilo til nå ved hjelp av metformin! [:)]

13. JULI: Vært hos svigers en tur for å høre hvordan de hadde de i Bremen forrige uke. Fikk noen tips[:)]

14. JULI: Skal revaksinere oss[8D] Var og spilte biljard med søss og sambo[:)]

15. JULI: Får besøk av to av svigerinnene mine og tantungen min. Hun har bursdag på lørdag, så hun må jo få pakke før vi reiser! Skal pakke til Tysklandsturen[:)]

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover [:)] 

17. JULI:  Tyskland - Hannover 

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen 

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)] Kost oss masse i Tyskland[:D]

21. JULI:  Hatt besøk av svigerinnen min - frokost og kaffe[:)]

22. JULI: Hagearbeiddag [:D] Hadde kose - tv kveld som vanlig på tirsdager[8D]

23. JULI:  Skal grille og drikke sangria hos svigerinnen min!

24. JULI: Skal på jobb mellom 17.00 og 20.00[:)] Spille sandvolleyball med søss og sambo i kveld. Gøy!

25. JULI: Jobb 14-19.

26. JULI:  Jobb 13-18. Reiser på hyttetur med søss og sambo hennes[:)]

27. JULI:  Hjem fra hytten[:)] Fikk TR [8|]

28. JULI:  Jobb 15-19. TR[8|]

29. JULI: Bare to uker igjen til vi ringer klinikk Hausken!!! Jobb 15-19, samt 20-22.  TR[8|]

30. JULI: Jobb 15-19. TR[:'(] Vekten er stabil på - 6 kilo.. Herlig!    

31. JULI:
Jobb 15-19.

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare 13 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

Jeg hadde sex i natt. Et under har skjedd.

Hjelper nok med litt air condition ja! Jeg har tanta enda, så her skjer det ikke så mye nei!

Jeg hadde sex to ganger i går [:D]

Gleder meg til TR er over her i gården ja!

Forbaska svigermor! Hun var på besøk her i dag, og hadde selvsagt Svein fra Charterfebers Kongen av Mallorca som ringetone! Åååårh, nå har jeg den seriøst på hjernen[:@]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR [8|] Var og hentet hesteutstyret mitt og grillet med mamma og søss. Visste ikke ordet av det før hele familien var samlet på terassen min. Med svigers og hele pakka[8D]

5. JULI:  TR endelig ferdig! Grillet hjemme, gikk opp til en kompis på kvelden. Saaaaaavner mannen min!!!

6. JULI:  Har bare slappet av, vært med svigerinnen min[:)]

7. JULI:  I dag skal jeg bare jobbe! Gått ned 5 kilo til sammen. Hallelujah Metformin!!!! [:D]

8. JULI: Ååååh, *hoppedanserundtiring*; mannen min kommer hjem i morgen!!! Skal vaksinere pusen min.

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI: "Kosetafsepåmannenmindag"! Spilte badminton og så film   

11. JULI: Har egentlig ingen planer i dag [8|] Fikk noen venner på besøk, sang singstar og hadde det det moro[:D] 

12. JULI: Har gått ned 6 kilo til nå ved hjelp av metformin! [:)]

13. JULI: Vært hos svigers en tur for å høre hvordan de hadde de i Bremen forrige uke. Fikk noen tips[:)]

14. JULI: Skal revaksinere oss[8D] Var og spilte biljard med søss og sambo[:)]

15. JULI: Får besøk av to av svigerinnene mine og tantungen min. Hun har bursdag på lørdag, så hun må jo få pakke før vi reiser! Skal pakke til Tysklandsturen[:)]

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover [:)] 

17. JULI:  Tyskland - Hannover 

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen 

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)] Kost oss masse i Tyskland[:D]

21. JULI:  Hatt besøk av svigerinnen min - frokost og kaffe[:)]

22. JULI: Hagearbeiddag [:D] Hadde kose - tv kveld som vanlig på tirsdager[8D]

23. JULI:  Skal grille og drikke sangria hos svigerinnen min!

24. JULI: Skal på jobb mellom 17.00 og 20.00[:)] Spille sandvolleyball med søss og sambo i kveld. Gøy!

25. JULI: Jobb 14-19.

26. JULI:  Jobb 13-18. Reiser på hyttetur med søss og sambo hennes[:)]

27. JULI:  Hjem fra hytten[:)] Fikk TR [8|]

28. JULI:  Jobb 15-19. TR[8|]

29. JULI: Bare to uker igjen til vi ringer klinikk Hausken!!! Jobb 15-19, samt 20-22.  TR[8|]

30. JULI: Jobb 15-19. TR[:'(] Vekten er stabil på - 6 kilo.. Herlig! Bestilte en haug med skolebøker[:)]    

31. JULI:
Jobb 15-19. Skal kanskje til byen og bruke litt av mannens lønn[8D]

6. august -       34 dager  
8. september -  42 dager
19. oktober -    37 dager
24. november - 43 dager
05. januar -      52 dager
26. februar -     88 dager
24. mai -          38 dager ( med p-pillen)
01. juli -           26 dager ( med p-pillen)
27. juli-

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare 12 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

Ja, man kan jo bli gal av mindre[:'(]

Håper dere fikk sove godt i varmen[:)] Jeg sov som en stein i natt og det var godt[:)]

Ja, vi hadde viften på i natt; fy søren så nydelig! Kunne faktisk ligge inntil og kose litt på mannen min og i natt[:D] Ellers hr vi jo bare vært svette og ekle begge to..hehe[8D]
Planen i dag da Randålf?

Svarer en dag for seint da men...... I dag skal jeg  hmmmmmmmm la meg tenke MALE[:D][:D][:D] Bombe det ja[;)] Har vært å spist middag hos naboen nesten hver dag nå, så i dag må jeg lage meg noe selv[:D][:D][:D] Kanskje på tide da..... Blir vel noe pølse greier[8D]

Planen i dag da Randålf?

Svarer en dag for seint da men...... I dag skal jeg  hmmmmmmmm la meg tenke MALE[:D][:D][:D] Bombe det ja[;)] Har vært å spist middag hos naboen nesten hver dag nå, så i dag må jeg lage meg noe selv[:D][:D][:D] Kanskje på tide da..... Blir vel noe pølse greier[8D]

Hahaha, snill nabo du har da!!!

Heia!

Ååååh, tenk 11 uker snuppa

Back
Topp