Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

ORIGINAL: RANDÅLF
Ja hehe, det hadde tatt seg ut[:D][:D][:D] Jeg har sagt til sambo at han har fått oppgaven i å fikse bil, og er stor fare for at det blir en campingbil[:D][:D][:D] Synes du ser meg ja[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Emja
Bullshit?[8|] Du tuller nå?[8|][:D]
Begynt å jobbe der du og nå [:D] woow.. grattis!! [:D] Måtte du ikke testes da? og ble godkjent? woow [:D]
Ja kansje jeg skulle tatt en tlf hehe [:D]
ORIGINAL: Angelicka23
Ja hehe, det hadde tatt seg ut[:D][:D][:D] Jeg har sagt til sambo at han har fått oppgaven i å fikse bil, og er stor fare for at det blir en campingbil[:D][:D][:D] Synes du ser meg ja[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Hahaha, det hadde vært kult! Eller sånn som svigerinnen min som kjørte traktor fra kirken[8D] Nå skal det sies at mannen jobbet på gård da...Hehe[:D]
Hahaha, det hadde vært kult! Eller sånn som svigerinnen min som kjørte traktor fra kirken[8D] Nå skal det sies at mannen jobbet på gård da...Hehe[:D]
Traktor[:D][:D] Kult.... Vi bor jo på landet da, så skal ikke se bort ifra at det er det jeg ender opp i, håpte liksom sambo kunne overraske meg, men han er ikke så god på det, så vi får se[:)] Så kanskje det er virkelig det vi glemmer[:D][:D][:D]
Angelickas prøvedagbok 

Angelickas prøvedagbok 

ORIGINAL: snuppis30
Så kult [:D] Skal dere selge huset eller leie det ut? Er det pga studiene dine at dere flytter til Oslo?
ORIGINAL: trusa
ORIGINAL: snuppis30
Hatt det fint på hytta????? Skal dere flytte?
Ja, var kjekt det[:)] Vi flytter kanskje til Oslo for ett år i midten av oktober[:D]
HUUUURRAAAA!