ORIGINAL: snuppis30
trusa: gratulerer med 11 uker [:D]
signerer denne pluss angelicka vill bare ønske deg en fin dag videre håper du koser deg masse.. og du snuppa håper vi kan ta en kafe en dag... klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: babylahermine
signerer denne pluss angelicka vill bare ønske deg en fin dag videre håper du koser deg masse.. og du snuppa håper vi kan ta en kafe en dag... klem
ORIGINAL: Angelicka23
Sååå koselig! Skal med mannen min på MM nå[:)]
ORIGINAL: RANDÅLF
Håper dere fikk sove godt i varmen[:)] Jeg sov som en stein i natt og det var godt[:)]
Ja, vi hadde viften på i natt; fy søren så nydelig! Kunne faktisk ligge inntil og kose litt på mannen min og i natt[:D] Ellers hr vi jo bare vært svette og ekle begge to..hehe[8D]
Planen i dag da Randålf?
Svarer en dag for seint da men...... I dag skal jeg hmmmmmmmm la meg tenke MALE[:D][:D][:D] Bombe det ja[;)] Har vært å spist middag hos naboen nesten hver dag nå, så i dag må jeg lage meg noe selv[:D][:D][:D] Kanskje på tide da..... Blir vel noe pølse greier[8D]
Hahaha, snill nabo du har da!!!
Sååå koselig! Skal med mannen min på MM nå[:)]
å kose dere på kaia da.. tenke jeg skulle få tak i ei vennine og dra med ho på kaia og men hu jobber til to så får tak i ho etter på sikkert... klem
Ja de er kjempesnille[:)] Tar så godt vare på meg når jeg er alene hjemme[:)] Kjekt å ha noen å prate med rett etter jobb, siden det er alt for rolig på jobben[:)] I dag kom det ei å vasket her og jeg pratet sikkert hull i hodet på henne stakkar[:D][:D][:D]
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til august mnd. PP8? 

1 - års bryllupsdag. Kunne ønske at mannen var hjemme! 
Skal ringe inn til klinikk Hausken og høre hvordan "The Babymakingplan" skal forløpe 
Angelicka23 blir 24 år
Pappa har også bursdag i dag!
ORIGINAL: trusa
Angelicka23, du har totalt tatt fargene til Ari Behn og Märtha i augustkalenderen din!
Cerise og turkis liksom. Heeeello.
Men fresht med litt nye farger da.
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til august mnd. PP7? 

Skal ringe inn til klinikk Hausken og høre hvordan "The Babymakingplan" skal forløpe 

Lønn fra spåtelefonen[;)]
Angelicka23 blir 24 år
August er slik en fin måned.. Har alltid vært mye gladere i august enn juli.. Og september er jo enda bedre. For det er min måned det!
August er slik en fin måned.. Har alltid vært mye gladere i august enn juli.. Og september er jo enda bedre. For det er min måned det!
Ja, august er definitivt måneden "min"! Elsker august jeg[:D] Men er glad i september og, og spesielt hvis testen blir positiv da[:)]
Testen din skal bli positiv! Når du tester så er jeg mest sannsynlig i Spania.. [:D][:D]
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til august mnd. PP7? 
- 7 kilo[:D][:D][:D][:D][:D]

Lønn fra spåtelefonen[;)]
Angelicka23 blir 24 år