~ Angelickas dagbok ~

Hehehe, believe me, jeg har alle vinduer oppe, og terassedøren oppe. Nå er det "bare" 28 grader da... Skifta klær tre ganger i dag jeg!

Usj kjedelig da snuppa m.. ikke gøy nei

Hehehe, nei, ikke i det hele tatt[8D] Helte meg en kald øl her, men den ble fort lunken gitt[;)] Hehehe[:D] Du gjør på da?

akkurat nå gjør jeg så lite jeg kan hehe... sitter og følger sånn halv veis med på åndenes makt.. men den forbanna riks tv dritten hopper som faen her... å blir så sinna.. elkjøp skrøyt av att vi hadde så god dekning og vi ringer riks tv og får beskjed om at vi ligger i en grå sone[:@] tro meg blei sint da ja hehe

Å nei! Jeg glemte å se Colin Fry i dag[&o] Jaja, du minte meg på at jeg måtte ta opp Lisa Wilkins i hvertfall[:)]
Hater når tv og internett og sånn ikke funker altså[:@]

jeg har nesten gitt opp med og se på tv jeg.. hehe..  men bra jeg minte deg på lisa wiliams da =) hehe

ja verste jeg veit og egentli... hater det så sinnsykt... hehe du driver med for uten og renne bort da? men du veit det og svette er bra slanking? hehe

Hehehe, blir det samme som badstu dette her[8D] Får gå på vekta i morgen og se om det er forsvunnet en kilo eller to!
Williams ja, skrev visst feil jeg ser jeg[:D]
Nå kommer snart svigerinnen min for å se Paradise hotell! Vi har sett det hver kveld i det siste[8D]

ja du må det også må du si i fra om du har gått ned noe.. hehe

oj la ikke merke til at du skreiv det feil en gang jeg hehe [8D] blond i kveld ja...

å så gøy da og ha kose kveld.. jeg følger ikke med på det men kansej fordi jeg ikke bryr meg så mye hehe klem

Ja, jeg synes det var litt morsomt og patetisk hele greia. Deilig hjernedød tv-underholdning[8D] Man tenker liksom over hvor godt man har det når man ser på det *ler*

hehe jeg så på litt av det i går men fant fort ut at det var ikke noe for meg nei hehe men for de som liker det så værse god.. hehe men er mye jeg ikke ser på og da faktisk som folk bare sier ser du IKKE på det.. hallo liksom du er rar.. hehe men er sånn men har kansje noe med at da jeg var yngre levde jeg meg inn i tvn for hadde ikke venner... hehe så er litt sentimental noen ganger... hehe

Huff da, ja da blir det verre! Nei, jeg ser egentlig lite på tv, men det var faktisk litt deilig å bare slenge seg på benken i den tiden og glo!

ja er godt og bare slenge seg ned på sofaen og slappe av med tvn.. har altid tvn på men da står helst musikk kanalen på.. hehe må ha musikk da jeg er hjemme aleine er ikke gøy og sitte hjemme aleine.. hehe

Jeg spiller alltid musikk når jeg vasker eller støvsuger eller noe. Herlig å sette på full guff[;)]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR [8|]

5. JULI: 

6. JULI: 

7. JULI: 

8. JULI:

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover

17. JULI:  Tyskland - Hannover

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)]

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI: TR kommer antageligvis her [8|]

29. JULI: 

30. JULI:    

31. JULI:

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai -          38 dager ( med p-pillen)
01.07 - Nå kommer vel TR neste gang om 28 dager siden jeg går på pillen[:)]

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare en måned, 1 uke og 2 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

ja og da må musiken ha fart i seg og[:D] gjett om jeg får fart i beina da... hehe men tenke på noe sånn i denn varmen frister ikke da men hehe

Jeg er glad for at jeg ryddet og støvsugde hele leiligheten i går ja[8D]
Nå skal jeg snart ut til Nedstrand og hente alt hesteutstyret mitt! Litt kjedelig å sitte i bil så lenge, men jeg må bare få gjort det nå.

hehe jeg må ta det i dag jeg vill ikke vill streike ,men må hehe

skal til byen en tur jeg og handle må stoppe i aksdal for bilen vill ha mat også ska jeg vist ned mot skjoldastraumen svigerfar vile ha jorbær og han mente jeg skulle handle de der.. helt greit det er ikke jeg som betaler bensinen da hehe han skal ha fri han nå i helga så han skal vell kose seg bra ja... hehe

men er det på tveit du skal hente ride utstyret eller tar jeg feil nå?

Ja det ble heldigvis ordnet [:D] Tanta mi, barnet og bestemora mi kommer hit imårra formiddag, før vi skal i dette brylluppet [:)] Så det var jo bra, så får de møttes [:D]

ORIGINAL: babylahermine

hehe jeg må ta det i dag jeg vill ikke vill streike ,men må hehe

skal til byen en tur jeg og handle må stoppe i aksdal for bilen vill ha mat også ska jeg vist ned mot skjoldastraumen svigerfar vile ha jorbær og han mente jeg skulle handle de der.. helt greit det er ikke jeg som betaler bensinen da hehe han skal ha fri han nå i helga så han skal vell kose seg bra ja... hehe

men er det på tveit du skal hente ride utstyret eller tar jeg feil nå?

Jepp, var på Tveit ja[:)] Har solgt hesten min til ei som har hatt ham der på helfor ett år nå, så nå måtte jeg hente det i og med at hun ikke kjøpte utstyret til hesten[:)] Så var jeg og koste og nusset på "hesten min" som står på beite der ute. Han fikk en pose med gulerøtter av meg[8D]
Mmmm, jordbær har vi og hatt i dag! Jordbær og jordbæris - deilig!

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR  ferdig?[8|] Var og hentet hesteutstyret mitt og grillet med mamma og søss. Visste ikke ordet av det før hele familien var samlet på terassen min. Med svigers og hele pakka[8D]

5. JULI: 

6. JULI: 

7. JULI: 

8. JULI:

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover

17. JULI:  Tyskland - Hannover

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)]

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI: TR kommer antageligvis her [8|]

29. JULI: 

30. JULI:    

31. JULI:

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai -          38 dager ( med p-pillen)
01.07 - Nå kommer vel TR neste gang om 28 dager siden jeg går på pillen[:)]

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare en måned, 1 uke og 2 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

Back
Topp