Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Angelicka23
Får selvsagt ikke sove. Nå er jeg bare trist og lei meg. At savnet etter en baby kan være så stort? Kunne ikke tro at det var mulig. Synes det er urettferdig at noen kan bli gravide på en vips, mens andre må slite så lenge. Er så sykt glad for alle de positive tingene i livet mitt, men den begynner å ta på denne prøvingen; det er helt sikkert. Og i hvert fall nå som jeg ikke kan prøve en gang! Redselen for å ikke bli gravid når jeg begynner med alle medisinene henger over meg, og det er mye tanker som skal sorteres. Jeg håper og håper og håper, hva annet kan man gjøre?
Jeg legger aldri på noen uten at de vet det, så hun var her ja[8|]
Huff, ble liksom litt paff når jeg så det i kortene, men skjønte ikke at det var meg med en gang...Hahaha, men så klarte jeg å prate det bort da. Jeg sa ikke noe til henne om akkurat det...
ORIGINAL: Kaizer
Jeg legger aldri på noen uten at de vet det, så hun var her ja[8|]
Huff, ble liksom litt paff når jeg så det i kortene, men skjønte ikke at det var meg med en gang...Hahaha, men så klarte jeg å prate det bort da. Jeg sa ikke noe til henne om akkurat det...
Var det jeg lurte på... Hadde heller ikke klart å si noe til de evnt. [8|]
Angelickas prøvedagbok 
Da var vi kommet til juli mnd. PP7!