~ Angelickas dagbok ~

Du har jo prøvd lenger enn meg!!! Vi prates ja[;)]

å så da? du fortjener det masse altså.. klem

ORIGINAL: babylahermine

å så da? du fortjener det masse altså.. klem

Du og vel!!!! [;)]

kansje vi skal slute og "krangle" og si begge fortjener det? hehe klem

ORIGINAL: babylahermine

kansje vi skal slute og "krangle" og si begge fortjener det? hehe klem

God idè syntes jeg! Begge to fortjener det veldig mye! [:D]

Hehehe, okaj da[8D] Satser på at vi kommer i samme forum da babylahermine[;)]

Ja vi får krysse fingra på att det skjer Angelicke23[:D] Men ikke beina for da blir det dårlig med termin forum hehe klem

tror jeg sk$al finne senga snart ja klarer ikke og skrive ordentlig en gang i dag hehe

Hehehe, det får du gjøre[;)]

Totally as always!

Er så glad i dag at jeg ikke har ett så sykt tragisk liv at jeg må tråkke på andre for å ha det godt. At jeg ikke er supersytete og klagete, at jeg kan se det positive i så mange ting. At jeg har den beste mannen i hele verden som støtter meg uansett.

ÅH, fy søren jeg har det godt[:)]

Får selvsagt ikke sove. Nå er jeg bare trist og lei meg. At savnet etter en baby kan være så stort? Kunne ikke tro at det var mulig. Synes det er urettferdig at noen kan bli gravide på en vips, mens andre må slite så lenge. Er så sykt glad for alle de positive tingene i livet mitt, men den begynner å ta på denne prøvingen; det er helt sikkert. Og i hvert fall nå som jeg ikke kan prøve en gang! Redselen for å ikke bli gravid når jeg begynner med alle medisinene henger over meg, og det er mye tanker som skal sorteres. Jeg håper og håper og håper, hva annet kan man gjøre?

ORIGINAL: Angelicka23

Får selvsagt ikke sove. Nå er jeg bare trist og lei meg. At savnet etter en baby kan være så stort? Kunne ikke tro at det var mulig. Synes det er urettferdig at noen kan bli gravide på en vips, mens andre må slite så lenge. Er så sykt glad for alle de positive tingene i livet mitt, men den begynner å ta på denne prøvingen; det er helt sikkert. Og i hvert fall nå som jeg ikke kan prøve en gang! Redselen for å ikke bli gravid når jeg begynner med alle medisinene henger over meg, og det er mye tanker som skal sorteres. Jeg håper og håper og håper, hva annet kan man gjøre?

*trøste*

Huff, jeg kan ikke engang tenke meg hvor tungt det kan være til tider. Jeg har ikke begynt min første pp ennå, mens du har holdt på kjempelenge! Skikkelig trist, Angelicka23. Og, som du selv skriver, veldig urettferdig! Jeg håper og holder en knapp på at ved neste PP, så klaffer det 100 % for deg og din kjære [:D]

Kjære deg Angelicka, vi skal jo i samme terminforum vi to, så da blir jo du også gravid i september! Sånn er det bare! [:)]

Skjønner tankene dine veldig godt... Men når de tankene dukker opp, er det bare å skyve de bort så fort du kan og tenke på at du skal blir gravid om ikke veldig lenge [:D]

Klem fra meg!

Tuuuuusen takk jenter! Hva hadde man gjort uten dere? Jeg tror det bare var noe som skulle ut i går, bare få renset det ut av kroppen for så og kunne se fremover igjen. Tror jeg er litt frustrert over at mensen ikke er kommet enda, den burde liksom være kommet nå! Har bare to sukkerpiller igjen på brettet. Æsj[:'(]
Så hadde jeg en i familien her i går for å spå henne. For ett par dager siden ble jeg spådd av både mamma og Phil Phillips at jeg kom til å bli gravid i august/september, men at det da ble mye sjalusi fra denne personen. Så la jeg på henne i går, og der kommer jeg opp i kortene hennes med graviditet, og hun kommer opp med sjalusi og depresjon[8|]
Tror jeg bare ble utrolig frustrert over at hun ikke kan glede seg over at jeg blir gravid, og som Phil også sa: Hun er glad for at dere ikke har klart å få barn enda, for hun er så misunnelig på det meste som finnes i livet deres. Og det er så veldig sant og. Kan bare ikke skjønne at hun vil det sånn for seg selv!

Så kjedelig med sjalu og deprimert familiemedlem pga graviditet og gode forhold hos deg! [:o]
Var hun hos deg i går når du la på henne, eller gjorde du det uten at hun visste det?
Du må bare tenke det du skrev: Kan bare ikke skjønne at hun vil det sånn for seg selv! Hun kan jo ikke ha det så veldig godt med seg selv når det er sånn hun reagerer [8|]

Jeg legger aldri på noen uten at de vet det, så hun var her ja[8|]
Huff, ble liksom litt paff når jeg så det i kortene, men skjønte ikke at det var meg med en gang...Hahaha, men så klarte jeg å prate det bort da. Jeg sa ikke noe til henne om akkurat det...

Huff, ble liksom litt paff når jeg så det i kortene, men skjønte ikke at det var meg med en gang...Hahaha, men så klarte jeg å prate det bort da. Jeg sa ikke noe til henne om akkurat det...

Var det jeg lurte på... Hadde heller ikke klart å si noe til de evnt. [8|]

ORIGINAL: Kaizer

Var det jeg lurte på... Hadde heller ikke klart å si noe til de evnt. [8|]

Nei, jeg sa at jeg så sjalusi, men var veldig usikker på situasjonen med en gang. Så demret det for meg, og jeg fikk bare sagt at det sikkert var noen som kanskje kunne bli litt sjalu på henne eller noe. Man blir liksom litt satt ut! Nå har forresten mensen kommet her! Endelig[:D]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI:  

3. JULI : 

4. JULI:

5. JULI: 

6. JULI: 

7. JULI: 

8. JULI:

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover

17. JULI:  Tyskland - Hannover

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)]

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI: TR kommer antageligvis her [8|]

29. JULI: 

30. JULI:    

31. JULI:

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai -          38 dager ( med p-pillen)
01.07 - Nå kommer vel TR neste gang om 28 dager siden jeg går på pillen[:)]

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare en måned, 1 uke og 5 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

Back
Topp