~ Angelickas dagbok ~

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til juli mnd. PP7! 

1. JULI:  Da kom ENDELIG TR[:)]

2. JULI: TR

3. JULI :  TR

4. JULI: TR [8|] Var og hentet hesteutstyret mitt og grillet med mamma og søss. Visste ikke ordet av det før hele familien var samlet på terassen min. Med svigers og hele pakka[8D]

5. JULI:  TR endelig ferdig! Grillet hjemme, gikk opp til en kompis på kvelden. Saaaaaavner mannen min!!!

6. JULI:  Har bare slappet av, vært med svigerinnen min[:)]

7. JULI:  I dag skal jeg bare jobbe! Gått ned 5 kilo til sammen. Hallelujah Metformin!!!! [:D]

8. JULI: Ååååh, *hoppedanserundtiring*; mannen min kommer hjem i morgen!!! Skal vaksinere pusen min.

9. JULI:  Mannen min kommer hjem fra Nordsjøen

10. JULI:  

11. JULI: 

12. JULI: 

13. JULI: 

14. JULI: 

15. JULI:

16. JULI:  Wir fahren nach Deutchland! - Hannover

17. JULI:  Tyskland - Hannover

18. JULI:  Tyskland - Hannover/Bremen

19. JULI: Tyskland - Bremen

20. JULI: Tyskland - Bremen. Reiser hjem[:)]

21. JULI:

22. JULI:

23. JULI:

24. JULI:

25. JULI:

26. JULI: 

27. JULI: 

28. JULI: TR kommer antageligvis her [8|]

29. JULI: 

30. JULI:    

31. JULI:

6.august -       34 dager  
8.september -  42 dager
19.oktober -    37 dager
24.november - 43 dager
05. januar -     52 dager
26. februar -    88 dager
24.mai -          38 dager ( med p-pillen)
01.07 - Nå kommer vel TR neste gang om 28 dager siden jeg går på pillen[:)]

Går fremdeles på p-piller, så sitter litt fast i pp7 enda.
Bare en måned og 3 dager igjen til vi ringer legen og begynner
"The BabyMakingPlan"

NÅ er det ikke lenge igjen nei [:)] ENJOY!!! [8D]

Går det bedre med deg nå vennen? Håper du har litt mer overskudd [;)]

Skal bli godt å få min kjære hjem tror jeg. Det har bare blitt litt mye her å være alene om. Så det skal bli deilig å ha noen å prate med, og kunne slappe av og bare være meg selv!
Blir du med og melder deg inn i deppeklubben?

JA! Tror jeg har deppeuka jeg... [&:]
Skjønner ingenting av hva som foregår med meg!

Hvorfor er kroppene og hormonene våre sånn mot oss?

Ja, jeg skjønner det ikke! Tror jeg har grått hver dag den siste uken[8|]
Vet ikke helt hvorfor alltid heller! Urettferdige greier, jeg vil jo bare være i godt humør!!!

VRÆÆÆL! Nå griner jeg igjen! Hehehe[:D] Huff da. Den med løven har jeg sett før;fantastisk! Den første har jeg faktisk ikke sett, guuuud så rørende. I hvert fall å lese kommentarene under selve videoen.

Hehe, griner jeg også når jeg ser de... [:(][:(]

Kommentarene under filmen setter så mange tanker igang [8|] Liker å tenke på en dag som dette jeg [:-] Regn ute og tårer inne [;)] Hehe, flott dag! Juuuhu!

Hahaha, skal du komme her, så kan vi lage sånn hylekor sammen! Bruke opp en haug med pakker med kleenex, og bare ha det vondt[8D]
Det er grusomt å ha slike deppedager altså!

Neimen dere da, må ikke være så trist[;)] Det er sommer og sol (iallefall hos meg), mannen til Angelicka kommer snart og du har gått ned 5 kilo, kjempebra jobbet....Så er det bre 10 dager til du skal til gynekologen Kaizer.....Livet smiler jo til dere[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Neimen dere da, må ikke være så trist[;)] Det er sommer og sol (iallefall hos meg), mannen til Angelicka kommer snart og du har gått ned 5 kilo, kjempebra jobbet....Så er det bre 10 dager til du skal til gynekologen Kaizer.....Livet smiler jo til dere[:)][:)][:)]

Hehehe, ikke prøv å grave oss opp fra depresjonen, når vi stresser febrilsk med å grave oss ned i den med sørgelige videoer og det hele! [8D][8D][8D]
Og her regner det forresten, og jeg lagde sur stemning på telefonen til mannen min her i dag. Men har fått ordnet opp i det siste der da.
Usj!

*går ned i kjelleren og henter IS - trøstespise*

[:D] Takk for trøst RANDÅLF, er bare litt sånn vi trenger så går alt bra! [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Hm... Kanskje jeg og skal hente meg is? Ooooh, jeg har sjokolade! *Gumlegumle*
Du vet at vi er mer disponert for å bli deprimerte når vi har PCOS?
Det er den onde PCOSen som er roten til alt vondt her i verden, det er jeg sikker på!

hehehe dere altså......Mer er det regn ute kan man kose seg inne å få gjort masse....Men du har vel gjort huset klart til mannen du Angelicka[;)] Jeg sitter her å venter på sambo da han er å kjører lastebil, ja han jobber når han er hjemme og[&:], var egentlig litt sur i dag for at han aldri er hjemme, men nå bare koser jeg meg og skal gjøre huset klart til han kommer hjem jeg og......Du har inspirert meg[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Det er den onde PCOSen som er roten til alt vondt her i verden, det er jeg sikker på!

Der har vi beviset på at det er kvinnene som styrer verden!

ORIGINAL: RANDÅLF

hehehe dere altså......Mer er det regn ute kan man kose seg inne å få gjort masse....Men du har vel gjort huset klart til mannen du Angelicka[;)] Jeg sitter her å venter på sambo da han er å kjører lastebil, ja han jobber når han er hjemme og[&:], var egentlig litt sur i dag for at han aldri er hjemme, men nå bare koser jeg meg og skal gjøre huset klart til han kommer hjem jeg og......Du har inspirert meg[;)]

Ja, jeg har alltid rydde og vaskekick her før han kommer hjem! Merkelige greier[:D] Jeg skal jobbe her etterhvert, måtte bare grine fra meg litt[8D]

ORIGINAL: Angelicka23

Der har vi beviset på at det er kvinnene som styrer verden!

Jaha! Gjett om[8D] Er du i bedre humør nå? Hjalp å trøstespise ett par sjokkisbiter her[:)]

Det hjalp med is og jason mraz [:D]

Det hjalp med is og jason mraz [:D]

Det høres bra ut! Hvilken dato flytter du forresten inn på har prøvd lenger enn ett år - forumet?

Back
Topp