~ Angelickas dagbok ~

Godt å høre at du har god støtte i mannen din:-) Det betyr mye[:)] Krysser alle fingre og tær for at det ordner seg[;)]

Hei Angelicka, trist å høyre om tilbakemeldingen frå legen din[&o] Er ikkje noko kjekt å få ein slik diagnose, fikk den eg og i sommer[&o] Dog pco light, ein "lettere" type, men hadde jo de samme problema som deg; litt forhøyra mannlige hormon og uregelmessige sykluser=ingen/sjelden eggl. Og på innv. ul viste folliklene min seg på rekke og rad i en runding nærmest.. Fikk da metformin(det veit eg mange med pcos får), men det hjalp ikkje meg. Mista berre altfor masse vekt, og mensen kom ikkje på 80 dager. Så slutta fort på det. Og i november fikk eg pergotime og desember hadde eg min første kur! Så du kommer nok til å få mykje det samme tenker eg, metformin vil jo kunne hjelpe deg ned i vekt og komme i form; men du må mosjonere også:)

Men siden du var så trist og nedfor så sender eg en liten **god miss86-klem til deg eg**

Herlig med gode klemmer[:)]
Nå vet jeg jo ikke om jeg har pco eller pcos, eller hva det er, det får jeg sikkert bare svar på når jeg kommer meg til utredning!
Miss: Fikk du utredning her i Haugesund? Hvor lang var ventetiden din? 

Så trist å høre da! Får nå bare krysse fingrene å håpe det ikke er PCO!
Jeg sliter med lange og ustabile sykluser også...sånn som deg ser jeg[:@] så jeg skvatt litt nå...kanskje jeg skal bestille meg en time til doktor også[&:]

Det kan godt være at det bare er ustabilt etter pilleslutt, så ikke bli redd!
Vi har gått i 9 måneder nå, var derfor jeg ville sjekke[;)]

ORIGINAL: truseprinsesse

Angelicka, hur går det med deg i kveld?

signere denne jeg for det lurer jeg og på.. klem

Nei, hadde utredning på Stord, fra fastlegen henviste meg og til eg fikk time, gjekk det ca 3mnd. Men når eg først var komt til hos spesialisten, gikk det bare eit par veker så hadde han diagnose klar! Og dermed kunne også medisinering starte! Men det gjekk jo enda eit par mnd før eg fikk pergotime då. Men, men. Det som kommer til å skje når eg er ferdig med de 6 kurene eg skal ha, er at eg blir henvist til Haugesunds fertilitetsklinikk for ivf eller icsi, men ventetiden der veit eg ikkje kor lang er å sånt!

Jeg håper at det går bedre med deg nå, og at du har kommet over det værste sjokket.
Hadde du virkelig ikke en mistanke om at det kunne være noe slikt?

Her kommer en skikkelig trøsteklem til deg igjen

Heia!

Alt går fint her nå! Har fått roet meg, men kjenner jeg er rastløs etter å få pratet med mannen min mer!

Jeg har slitt mye med magen, vært på UL, tatt prøver opp og ned i mente om jeg har hatt glutenallergi osvosv, uten at de har funnet noe. Har fått slankepiller; som jeg gikk på i ett par måneder uten særlig virkning. Har gått ett halvt år til psykolog pga jeg var deprimert, men ble friskmeldt[8|] Har vært mye frem og tilbake, og en stund trodde jeg nesten at jeg var hypokonder altså. Så mye trøtt og sliten, har ikke overskudd til det jeg skal gjøre, søvnproblemer.. Ja, listen har vært lang de siste årene. Heldigvis har jeg ikke mye uønsket hårvekst, som og kan forekomme[8D]

Ser jo nå at mange av disse problemene er slike som hører inn under symptomer på f.eks. PCOS; altså hormonforstyrrelser, om jeg ikke har ressonert helt feil!

Og i og med at jeg faktisk var gravid som 16 - åring, så tror man jo ikke det skal være noe galt med en; snarere tvert i mot!

Nå håper jeg bare ventetiden på utredning er kort rett og slett! Innen den tid skal jeg spise sunnere, og ikke minst trene mye mer enn jeg gjør nå. SKAL finne noe overskuddsenergi til det nå altså!!!

hey snuppa..

går det bra med deg? har tenkt sånn på deg siden i går.. var ikke en morsom beskjed og høre... blir dere sendt til utredning her i byen eller?

masse klemmer

Ja, hun sa at vi ble sendt til gynekologisk avdeling ved Haugesund sykehus[;)]
Så da får vi krysse fingrene for at ventetiden er kort!

Heia vennen!
Er litt usikker på hva planen er i dag, tenkte jeg skulle ha noe kyllinggreier jeg og til middag[;)] Kanskje jeg skulle gå meg en tur i dag?

Du og vennen[:D][:D][:D] Snakker med mamma nå, og får begynne å lese jeg og etterpå[;)]

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, hun sa at vi ble sendt til gynekologisk avdeling ved Haugesund sykehus[;)]
Så da får vi krysse fingrene for at ventetiden er kort!

skal krysse fingra for att det går fort jeg snuppa =)
jeg blir mestsansynligvis sendt ditt jeg og pga mensen min som er ustabil.. legen ville vente til neste gang jeg kom til han for og sende meg ditt.. så vi får håpe det går fort.. klem

Har skjedd så utrolig mye de siste dagene, at jeg er helt forvirret rett og slett!
Tr har forresten enda ikke kommet, men nå er jeg på det stadiet at jeg gir faen, og håper hun bare holder seg unna lenge!
Venter for å høre noe nytt om svogeren min som enda er på sykehuset, og håper alt ordner seg der[&:]

Angelickas prøvedagbok 

Da var vi kommet til april mnd.Fortsatt pp6

1. APRIL:  [:)]Skal til frisøren 10.30[:)] Fått gjort mye hjemme!!! Tror jeg har EL, for jeg har verket noe sinnsykt på venstre side!!!  (Hihihihi[;)])

2. APRIL:  [:'(]Mannen min reiser ut[:'(] Stikninger ved venstre eggstokk...

3. APRIL: [:-] Mye som skjer nede i venstre eggstokk idag og.. Mystisk!!![:-]

4. APRIL:  [8|] EL dersom 53 dagers syklus [8|] Fikk B/A på skatterettsoppgaven min[:)][:)][:)]

5. APRIL:  Hadde kosekveld med meg selv..hehe

6. APRIL:  Seriestart!! FKH spiller hjemme mot Notodden - FKH vant 3-1!!Sov til halv 12 [8|]

7. APRIL:  [:)] Skal passe lillesøss [:)]

8. APRIL: [:)] Tanten min og mellomstesøss kommer til lunsj og kaffe [:)]

9. APRIL:  [:)] Skal hjelpe svigerinnen min med papirarbeid [:)]

10. APRIL:  Hadde besøk av en vennine. 

11. APRIL:   Skal teste idag!!  Negativ test!!! [&o]

12. APRIL: [:D] Workshop med Phil Phillips (clairvoyant) [:D]

13. APRIL: 

14. APRIL:  [:o] Bare en dag igjen til legebesøk! [:o]

15. APRIL: [:-] Dag 50, og time hos lege for GU og svar på blodprøver jeg tok forrige måned [:-] 

16. APRIL: 

17. APRIL:  Mannen min er hjemme  

18. APRIL: 

19. APRIL:  Reiser til Bergen for å se Dagfinn Lyngbø

20. APRIL:   Reiser hjem igjen fra Bergen. FKH har hjemmekamp

21. APRIL: 

22. APRIL: 

23. APRIL: 

24. APRIL: 

25. APRIL: 

26. APRIL: 

27. APRIL:  Mannen min blir 27 år 

28. APRIL: 

29. APRIL: 
Jeg og mannen min har vært sammen i 7 år     

30. APRIL: 

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - 52 dager
26. februar - Hva tid finner TR ut at hun skal dukke opp??

Da var operasjonen i går overstått, og alt gikk kjempefint[:D]
Er glad og lettet nå!!
I morgen reiser vi til Bergen på Dagfinn Lyngbø, og det skal bli godt å komme seg vekk og gjøre noe gøy! Var skikkelig deprimert i går, og alt var bare kjipt og leit. Håper jeg får brev om henvisning til Gyn. avd på sykehuset i dag, slik at jeg i hvert fall vet datoen til ting begynner å skje i det minste[8|]

GOD HELG TIL DEG OGSÅ!!
KOS DERE I BERGEN OG PÅ SHOW!!!

KLEM

Det var flott at operasjonen gikk bra! [:D]

Skikkelig kjærestekos dere i helgen!
GOD HELG

Jeg skal ha det morro med ei venninne i Oslo i helga [;)]

Stikker innom for å ønske deg en god helg!

Håper dere får det kjempefint i Bergen!!!![:D]

Back
Topp