~ Angelickas dagbok ~

Ja, vi får jo nytt tak, ny kledning, nymalt hus, ny laminat inne, kanskje fliser på terassen og nye lister i stuen.. Herlig[:D]

Da hadde vi fått nytt gulv i stua! Herlig[:D][:D][:D]
Nå blir det grillings her, og i morgen begynner mannen min og fikse opp utsiden av huset, dette blir nais[;)]

Ja, vi har lagt lys laminat i stue, kjøkken og gang. På gang og kjøkken hadde vi sorte fliser før, så man kan si det ble en del lysere ja!!!
Det var herlig og grille, spiste laksefilet og kyllingfilet[;)] *Namnam*
Nå håper jeg været holder seg fint i morgen, for da begynner mannen å skifte ut taket her! Hvis ikke begynner han på kledningen, og skifter ut den. Skal få vindu på boden og, så blir det lysere og finere der og[:)]

Dere er flinke altså......Jeg skal male videre på huset i år, håper det blir ferdig[:)] Så er sambo ferdig å lage en kjempe platt ute[:)] Så får vi se hva neste byggetrinn blir[:)]

Det er så gøy når man ser det blir bra[:D] Gleder meg ihjel til alt er ferdig her og jeg kan begynne å plante i bedene[:D]

Vi skal ringe og bestille rørlegger nå, for kranen vår ute funker ikke, og må fikse en del rører, og installee vannmåler her. Når kranen vår ute er i orden, skal jeg høytrykksspyle hele terassen og plattingn fremme skikkelig. Det blir bra[:)]
Her går det veldig fint, er så fornøyd med at ting blir gjort her hjemme; herlig[:D] Du da?

Heisann Angelicka!!

Så ivrige dere er da! Blir sikkert kjempe fint hos dere!![:D][:D]
Gleder med på utekran jeg også, terassen er såå møkkete.

Hva er planen for dagen da?
Ha en flott dag!!

klem

Venter på at flexilånet skal komme inn på konto, slik at vi kan begynne for fullt her[8D] Skal få lest en del i dag da; det nærmer seg jo eksamen her nå. Du da?

Jeg sitter på jobb, men må innom å kikke titt og ofte[;)]

Ja, det høres jo ikke dumt ut! Nå skal mannen ut og begynne å rive kledning her. Jeg tar masse før- og etter bilder, kjempekjekt å se forskjellen etterpå! Syk forskjell her i stuen i fra sorte fliser på kjøkkenet til lønn - laminat[:)] Så nå er det skikkelig lyst og fint. Hjalp å ommøblere litt og, så nå har vi nesten litt danseplass her i den lille stuen vår[8D]

Du må legge ut før og etterbildene så vi nysgjerrige sjeler her inne får se også[:D]

Det kan jeg vet du[;)] Men blir sikkert inne på interiørforumet da[:D]

ja...og her i dagboken din selfølgelig vel?
Eller ihvertfall link til tråden i interiørforumet[:D]

Lykke til med oppussingen!
Vet hvordan det er, driver på selv,
har et stor hus, som må pusses opp!
Driver å bygger nytt bad som vi snart er ferdig med,
så pusser vi opp litt ellers slik at det foreløpig er "beboelig",
så får vi ta resten etterhvert!

Lykke til!

Nå reiv mannen en del av kledningen her i dag, og oppdaget skjelettet av en rottehale[:'(] Skikkelig ekkelt! Heldigvis har nabolaget her en avtale med Anticimex slik at vi får bukt med det! Problemet er at det er en del eldre hus i området, slik at de kan flytte litt rundt her.. *Grøsse*
Bilder kommer etterhvert ja, med link til interiørforumet[;)]

Huff, nei! Men nå får vi ihvertfall ordnet det slik at det ikke kommer seg noen flere rotter inn i huset!!!

Back
Topp