~ Angelickas dagbok ~

Hørte du noe fra jobben i dag snuppis?

I dag er det 15. april, og du er på dag 49 av syklusen. Det er 14 dager siden eggløsningen, 1. april, og 0 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Tror i hvert fall dette stemmer, men kan jo ikke være sikker med disse syklusene mine! Uansett tenker jeg at jeg finner ut om jeg er gravid eller ikke hos legen i morgen. Skal bli spennende å se! Får nok ikke oppdatert her før klokken 1 i morgen, for skal treffe mamma og Phil og drikke kaffe i morgen.

Klarer ikke å forestille meg hvordan jeg vil reagere om en test er positiv nå, etter alle disse negative testene jeg har hatt etterhvert. Får satse på det beste i morgen!!!

hey nsuppa =)

ville bare si att jeg tenker på deg i dag og venter spent på og logge på igjne i kveld for og høre hvordan det gikk i dag.. skal se om jeg får lagt in i min egen dagbok hvordan det gikk for meg hos legen i dag..

masse klemmer [:D]

ORIGINAL: snuppis30

ORIGINAL: Angelicka23

Hørte du noe fra jobben i dag snuppis?

Nei [:'(]

Æsj, så kjipt da! Folk kan være så treige innimellom[&:]

ORIGINAL: babylahermine

hey nsuppa =)

ville bare si att jeg tenker på deg i dag og venter spent på og logge på igjne i kveld for og høre hvordan det gikk i dag.. skal se om jeg får lagt in i min egen dagbok hvordan det gikk for meg hos legen i dag..

masse klemmer [:D]

Oppdaterer sikkert i ett tiden tenker jeg!! Blir spennende nå ja.. Tenkte jeg skulle hive meg i dusjen snart før jeg får denne understellsbehandlingen min[8D]

Ett!?!??! Da er jo jeg i et møte!!! [>:]

[:D][:D] Lykke til, skal krysse fingrene for at du får en positiv opplevelse, med en positiv test på kjøpet! [;)]
Iler inn og sjekker når jeg kommer hjem [:)]

Det kan bli litt senere enn ett ser jeg nå, for skal møte mamma til kaffi. Men oppdatering får dere *knise*[:D]

Det kan bli litt senere enn ett ser jeg nå, for skal møte mamma til kaffi. Men oppdatering får dere *knise*[:D]

hehe, bare det er her før fire så!! [8D][8D][8D]

Tenkte jeg kunne få det jeg skrev på Før svangerskapet inn her og;

Da var jeg tilbake fra legen. Jeg håpte jo at jeg skulle kommer inn med en god nyhet i dag, men det kan jeg desverre ikke.
Jeg kom til legen, og da hun var noe forsinket, leverte jeg inn urinprøve som selvsagt viste negativ.
Var inne hos legen, tog GU, og så spurte jeg hvordan prøvene mine så ut. Hun sa at kroppen min prodiserte for mye androgene hormoner, mer testeron og østrogen, og dette førte til ingen eller uregelmessige eggløsninger. Videre sa hun at jeg skulle få henvisning til utredning, hvor vi ville ta UL, og at jeg antageligvis medisiner. Jeg spurte da om det var pergotime hun mente, og svaret var ja.
Når jeg kom hjem nå, søkte jeg på internett, og det hun fortalte meg, samsvarte med det som kalles PCOS.
Jeg ringte legen igjen, for jeg var jo litt i sjokk når jeg satt der, og spurte selvsagt ingen spørsmål. Tenkte jeg kunne få bekreftet om det var PCOS hun mkente jeg hadde. Men, nå sa de i resepsjonen at hun var opptatt i hele dag, så jeg må ringe i morgen tidlig.
Menmen. Det jeg skulle frem til at er at jeg antageligvis har PCOS, og at det er nok derfor vi ikke har klart å bli gravide enda.
Det gikk vel ikke helt opp for meg før jeg kom hjem nå, og fikk grått noen tårer.
Det positive er heldigvis at jeg gikk så tidlig som jeg gjorde til legen, og at vi nå får hjelp. Så får jeg forhåpentligvis en spire til neste gang, og det er jo bedre enn sent på året.

Ble langt dette, takk for at dere leste helt hit! Og om noen av dere har PCOS, så hadde jeg blitt glad for at dere forklarte meg litt mer hva det går på, for akkurat nå er jeg litt forvirret rett og slett. Vurderer om jeg skal drikke meg full og glemme alt annet[8|] Men det er vel kanskje ikke den mest rasjonelle reaksjonen da[:-]

Uff da!!![&:][:(]
Ble lei meg nå, hadde håpa du hadde en liten spire i magen din nå...

Men nå er det jo hjelp å få da!![;)]
Håper det ikke tar lang tid før du får begynne på pergo og at det hjelper til at en liten spire setter seg fast hos deg rimelig kjapt.

Stoooor klem til deg

Tusen takk! Jeg er ganske deppa akkurat nå, men ser jo at det heldigvis er lys i tunnelen i det minste! Gleder meg til mannen får ringt i fra Nordsjøen, skal bli godt å få pratet med ham. Akkurat nå føler jeg meg litt små ensom her, og vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til.

Tusen takk! Jeg er ganske deppa akkurat nå, men ser jo at det heldigvis er lys i tunnelen i det minste! Gleder meg til mannen får ringt i fra Nordsjøen, skal bli godt å få pratet med ham. Akkurat nå føler jeg meg litt små ensom her, og vet liksom ikke helt hva jeg skal ta meg til.

Hei, hei:-)
Så leit å høre da! Sender en stooooor trøsteklem jeg[:)]
Kan ikke noe om PCOS men har lest litt om det og det er IKKE umulig å bli gravid for det[;)] Selvfølgelig skjønner jeg at du ble litt deppa, hadde jeg blitt også men sheer up[;)] og tenk positivt! 

Heia!
Vi skal nok klare det på den ene eller andre måten, det er jeg sikker på! Bare så kjipt at det er hindringer i veien, når man trodde det egentlig ikke var noe galt[:'(]

*kjempeklemme på angelicka* Var ikke særlig at de fant noe galt, men heldigvis finnes det løsninger og nå får du hjelp og fått svar på hva som gjør at du ikke blir gravid.....Nå skal du se det ordner seg til slutt[:)]

Heia!
Vi skal nok klare det på den ene eller andre måten, det er jeg sikker på! Bare så kjipt at det er hindringer i veien, når man trodde det egentlig ikke var noe galt[:'(]

Ja, det er sant! Må innrømme at jeg tenker mye selv... Blir nesten litt smågal innimellom[:D]
Men fått beskjed om de ikke utreder før det har gått ett år med prøving så da får jeg vel bare krysse fingrene!

Jeg er sykt glad for at jeg gikk til legen nå[&:]
Nå har jeg informert mamma og søss her. De har ikke visst at vi hyar prøvd, så tenkte det var best å fortelle de det nå som det kan ta litt tid uansett! Greit å ha noen å ringe til når alt er kjipt og leit!

Har fått pratet med mannen og. Tror egentlig han var litt i sjokk, så antar han må ha litt tid på seg å fordøye alt, på samme måte som meg. Men sa at vi må være positive enda da, kan jo være det ordner seg med utredning og medisiner! Han hørtes smådeppa ut og sa han ønsket han var hjemme nå. Det kunne jeg virkelig ønske han var og!

Back
Topp