~ Angelickas dagbok ~

Hahaha, ja, det er jo helt teit, ikke sant?!? Synes synd på tanten min. Hun  må sjekke blodtrykket tre ganger til dagen nå, og sykemeldt i to uker fremover. Er jo mye hormoner som blir sprøytet inn i kroppen og greier, så ikke rart man blir litt i ubalanse. Det tar på med prøverør. Men nå skal de ha en pause til sommeren da. Håper så inderlig det siste "betalte" forsøket fungerer for de altså!

ORIGINAL: truseprinsesse

Trodde du mente tanten som i mensen nå. Det ble rart å lese. Hehe.
Prøverør må være veldig slitsomt!!
Nå så jeg plutselig at jeg er i min fruktbare periode. Og jeg skal hvertfall ikke ha sex!
Det er egentlig en deilig tanke.

Herregud, det ble jo helt sykt å lese det som sto der når man tror det er mensen det er snakk om ja.. Høyt blodtrykk og eksmann og greier. Tror ikke tante rød har det, så vidt meg bekjent[:D][:D][:D]

Ja, hun har slitt med en del humørsvingninger. Kan plutselig begynne å gråte. Andre dager er ghun helt utslitt, og blir døtrøtt av en times gåtur, slik at man må ligge strekk ut på benken resten av dagen. Det er en tøff prosess, men det er jo helt utrolig at det faktisk går an å gjøre det!
De har ett forsøk igjen ja, men tar nok en pause frem til sommeren nå, for at kroppen hennes får komme i normal gjenge litt igjen. Da settes det jo inn to egg, så jeg håper virkelig at spiren sitter da!

Da var jeg på vei mot dag 49 uten tegn til TR. Irriterende, for jeg har hatt mensmurringer leeeenge nå, men ingenting dukker opp!Kan jo bli spennende da å se hvor lenge syklusen min blir denne gang.  Har hatt ett håp hver måned om at denne gang stabiliserer det seg, men den gang ei!
Nå har jeg sett på ett program om seksuelle overgripere. Det prgrammet der de tar menn for å møte barn de har chattet med på nettet. Det gjør meg glad for at vi i Norge har fått den såkalte groomingloven. Det kan nok hjelpe etterhvert. Men som oftest er det jo foreldrene som i bunn og grunn må ta ansvar for hva barna gjør på nettet. En viss kontroll må man ha. Nå er det jo sånn at strafferammen "bare" er på ett år, og dette er noe som er vanskelig å bevise. Men, har jo hørt om de som har møtt opp istedet for barnet, og filmet at det sto en person og ventet. Huff, creepy greier!

Bra du har fått legetime Angelicka......Da må du få svar på hva som er galt med TR, dette går bare ikke lengre altså....

Iiiiiiiiiiiiiiiih, det tanteskremselet er SÅ skummelt!
Imorgen er jeg jaggu meg på dag 50!!![:'(]

Hei!
Du er her altså! Skal vi starte sånn lonely women - club? [;)]
Så du at jeg hadde gått amok på FS? Hihihihi.. Litt abstinenser etter å ha vært ute i hele dag[:D]

Ja, vi har det tragisk!!! VRÆÆÆÆL[:(] Hehehe, neida. Får sånne kjempesøte meldinger og mailer fra mannen min. Jeg er SÅ heldig som har funnet ham[:D]

Ja, ikke sant! Jeg kan ikke tenke meg å være så lenge borte fra ham! Det holdt liksom med de tre ukene vi v ar fra hverandre i januar.

God morgen, her kommer jeg en dg etter[:D] Ja det er rart hvor mye vi savner dem når de er borte, men mye bedre når de kommer hjem......Kan være godt og savne noen for så å få de tilbake....vet å sette pris på hverandre da..

Angelickas prøvedagbok - FEBRUAR

1.februar: 

2.februar: EL dersom 42 dagers syklus

3.februar: EL dersom 43 dagers syklus

4.februar: Ingen tegn til TR - frustrerende[:@] 

5.februar: TR kommer dersom jeg har rett med tanke på forrige måneds EL - 30 dagers syklus i så fall.  Ingen TR[&:]

6.februar: Ingen TR[8|]

7.februar: Skal til Oslo for obligatorisk praksisundervisning - levere inn oppgave

8.februar: TR dersom 33 dagers syklus

9.februar: Ingen TR enda, men hadde jo 43 dagers syklus forrige måned da... Har allikevel ett bittelite håp uansett da[;)]

10.februar: Ingen tegn til TR

11.februar: TR dersom 37 dagers syklus

12.februar: Skal teste meg! Negativ test idag[:(] 

13.februar: Jobbe med oppgave

14.februar:  Dag 41 og ingen TR enda

15.februar: Skal besøke hesten min

16.februar: TR dersom 43 dagers syklus - Skal teste meg på ny idag om TR ikke dukker opp før dette[:-] - Negativ test, men ingen tegn til TR[:'(]

17.februar: TR dersom 44 dagers syklus - Ingen tegn til TR enda, nå må hun da dukke opp snart?!?

18.februar: Praksisperioden min starter. Praksis i tingretten.

19.februar: Praksis -  enda en negativ test[:'(][:@] 

20.februar: Praksis. Mannen min reiser ut[:(][:(][:(]

21.februar: Praksis

22.februar: Praksis - skal svømme med tanten og svigerinnen min...

23.februar:  På dag 50 uten tegn til TR[:@]

24.februar:

25.februar: Praksis

26.februar: Praksis

27.februar: Praksis

28.februar: Praksis

29.februar: Praksis

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Ja, mannen min ringte halv 8 i dag morges. Han kom ikke på at det var lørdag...hehehe.. De blir litt forvirret når de jobber nattskift der ute! Men det er SAÅ koselig å sende mailer til hverandre og da[:D] Man savner de mye, men det beste er når de kommer hjem og man ikke får nok av kos og nærhet[:D]

Nå har jeg tørket støv, vasket over kjøkkenbenken, vasket komfyren, hatt på oppvaskemnaskinen og satt inn, vasket klær, redd opp sengen, ryddet i klærne mine og rydett litt i baderomsskuffene. Herlig! Nå skal jeg ha meg en god kaffe og bare slappe av[:D]

Ja her har det og gått i hus i dag....Begynt å grave ut til garasje, støvsugd, skuret platene til komfysen, vasket klær, hengt opp rammer ++++++ Nå står sambo å lager deilig biff mmmmm som jeg gleder meg....

Biff er deilig! Det skulle mannen min få servert i Nordsjøen og idag. Godt å få gjort ting i huset da! Så er det bare til å slappe av etterpå[:)]

Takk for mail!![:D]

GOD HELG!!!!!!!!!!!

Bare hyggelig! Håper du fikk noe utav den[:D]

Da var ett vennepar av oss blitt foreldre[:D] Gutt på 3426 gram og 51 cm. Han ble født 23.10 i går (siden klokken er etter tolv når jeg skriver dette..hehehe). Gleder meg til å se lille bebissen jeg!!! Hun har gått litt over termin nå, så hun var nok glad for å få ham ut!!! Hehehehe...
Jeg blir jo ikke mindre babysyk da[;)][8D]

Da virker det som om TR er på vei! Jeg hadde pittelitt blødning når jeg sto opp (veldigveldig lite), men jeg får se utover dagen om hun ikke dukker opp! Litt kjipt om hun kommer for fullt nå, for jeg hadde tenkt å gå å bade i svømmehallen idag. Så da var det nok ikke klaff denne ppen heller, og jeg er på vei inn i pp6!

Takk vennen!
Sjekk dette da! Om TR kommer for fullt idag, og jeg har 50 dagers syklus også neste gang:

Din fruktbare periode er:
28.03.2008 - 02.04.2008

Eggløsningen finner sted:
31.03.2008

Termin:
24.12.2008

Termin på julaften! Jeg blir sikkert gravid neste pp..hahaha[:D]

Back
Topp