~ Angelickas dagbok ~

Jeg kunne trykke oppe til høyre, men ikke nede til venstre som jeg pleier[&:]

Ja, ikke sant! Jeg skulle lagt meg for en halvtime siden, men så ble jeg sittende å lese på galskapen inne på generell.. Syyyyke folk[8|]

Gratulerer Silje med en liten bebiss i magen

Strø gjerne litt babystøv på oss og

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, ikke sant! Jeg skulle lagt meg for en halvtime siden, men så ble jeg sittende å lese på galskapen inne på generell.. Syyyyke folk[8|]

[:D] den "fella" har jeg også gått i noen ganger [&:][8D]
Mye rart som "diskuteres" der inne ja [&:][>:][8|]

Hehehe, nei de er ikke helt kloke nei!
Nå er jeg nesten ferdigpakket til London! *Glede seg masse*

Hihihi[:)]  Her går det fint!!! Nesten pakket ferdig her nå[;)]

Ja, så og si alt har jeg pakket, men plass i kofferten hvis noen vil være med[;)] Men, ikke plass tilbake igjen da, antar jeg[:D]
Jeg kommer ikke igjen før neste tirsdag! En heeeel uke borte fra dere.. Vet ikke hvordan jeg skal klare meg jeg[:(] Håper jeg får trådløst nettverk på lommepcen min da. Ellers må dere sende meg oppdateringer dersom noen blir gravide eller noe[8|]

Takker og bukker TP[:D] Gleder meg ihjel[;)] Nå vil jeg bare bli ferdig med å jobbe, så vil jeg legge meg, og at det blir imorgen! Gruer meg bare så syyykt mye til å fly[:(][:'(]

Huff ja[&:][:(] Det har vært veldig fint en stund, men når jeg kom hjem fra Oslo nå hadde vi en jææævlig landing, så jeg er blitt livredd igjen[:'(]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Da skal vi  og  og  og , og selvsagt og !!! Og så gjør jeg sånn: , og da blir vi sånn , slik at vi får en sånn:

God plan eller?   

*Liker å ha en god plan* Helmaks folkens!

Flyet mitt går 5 over 2[;)] Mamma kommer halv 12 og drikker kaffi med meg før jeg reiser. Plukker opp venninen min på vei til flyplassen[:D]

ORIGINAL: truseprinsesse

Nå legger jeg meg.
Nok en gang god tur til London.
Spis masse god mat, se på masse fint og kos deg på den siste jenteturen din som ikke-gravid! [:)]
Stor kose og god tur-klem..

Natta!

Åh, den der likte jeg!!! Tusen takk TP[:D] Goooood klem[;)]

Bra plan til du kommer hjem ja.......hihi.....
SÅ MÅ DU HA EN RIKTIG GOD TUR...............KOS DEG.............

GOD TUR!!!!
Kos deg masse, og nyt dagene til det fulle [:)]

Tuuusen takk til dere alle! Kommer til å savne dere denne uken[:(] 
I natt drømte jeg at en kompis og damen ble gravid, men ikke vi[:'(] 

Ikke skravle så mye mens jeg er borte da! Blir så mye å oppdatere seg på når jeg kommer hjem[8D]

GOD klem[:)]

Så hyggelig med svar!
Åh, dette forumet tror jeg virkelig vil komme til å bli nyttig [:D]

Det blir spennende å følge dere andre også, jeg krysser alle fingre og tær...
Ja, jeg har vel en tilnærmet normal syklus, det dumme er at den er på 35 dager, og da er EL vanskelig å finne, men dette er jo veldig nytt. Prøvingen altså. :-)

Stikker innom og ønsker deg og dine en fin søndag 
Håper du har en fin tur [:)]

Heia jentene mine!
Naa sitter jeg paa internettkafe i London[:)] Jeg fikk ikke svart deg paa sms snuppis, for av en eller annen grunn saa klarer jeg ikke sende meldinger herfra, bare ringe. Jeg har det kjempefint, og har shoppet som en gaaaal! Idag var vi paa Madam Tussauds og kladdet paa kjendiser *fnis*[;)]
Ellers bare koser vi oss og nyter livet. Bagasjen min har plutselig fordoblet seg.. Rare greier! [:D] 
Jeg tror forresten jeg hadde egglosning for ett par-tre dager siden, dritt[:'(] Men faar se da, skal kjore paa naar jeg kommer hjem uansett. Men jeg faar 37 dagers syklus da, om jeg hadde EL paa den dagen jeg tror.
Dere er jammen meg snille som passer paa at dagboken min holder seg oppe[:)] Hadde blitt lei meg om den var paa side 2[:(] Hehehe....
*God klem fra den verdensvante Angelicka*[;)]

Back
Topp