~ Angelickas dagbok ~

ÅH!!! Det hadde vært kjempemoro[:D] Jeg er der vel i 12-tiden tenker jeg. Skal inn på eksamen klokken 4[;)]

Yes! Hvis ikke kommer jeg jo tilbake i februar da! Hehehe.. føler folk står i kø til å møte meg. Har to kompiser, og pappa vil selvsagt se meg, åsså TP[;)] Men ser det an imorgen. Sender vel ett par meldinger når jeg er på flytoget imorgen, og ser an stemningen..hehe

Ja, det var dumt Randålf! Hadde vært kjempemoro og laget ett skikkelig treff for oss alle[:)]
Flyet mitt går hjem klokken 8, men etter eksamen tror jeg jeg går ned til pappa, for da er han sikkert ferdig på jobb. Jeg bruker MINST en time med å kose med hunden hans..hehe.. så kan han sikkert kjøre meg til Oslo S etterpå.

Hihihi, du sier noe der snuppis! Men da får jeg ta med bebissene mine på flyet jeg da.. Huff, to små å holde styr på på flyet[8D]

Hahaha.. De er jo like allikevel, så har du sett den ene, så har du sett begge[8D] Neida..hehe[;)] Tror jeg får en gutt og en jente, så helt like blir de nok ikke!

Svigerfar og samboeren hans bor i oslo så det hender vi er der.........Vi bodde der i 3 år fra 2003-2006.

Okaj da! Pappa har bodd der ganske lenge nå! Ganske greit at jeg kan bo hos han når det er viktige kurs, forelesninger osv jeg må ha med meg[:)]

Takk for det vennen! Kryper til køys jeg og nå. Må jo få skjønnhetssøvnen min[;)]

Fyyyy søren jeg er totalt utslitt... Får satse på at jeg kommer sterkere tilbake imorgen jenter!

Innom og ønsker deg og dine en nydelig dag 

Det satt to sensorer inne, og når den første spurte meg ut, gikk det egentlig ganske fint synes jeg. Men når hun andre begynte, så skjønte jeg ingenting hva hun sa!!! Hun snakket sånn gebrokkent norsk, så jeg trodde hun sa side 35 i oppgaven, bladde febrilsk, og skjønte ingenting, men det var jo på side 45!!! Ble litt stresset, for jeg skjønte jo ikke hva hun sa engang[:@] Så hvis jeg blir satt ned i karakter pga det, så kommer jeg til å klage[:'(] 
Jeg får resultatene imorgen...

Nå skal jeg bort til svigerinnen min og synge litt singstar før Greys begynner[:)] Snakkes senere!

Jeg er så sliten nå at jeg holder på å dø. En ulykke skjer sjelden alene! Nå er det ting i min familie som har skjedd, men jeg orker ikke legge det ut her. Begynner å gi opp etterhvert her.. hehe.. Hva er det som skjer med verden for tiden?

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR slutt

10.januar: Min siste dag som røyker.

11.januar: Skal til kiropraktor.

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig eksamen

15.januar: EL-slim???

16.januar: Endelige eksamensresultater

17.januar: Venninen min var på besøk og vi bestilte litt forskjellig til London, bl.a. skal vi på Madame Tussauds[:)]

18.januar: Var siste gang hos kiropraktor, skal bare på kontroll om en to-tre uker.

19.januar: MÅ lese[:'(]

20.januar: MÅ lese[:'(]

21.januar: MÅ lese[:'(]

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D]

23.januar: Mannen kommer hjem fra Nordsjøen, og jeg er ikke hjemme til å ta imot ham[&:]

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

Dag 15 uten sex[:@][&:]

Selvsagt satte de idiotsensorene meg ned en karakter[:(]
Gjett om det kommer en klage herifra!

Ja, jeg kommer til å klage[:@] Skjønner ikke hva som skjer i livet mitt for tiden jeg, alt skal gå imot meg[:(] Idag våknet jeg med omgangssyken og.. hurra.. litt mer dritt nå takk så er dagen fullkommen[&:][:'(]

Leit å høre at livet butter deg sånn imot angelicka...........Gir deg en kjempeklem.......... Skal se det hjelper å klage.........Det hjalp til meg.......... Må jo ikke sette folk til slik jobb som ikke kan prate en gang, kanskje flere som klager og da har dere god sjans.............. Så må du ha masse god bedring......

DU ER EN GOING DU ANGELICKA[:)][:)][:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, jeg kommer til å klage[:@] Skjønner ikke hva som skjer i livet mitt for tiden jeg, alt skal gå imot meg[:(] Idag våknet jeg med omgangssyken og.. hurra.. litt mer dritt nå takk så er dagen fullkommen[&:][:'(]

God bedring, lille venn.. [&:]
Om et par dager er nok alt bedre.
Og om du syns det er lenge til din kjære kommer hjem, så kan du gå inn på side2.no og lese artikkelen om at Kondomeriet søker dildotestere. Hehe. [:D]

Hahaha, drømmejobben[:D] Takk, den der var oppmunstrende idag[;)]

Back
Topp