~ Angelickas dagbok ~

Så spennende[:)][:)][:)] Jeg tror du kommer til å bli gravid i februar jeg[:)][:)][:)][:)][:)]

Supert Angelicka[:)][:)]

Ja, men nå sa jo legen at det måtte bli sex på dere i perioden fra 12.-17. januar så da kan det jo skje noe. Hvis ikke så er det ikke så lenge til februar[;)][:)]

Ja skal tenke på deg masse i morgen, det skal gå bra........... Har du spådd alle untatt meg nå angelicka?

Hva har hun sagt om deg da truseprinsesse?[:)][:)] Har snuppis blitt spådd at hun kan bli gravid med tvillinger?[:)]

Det er jo ikke lenge til februar[:)][:)][:)] Det skal bli veldig morsomt og se om det stemmer[:)][:)][:)] Er det folk her inne som tror at du blir gravid denne måneden eller folk utenfra?

Iiiiiiiiiiiiiih, pcen min skrudde seg av av seg selv!
Her inne, har jeg vel kanskje spådd ti stk.. To av dagbokjentene her inne, samt noen andre prøvere som ikke har dagbøkere, og noen andre. Men babyverden slettet annonsen min. Jeg visste ikke at det ikke var lov å reklamere når man var litt mer seriøse[;)]

Hvordan har det gått med de du har spådd?[:)][:)][:)] Har det stemt på mange? Har du holdt på med det lenge?[:)][:)]

Jeg ser helst på ett år frem, og så kan man spørre masse spørsmål både før og etter jeg har spådd[:)]
Det stemmer ganske så ofte ja, jeg får nesten bare positive tilbakemeldinger. Jeg har holdt på i 3 år nå tror jeg? Mamma har drevet med det rundt 20[;)] 
Jeg bruker tre kvarter på en spåing, og spår kun to til dagen.

Ja, det er veldig skummelt det der[:)] Har du noen ganger fått frem dårlige spådommer? At folk ikke kan få barn eller at det vil ta lang tid?

Neida, snuppis har jeg spådd om allslags.. Så nå vet jeg ALT om henne..hehehe.. neida[;)]
Jeg spår aldri fæle ting; som død, sykdom osv, og aldri om hvilke tall osv du må tippe på[8|]

Joda, det du har sagt. Men det jeg har spådd glemmer jeg etter jeg har sendt det ifra meg! Så jeg husker ikke annet enn februar og gutt på deg snuppis[:D] Hehehe...

Forresten, noen som vet hvordan været i Oslo er/blir imorgen?

Oi! Nå har vi tatt igjen Tanine med antall innlegg i dagbøkene våres! Ganske bra jobba Snuppis[:)]

ORIGINAL: snuppis30

Og jeg har ikke svart tilbake [&:]

Hva har du ikke svart på?

I Oslo blir det sludd (eller hvordan det skrives) [&:]

Fader og!!! Hater sånt vær! Ødelegger frisyren[8D]

Hehe....jeg har tatt deg igjen [:D]

Ja, du er en snik! Går glatt forbi imorgen sikkert siden jeg er i Oslo..hm.. kanskje ta med lommepcen.. mohaha[;)]

Back
Topp