~ Angelickas dagbok ~

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Angelicka23

Ja, det er søsteren hans ja. Huff, hun var helt ifra seg stakkars. Han hadde sendt smser med en annen dame, blant annet nakenbilder, og ting som: Jeg er så kåt på deg, vil ha pi**** din inni meg og sånn[:'(]
Æsj, fyyy faen for en drittsekk altså! Og hun flyttet herfra til østlandet for to år siden for hans skyld og, sammen med barna sine[:@]

FY FLATE! At det går an å være så idiot. Skjønner ikke åssen sånne fyrer tenker. Ha litt respekt for partneren din og gjør det slutt før du holder på sånn. Skjønner godt at hun er ganske fra seg da ja. Staaaakkars. Flott at hun har deg som hun kan prate med.. ÆSJ, ble kvalm av den gutten.

Ja, ikke sant! Og forrige mannen hun hadde slo henne og sånn, så hun har liksom opplevd nok dritt i livet sitt! Han burde jo gjort det slutt i julen, for da var de jo her hjemme. Så kunne hun bare blitt her hjemme istedetfor. Men neida, den dumme unnskyldningen for det var at han var så sjenert så han hadde ikke turt å gjort det[:@][:@][:@][:'(] ÆSJ! Jeg er så sur og sinna på hennes vegne[&:]

Jeg og vil ha baby når dere får baby!!!!

Jaaaa, men kommer sambo hjem sånn at du får det til?

Litt usikker.. hehehe.. Jeg er vel hjemme fra London den 29, så om jeg har syklus på 37 dager eller mer, kan det være det treffer med EL. Ellers blir det ingen prøving denne måneden[&:] 

Det skal jeg! Gleder meg til å få de hjem og jeg[;)] Det verste er at hun fyller 30 den 22.. Men nå har jeg og den andre svigerinnen min funnet ut at vi skal lage overraskelsesfest til henne når jeg kjommer hjem fra London. Ta henne med og kjøpe ett nytt antrekk til henne, ta henne med til frisør og fikse hår og sminke henne. Og så skal vi ha en heidundrande fest for henne! Det fortjener hun! Har ikke så mye penger stakkars nå, så det er det minste vi kan gjøre for henne[:)][:)][:)]

Hehehe.. Call me any time[:)] Må jo støtte de jeg har rundt meg! Søssen min kan finne på å ringe meg midt på natten om hun er lei seg, men det er fordi at jeg har sagt at jeg er der for henne når som helst når hun trenger det... hehehe[:)]
Og sånn skal det nå være og synes jeg!

Hehehe.. Jeg er alltid emergency 911, may I help you please?

Yeeeeez, that is very easy. Just get undressed, jump on his lap, and he is all horny and ready for you my dear[;)]

Oi. Nå kalte jeg han min husband. Vi er jo ikke gift. OHwææ.

Jaja, men vi kan leke at han er det[;)]

Excellent! (Mr. Burns[8D])... That was a very good plan! Seduce youre man like you never did before[:D]
But please do not chat with youre girlfriends whilst you are having a hump with youre man.. That is very naughty, and I dont think youre boyfriend is pleased with a lot of other girls in youre bedroom...hm.. or is he? Hahaha[;)]

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, me so sowwy[8|]
Kanskje det er derfor hun ikke liker oss lenger! Hun hater oss sikkert.. eller kanskje det bare er meg!!!!!!!! Ånei[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

[8|][8D]

Mandag klokken 10.40 går flyet mitt[:)] Kanskje jeg bare skulle lagt meg jeg og? *sukk*

Hehehe.. Holder på å lese andre boken av Stieg Larsson nå, så kan jo lese i den til jeg blir trøtt[:)] Imorgen må jeg lese masse, for jeg har gitt meg selv litt fri idag, så greit å være opplagt!

Trist å lese det om svigerinnen din, litt av en dust det der ja...........Kjempesnilt av dere å lage i stand til henne........Men du hva er det du har spådd snuppis og undikk med? Kort? Jeg vil oså komme i samme terminforum som dere............

Huff dette er ikke en grei situasjon........Skulle så gjerne ha hjulpet deg, men vet ikke hva som kan hjelpe.....Men vil tro at plutselig så løsner det....Her i huset er det jeg som ikke har fått i det siste og det vet jeg har med babylagingen å gjøre, greier liksom ikke å slappe av helt[&:]

ORIGINAL: snuppis30

Jeg hadde sex med samboeren [:)] Jeg hadde på meg det nye sexy undertøyet mitt [:)] Vi har fortsatt problemer når vi har sex [&:] Jeg fikk 3 orgasmer på rad (kjempe overrasket), og vi prøvde så godt vi kunne for at samboeren skulle komme....men nei [&:] Jeg prøvde å ri på han, men jeg ble utrolig sliten i beina, vi prøvde misjonærstilling og bakifra, men han blir utrolig sliten i beina [&:] Vi vet rett og slett ikke hva vi skal gjøre lenger [:'(] Han er redd for å miste meg siden jeg har så utrolig lyst på barn (han vil også på barn selvfølgelig), og jeg prøvde å forklare han at hvis vi ikke får det til på den vanlige måten så kan vi alltid få hjelp med å få barn [:)] Så jeg klarte å støtte han og å trøste han samtidig [:)] Jeg er ikke trøtt og er lei meg [:(]

hey snuppa høres ut som det har låst seg helt for mannen din.. at han ikke tenker på det bevist men ubevist på at den sexen dere har er for og lage barn å at det da stopper seg opp.. men jeg har ikke noe særlige gode råd til deg annet en prøvd og dra på bil tur og ha sex i bilen? hehe har prøvd funker fint men blir en smule sliten. men prøv og ha sex der det ikke er vanlig for dere.. er mange rom mann kan utforske veit du hehe.. oj blei null gode råd fra min side her gitt.. hehe klem

Men hvis han sier han er redd for å miste deg for at dere ikke får til å lage barn så tenker han nok på det og da kan det bli vanskelig å få det til..........Men en ting er sikkert og det kommer til å ordne seg......Så kjempe flott at du støtter han, da vil det ordne seg raskere tror jeg......

Enig med Randålf her!!! Men kanskje en pause hadde vært noe etterhvert? Eller bare kose med hverandre; si at vi har ikke lov til å ha sex, men har lov til alt som kommer "før det"? Så bygger dere opp litt stemning ett par dager?

ORIGINAL: RANDÅLF

Trist å lese det om svigerinnen din, litt av en dust det der ja...........Kjempesnilt av dere å lage i stand til henne........Men du hva er det du har spådd snuppis og undikk med? Kort? Jeg vil oså komme i samme terminforum som dere............

Jeg spår i kort ja[:)] Ja, du må være med over til terminforumet vårt du og!!!

Nei, hun tar nattbussen imorgen. Snakket med henne på telefonen en time idag. Hun gleder seg voldsomt til å komme seg hjem!

Enig med Randålf her!!! Men kanskje en pause hadde vært noe etterhvert? Eller bare kose med hverandre; si at vi har ikke lov til å ha sex, men har lov til alt som kommer "før det"? Så bygger dere opp litt stemning ett par dager?

Ja jeg har også hørt at det skal hjelpe å bygge opp stemningen en tid med å bare kose og ikke ha sex.

Får håpe spåingen slår til og at jeg også blir gravid i neste pp. Bare sambo holder seg hjemme, så skal vi gjøre vårt beste[;)]

Back
Topp