Angelicka
Forumet er livet
ORIGINAL: truseprinsesse
ORIGINAL: Angelicka23
Ja, det er søsteren hans ja. Huff, hun var helt ifra seg stakkars. Han hadde sendt smser med en annen dame, blant annet nakenbilder, og ting som: Jeg er så kåt på deg, vil ha pi**** din inni meg og sånn[:'(]
Æsj, fyyy faen for en drittsekk altså! Og hun flyttet herfra til østlandet for to år siden for hans skyld og, sammen med barna sine[:@]
FY FLATE! At det går an å være så idiot. Skjønner ikke åssen sånne fyrer tenker. Ha litt respekt for partneren din og gjør det slutt før du holder på sånn. Skjønner godt at hun er ganske fra seg da ja. Staaaakkars. Flott at hun har deg som hun kan prate med.. ÆSJ, ble kvalm av den gutten.
Ja, ikke sant! Og forrige mannen hun hadde slo henne og sånn, så hun har liksom opplevd nok dritt i livet sitt! Han burde jo gjort det slutt i julen, for da var de jo her hjemme. Så kunne hun bare blitt her hjemme istedetfor. Men neida, den dumme unnskyldningen for det var at han var så sjenert så han hadde ikke turt å gjort det[:@][:@][:@][:'(] ÆSJ! Jeg er så sur og sinna på hennes vegne[&:]