~ Angelickas dagbok ~

Av en eller annen grunn er jeg ikke så kjempeglad i pizza, men mannen min eeeelsker det da[;)]

Jepp, kjempemystisk[:D]  Hehehe...
Navnet mitt er helt ok det, men hadde egentlig ikke trengt to fornavn, når jeg hadde to etternavn og. Men to fornavn og ett etternavn er helt ok nå. Men jeg er oppkalt etter mamma (første navnet), og tanten min (andre navnet), så det kan bli forvirringer innimellom når oss tre presenterer oss...hehehe[:D] Men det var vel kanskje bare første navnet mitt du synes var fint? Synes ikke det er så galt jeg nei, egentlig ganske fint[:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Angelicka23

Jepp, kjempemystisk[:D]  Hehehe...
Navnet mitt er helt ok det, men hadde egentlig ikke trengt to fornavn, når jeg hadde to etternavn og. Men to fornavn og ett etternavn er helt ok nå. Men jeg er oppkalt etter mamma (første navnet), og tanten min (andre navnet), så det kan bli forvirringer innimellom når oss tre presenterer oss...hehehe[:D] Men det var vel kanskje bare første navnet mitt du synes var fint? Synes ikke det er så galt jeg nei, egentlig ganske fint[:)]

Tenkte det første ja.. Mamma heter det nemlig.. Eller.. Hun har to fornavn, men jeg liker ikke det første.. Vi får se litt hva det blir til. Du spår jo at jeg får gutt? Hihi. Hadde vært utrolig koselig å ha en liten gutt her nå mens jeg venter på min kjære. Da kunne vi hatt det bra koselig sammen. Vente på pappaen. Tihi. Lov å drømme seg bort.. Jeg tenker ofte hvordan det ville vært å ha en liten baby i denne loftsleiligheten vår..

Hehehe.. Mamma og har to fornavn, men hun hater det første og har aldri brukt det, så det er bare det ene navnet hun bruker.

De ringer vel på døra di nå da snuppis[:D]

Ja, jeg får vel bestille meg noen jeg og tenker jeg! De er jo endel billigere på billigtester... Ganske rare greier, plutselig idag har jeg fått 1500 ekstra innpå kontoen min, som jeg ikke aaaaner hva er for noe[&:]  Litt redd for å bruke de og, i tilfelle de forsvinner igjen..hehehe.. Står ikke noe i nettbanken hva det er heller!

Ja, men har ikke spådd SÅ mye om graviditet som jeg har gjort etter jeg kom inn her..hehe.. men mamma sier at det vanskeligste er å se kjønn, og det er jeg enig i. Får man opp gutt, så kan det være en jente med sterk vilje. Får man opp jente, kan det være en følsom gutt..osv[:)] Også vanskelig og si akkurat nøyaktig måned. Lettere å si vårparten osv, men som oftest stemmer det jo[:D]

Tror det var to jenter og en gutt[:)] Høres greit ut for meg!! Hehehe.. Tar egentlig hva som helst akkurat nå *ler*

Må vente heeeeelt til august jeg! Du da?
Heldiggris som har mannen hjemme og kan få ham til å lage mat til deg *fnise*

Mmmmmm *jamsegumse* De var myyyye bedre enn de tørre skivene jeg netopp laget meg[:D] Glemte selvsagt å handle brød på butikken idag[8D]
Nå ser jeg på Graham Norton show, og holder nesten på å dø av latter[:D]

Hehe.. Begge søstrene mine og har i september. Så vi har alle bursdag innen 19 dager. Jeg 23, søstrene mine 8. og 11[:)]

Stilig[:)]

Jeg vil ha sex mer enn deg!!! [:@]

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR slutt

10.januar: Min siste dag som røyker.

11.januar: Skal til kiropraktor.

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig eksamen

15.januar:

16.januar: Endelige eksamensresultater

17.januar:

18.januar:

19.januar:

20.januar:

21.januar:

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D]

23.januar:

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

6.august - 34 dager  
8.september - 42 dager
19.oktober - 37 dager
24.november - 43 dager
05. januar - hva tid kommer TR neste gang?

9 dager uten sex; 17 dager til jeg får noe....

Usj...skulle nesten hatt en egen ticker det der... [8D]

Huff, svigerinnen min ringte her i tårer. Hun skal gå fra samboeren sin da hun har oppdaget at han er utro[:@] Problemet er at hun bor på østlandet. Men hun skulle heldigvis ta bussen på mandag, så da får vi henne og sønnen hennes hjem. Har pratet med henne en time nå, så hun hørtes litt bedre humør ut etterpå. Huff og huff.. Hun er den siste personen i verden som fortjente dette nå[:(]

Ja, det er søsteren hans ja. Huff, hun var helt ifra seg stakkars. Han hadde sendt smser med en annen dame, blant annet nakenbilder, og ting som: Jeg er så kåt på deg, vil ha pi**** din inni meg og sånn[:'(] 
Æsj, fyyy faen for en drittsekk altså! Og hun flyttet herfra til østlandet for to år siden for hans skyld og, sammen med barna sine[:@]

ORIGINAL: **Eggerøra**

Usj...skulle nesten hatt en egen ticker det der... [8D]

Haha, det hadde blitt trist.. Akkurat som jeg ikke sliter nok uten sex, om jeg ikke må se på en sånn deprimerendes ticker og[8D][8D][8D][;)]

Hvordan går det med ikke-røykingen din?

Not so good.. Sliter med motivasjonen, men har trappet nokså mye ned da! [&:] *Skalskjerpeseg*

ORIGINAL: snuppis30

Tenkte det første ja.. Mamma heter det nemlig.. Eller.. Hun har to fornavn, men jeg liker ikke det første.. Vi får se litt hva det blir til. Du spår jo at jeg får gutt? Hihi. Hadde vært utrolig koselig å ha en liten gutt her nå mens jeg venter på min kjære. Da kunne vi hatt det bra koselig sammen. Vente på pappaen. Tihi. Lov å drømme seg bort.. Jeg tenker ofte hvordan det ville vært å ha en liten baby i denne loftsleiligheten vår..

Angelicka sa at jeg skulle også få gutt [:D]

Tenk om vi får to vakre gutter nesten samtidig. Ååååh. [:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg og vil ha baby når dere får baby!!!!

Back
Topp