Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: truseprinsesse
ORIGINAL: Angelicka23
Jepp, kjempemystisk[:D] Hehehe...
Navnet mitt er helt ok det, men hadde egentlig ikke trengt to fornavn, når jeg hadde to etternavn og. Men to fornavn og ett etternavn er helt ok nå. Men jeg er oppkalt etter mamma (første navnet), og tanten min (andre navnet), så det kan bli forvirringer innimellom når oss tre presenterer oss...hehehe[:D] Men det var vel kanskje bare første navnet mitt du synes var fint? Synes ikke det er så galt jeg nei, egentlig ganske fint[:)]
Tenkte det første ja.. Mamma heter det nemlig.. Eller.. Hun har to fornavn, men jeg liker ikke det første.. Vi får se litt hva det blir til. Du spår jo at jeg får gutt? Hihi. Hadde vært utrolig koselig å ha en liten gutt her nå mens jeg venter på min kjære. Da kunne vi hatt det bra koselig sammen. Vente på pappaen. Tihi. Lov å drømme seg bort.. Jeg tenker ofte hvordan det ville vært å ha en liten baby i denne loftsleiligheten vår..

TRORIGINAL: Angelicka23
9 dager uten sex; 17 dager til jeg får noe....
ORIGINAL: **Eggerøra**
ORIGINAL: Angelicka23
9 dager uten sex; 17 dager til jeg får noe....
Usj...skulle nesten hatt en egen ticker det der... [8D]
ORIGINAL: snuppis30
Tenkte det første ja.. Mamma heter det nemlig.. Eller.. Hun har to fornavn, men jeg liker ikke det første.. Vi får se litt hva det blir til. Du spår jo at jeg får gutt? Hihi. Hadde vært utrolig koselig å ha en liten gutt her nå mens jeg venter på min kjære. Da kunne vi hatt det bra koselig sammen. Vente på pappaen. Tihi. Lov å drømme seg bort.. Jeg tenker ofte hvordan det ville vært å ha en liten baby i denne loftsleiligheten vår..
Angelicka sa at jeg skulle også få gutt [:D]
Tenk om vi får to vakre gutter nesten samtidig. Ååååh. [:D][:D][:D][:D][:D]