~ Angelickas dagbok ~

Ja, jeg kjenner til det der "gal-prøver" syndromet. Ser babyer overalt og sitter her og skravler hele dagene *sukk*
Håper du snart er tilbake som "ikke-prøver", men som gravid!

Huff, det er trist at Truseprinsesse forsvinner for en periode altså[&:]

Kan jo bli gøy det og da! Hva med Tanine? Hvor var det hun bodde igjen?

Typisk, nå ringte mannen. Helikopteret hans er innstilt, så nå skal han på hotell i Stavanger. Hadde de bare fått visst hva tid de skulle reise imorgn, så kunne han kommet hjem til da[:(] Kjipt å vite at han bare er to timer unna meg! Men går ikke siden de ikke vet noen ting[:'(]

Godt å ha noen som roer nervene mine før muntlig eksamen tenker jeg! Skal spise middag med pappa etterpå, så bærer det hjem til Haugesund igjen. Men kommer kanskje en tur igjen i februar og da[:)]
Ja, det er pga uværet helikopteret er innstilt. Han skulle ringe meg igjen senere når han hadde kommet seg på rommet. Kjipt med hotellet de bor på da, for det er så langt unna kiosker og diverse de kan kjøpe seg litt rimeligere mat enn den hotellmiddagen[&:]

Ja, februar SKAL bli en bra måned for oss alle!!!

Nå fikk jeg nattamelding av mannen min, så da tusler jeg vel til sengs jeg og. Kjipt å vite at han bare er to timer unna meg, men sånn er det bare[&:] 

Det hørtes lurt ut! Jeg svarte visst i din dagbok før jeg så i min[;)] 
Vi kjører på uansett vi tror jeg. Litt teit med baby født så seint, men jeg tør ikke la sjansen på å bli gravid gå fra meg..hehehe[:D]

Skjønner godt hva du mener jeg Tanine!!! Blir ikke lei meg av den grunn[;)] 
Så fornærmet blir jeg absolutt ikke[:D]

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR slutt

10.januar: Min siste dag som røyker.

11.januar: Skal til kiropraktor.

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig. Skal møte snuppis29[:)]

15.januar:

16.januar:

17.januar:

18.januar:

19.januar:

20.januar:

21.januar:

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D]

23.januar:

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

Litt ekkelt at innen klokken tolv ikveld skal røyken være stumpet[8D] Men om jeg har en til overs så røyker jeg morgenrøyk imorgen bare. Men har bare 6 røyk igjen i pakken, så røyker vel gjerne de idag[:D] Så da er det nok slutt til imorgen!

Jada, det gjør nok det!!! Jeg er så spent på alle disse jobbintervjuene dine jeg! Hva er neste intervju, når begynner du å få svar?
Idag skal jeg lese masse altså!!! Bure meg inne og få gjort en haug! Men litt kjedelig og, for idag er det faktisk blå himmel her!!! Får ta meg en tur eller noe senere tenker jeg[:)]

Hm... Håper det går kjapt da! Så kjedelig å gå og vente slik[:'(]

Ja, det går no fint kan jeg tenke meg!!! Hva er planen deres for helgen da jenter?

Jeg skal jobbe i helgen...helt OK, hatt fri en del nå så [:)]
Ellers skal jeg bare kose meg hjemme, kanskje se en film eller to og sånt noe [:)]
Enn du da...? [:)]

Kinamat er godt! Men jeg hadde kanskje vært litt skeptisk om den hadde vært stengt en måned[8D]
Jeg skal lese på muntlig heeeeele helgen.. Så ikke mye spennende her for å si det sånn! Imorgen skal jeg gå og knekke meg litt hos kiropraktoren.
Idag har jeg laget meg laks. Kjipt å lage mat til seg selv, men går kjapt og hive en laksefilet i ovnen da, og hive på noe hurtigris. Mannen hadde laget salat før han reiste, så da er det ikke så galt. Nå skal jeg ha en spåkunde, så skal jeg spasere bort på butikken å handle litt. Deretter blir det vel lesing resten av kvelden tenker jeg[:'(]
Misunner dere som har fri altså!!!!

Nei, aaaaner ikke TP!
Her i byen er det mange som skygger unna kinaen, men jeg gumler i meg derfra jeg altså[:D]

Ja, æsj! Jeg så meg selv på bilder ifra nyttårsaften, og jeg ser jo ikke ut[:@] Nå er det full slankings her altså. Har visst tatt på å sitte i ro ett halvt år og bare lese[:(] Nå skal jeg jaggu meg hente trimsykkelen min som svigerinna mi har lånt; guffe opp musikken, og sykle på så mye jeg kan til dagen!!!!!

Vi blir visst slankegjengen her. Det trengs, for jeg ser jo høygravid ut selv om jeg ikke er det[:'(]

Jeg DIGGET treningssenteret jeg gikk på i Stavanger! Der kunne man traske på tredemøllen og se på tv samtidig som de spilte høy, bra musikk (viktig med musikk). Spinningtimene der var også veldigveldig bra!
Men så flyttet jeg til Haugesund igjen, og meldte meg inn på treningssenteret der. Lav drittmusikk, glo i veggen på tredemøllen, og et gammelt skrell som hadde spinningtimene. Hun var så entusiastisk at jeg mest hadde lyst til å kvele hele dama. Drittmusikk til spinningen og. Overdriver vel ikke når jeg sier at det var seriøst dritt å gå der!!!

*Ler av snuppis* Ja, det var seriøst deprimerende der altså. Så glad jeg sa opp på den horrible plassen. Nei, nå blir det trim i stuen altså! Siden jeg leser hele dagene allikevel, er det jo greit å bare hive seg på sykkelen når man er lei av lesing[:)]

Back
Topp