~ Angelickas dagbok ~

Åh, spennende! Hva er det da du skal på?

Wow, det hørtes ikke dumt ut! Hva er det det firmaet gjør?
Jeg kommer kanskje til Oslo denne uken/neste uke jeg forresten[;)] 
Hadde vært kjempegøy å møtes! Men det avhenger av karakteren min på hjemmeeksamen. Om den er bra, reiser jeg til Oslo for å ta muntlig.

Det hadde vært SÅ gøy da!!!! Satser på at det passer for alle da[;)]

Jeg vet ikke helt enda.. Må nesten se etter jeg har fått resulatene imorgen, for da får jeg en eventuell dato jeg skal ha muntlig... Og så skal jeg på et møte og, så satser på at det klaffer for det.. men som sagt; imorgen vet jeg mer[;)]
Vet du om noen plasser de har god kaffe da? [;)]

Det hadde vært så moro og møte dere altså[:D] Og at Truseprinsesse selvsagt er gravid da[;)] Så kan vi gå og se på babyklær eller noe..hahaha[:D]

Jeg er ikke sånn kjempekjent i Oslo da, men kan jo alltids møte dere en plass, så kan vi gå på kafe eller noe? Pappa bor på Aker brygge, så jeg bor jo ganske sentralt sånn sett[:)]
Hvor bor du da Truseprinsesse?

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(]

10.januar: Min siste dag som røyker

11.januar:

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar:

15.januar:

16.januar:

17.januar:

18.januar:

19.januar:

20.januar:

21.januar:

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D]

23.januar:

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

Satte inn dager for EL basert på pp mine angående syklus...

Nå går det fint med røykenedtrappingen her. Jeg røykte jo alt mellom 10-12 hver dag. I går røykte jeg bare 6, så det går nedover ihvertfall! Idag trapper jeg mer ned, og ventet bl.a. med morgenrøyken til tre kvarter etter at jeg sto opp. Er jo vant til å røyke med en gang jeg står opp. Om fire dager er jeg helt røykfri! Og det må ihvertfall være bra for en spire som skal vokse i meg. Nå har jeg håp om at det skal klaffe denne ppen. Er jo litt sjanse da, i og med at denne syklusen var så lang. Men uansett, så har vi jo pp6 da, om jeg får mensen til mer stabil tid. Det hadde jo faktisk vært greit å fått stabile sykluser også.  Så nå vil jeg inn i termin oktober *drømme*

Ja jeg håper jo at vi alle kan møtes! Hadde vært kjempekos. Grunerløkka er jo ganske sentralt det og da[;)]
Er ved godt mot med røykeslutten nå ja[:)]

ORIGINAL: Angelicka23

Nå går det fint med røykenedtrappingen her. Jeg røykte jo alt mellom 10-12 hver dag. I går røykte jeg bare 6, så det går nedover ihvertfall! Idag trapper jeg mer ned, og ventet bl.a. med morgenrøyken til tre kvarter etter at jeg sto opp. Er jo vant til å røyke med en gang jeg står opp. Om fire dager er jeg helt røykfri! Og det må ihvertfall være bra for en spire som skal vokse i meg. Nå har jeg håp om at det skal klaffe denne ppen. Er jo litt sjanse da, i og med at denne syklusen var så lang. Men uansett, så har vi jo pp6 da, om jeg får mensen til mer stabil tid. Det hadde jo faktisk vært greit å fått stabile sykluser også.  Så nå vil jeg inn i termin oktober *drømme*

Oj, dette høres jo kjempebra ut, stå på! [:)]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:D][:D][:D]

[:D][:D]

Jeg fikk B på hjemmeeksamen!!! Så nå blir det desidert Oslo-tur! Får vite hva tid jeg skal opp i muntlig imorgen[:D]

*Hihihihihi* Danser rundt på gulvet her[:D]

Takk Tanine og TP[:)][:D][:D]

Synes ikke GU er så galt jeg da! Har sikkert vært der 5-6 ganger siden jeg var 16[;)] Men så er fastlegen min gynekolog og da[:D] OG hun er kjempegrei og forsiktig!

Halloen jenter!!! Jeg har og bestått skoleeksamen (vet ikke karakter enda), så jeg kommer til Oslo mandag den 14[:D]Skal ha muntlig eksamen klokken 16.00 den dagen. Men tror jeg blir til torsdag da, for da er det møtet jeg skulle hatt med meg[:)]

Jepp[:D] Fikk C på en annen eksamen jeg har tatt og idag[;)]
Blir spennende å se alle karakterene mine på 3.avdeling. Jeg vet bare at jeg har bestått, ikke endelig karakter på den!
Jeg er i Oslo ca. halv 12 på mandag. Muntlig er klokken 4. Varer ca. en halvtime. Må reise fra Oslo ca. 18.45. Noen som klarer å treffe meg da? Hehehe... Altså enten mellom 11.30-15.30 eller 16.30-18.45?

Da får vi høre hva Snuppis synes tenker jeg[;)]
Æsj, lurer på hvorfor jeg er så deppa idag.. Kanskje for at mannen reiser imorgen[:'(] Skikkelig ekkel klump i magen[&:]

Nei, for jeg slapp unna fra det møtet...Skal vi møtes på dagen da? Jeg bør holde meg litt i nærheten til universitetet, kunne vi møtes i nærheten der kanskje?

Jepp! Det letteste er vel kanskje å møtes ved stortinget eller noe? Kanskje gå å ha oss noe kaffe og lunch?

Åh, så koselig!! Det er så herlig med sånne små babyer altså!
Håper det går kjempebra på intervju da!

Back
Topp