~ Angelickas dagbok ~

Angelickas prøvedagbok - januar

1.januar:  Begynner å trappe ned på røyken[:)] Dag 39 og ingen TR enda[:'(] 

2.januar:

3.januar:

4.januar: Begynte å spotte litt...

5.januar: TR kom[:'(]

6.januar: TR

7.januar: TR... Eksamensresultater i morgen!!!

8.januar: Eksamensresultater TR

9.januar: Mannen min reiser ut i Nordsjøen[:(] TR begynner å gå over...

10.januar: Min siste dag som røyker. Skal til kiropraktor.

11.januar:

12.januar: snuppis29 fyller 30 år[:)]

13.januar:

14.januar: Reiser til Oslo på muntlig. Skal møte snuppis og truseprinsesse[:)]

15.januar:

16.januar:

17.januar:

18.januar:

19.januar:

20.januar:

21.januar:

22.januar: Reiser til London[:D][:D][:D]

23.januar:

24.januar:

25.januar: EL dersom 34 dagers syklus

26.januar:

27.januar:

28.januar: EL dersom 37 dagers syklus

29.januar: Hjem fra London

30.januar:

31.januar:

01. februar:

02. februar: El dersom 42 dagers syklus

03. februar: EL dersom 43 dagers syklus

Iiiiik, dette kommer til å bli det lengste vi har gått uten sex[&:]

Hm.. Da var jeg over 1000 innlegg gitt.. 500 til, så har jeg meg en ny stjerne! Men det fikser jeg vel fort nå som mannen har reist i Nordsjøen. Skikkelig trist idag når han reiste. Spesielt med tanke på at det er tre uker til jeg ser ham igjen!!! Det er tomt her i huset nå, og jeg gruer meg til å legge meg alene[&:] 
Vi hadde oss god frokost og kaffe sammen før jeg kjørte ham til båten til Stavanger. Pratet mye om dette med baby, og hvordan vi skulle ta ut permisjon og sånn..hehe.. Jeg har seriøst verdens beste mann altså. Kommer til å savne de samtalene vi har før vi legger oss, da sovner jeg sååå godt i armkroken hans etterpå.. *sukk*[:(]
Menmen, nå får jeg ha nedtelling til han kommer hjem igjen! Så har vi jo tre hele uker å kose oss med da ihvertfall. Fordelen med at han er borte, er jo at jeg får lest veldig mye!
Nå håper jeg bare syklusen klaffer med når jeg kommer hjem fra London. Og gjør den ikke det; for guds skyld la meg få normal syklus. Synes det er litt skremmende med pp5, men vet jo at det kan være at denne ppen går bort da[8|]

Grattis med tusen innlegg [:)]

Kjipt med at mannen skal være sååå lenge borte da, men tenk så godt det blit når han kommer tilbake [:)][:)][:)]
Krysser fingrene for at syklusen din vil bli normal og stabil snart [;)]

Ja, det er ikke noe gøy egentlig. Vi har bestemt oss for og ikke teste før dag 45 neste syklus, siden jeg plutselig hadde 43 dager denne gangen. Sparer penger på tester, og blir kanskje mindre skuffet om TR dukker opp. Lei av å se på negative tester.
Ganske rart egentlig. I august i fjor, trodde jeg nesten at jeg skulle bli gravid på bryllupsreisen[8D] Men den gang ei.. menmen, har motet oppe enda da. Har jo ikke prøvd SÅ lenge enda. Men tankene melder seg jo litt alltid da!

Skjønner hva du mener, har holdt på siden september bare, men er jo litt skuffet fordet...

Ja, det er ikke barebare! Jeg er spådd at jeg skal gå høygravid ved en eller annen eksamen, så satser på at det er eksamen i desember da[;)] Kunne tenkt meg ett januarbarn eller noe, men da har jeg jo ett par måender til med prøving. Kjekkere å være født tidlig på året enn sent da. Men nå er det jo sånn at jeg kunne ønske at jeg kunne handle inn babyting! Planen er å selge rekkehuset vårt i år da, og kjøpe hus. Samt bli kvitt all studiegjeld til mannen dette året, slik at vi har mindre gjeld til en eventuell baby kommer! Vi har startet 2008 med en ny frisk; startet å spise sunnere og gå turer sammen. Tror 2008 skal bli ett bra år! Økonomien og hus skal ihvertfall fikses, så har vi ett mål!!! Å bli gravid og, hadde jo vært drømmen da[:)]

Så kjekt det hørtes ut da [:)]

Ja, greit å ha planer...hehehe[;)]

Ja, her i huset er det alltid masse planer, men lite strukturert [&:][8D]
Vi snakker generelt veldig lite om evt graviditet enda, da sambo er overbevist om at det vil ta lang tid, og at vi snakker masse om det gjør at det tar enda lengre tid [>:][8|][:D]

Hehehe.. Før jul pratet vi nesten ingenting, og mannen skjønte ikke helt hvorfor jeg stresset sånn med det. Men nå har vi fått pratet mye om det. Hva som skjer, permisjon, barnenavn, planer osv. Så det er litt herlig. Blitt ganske mye babyprat i det siste[;)] Men nå skal det sies at han har vært klar for baby lengre enn meg og da. Vi er aktive prøvere, men skal prøve å ikke stresse så mye med det. Jeg hadde sånne EL-tester her en stund, men de ble aldri positive. Ikke rart det når syklusene har vært så uregelmessige som de har vært. Han ler litt av meg når jeg viser hvor mange innlegg jeg har her inne da[:)] Jeg er seriøst skravlesjuk, og spesielt når han er ute!

Ja, her er det jeg som har vært klar lengst...leeeeeenge... [:-][:D]
Men regner med vi prater mer om det etterhvert, han er litt bedagelig anlagt og har det ikke akkurat travelt liksom... [&:]

Men det er jo litt greit også, ikkeno press liksom... Og så har jeg jo dere her inne og skravle med om dette så mye jeg bare vil...vises vel på innleggene mine også... [8D]

Hehehe, vi er i samme båt der. Jeg skravler om alt og ingenting her inne! Det er jo så mange koselige folk[:D] Håper bare "gjengen" blir med inn i samme terminforum..hehehe[:)]

ORIGINAL: Angelicka23

Hehehe, vi er i samme båt der. Jeg skravler om alt og ingenting her inne! Det er jo så mange koselige folk[:D] Håper bare "gjengen" blir med inn i samme terminforum..hehehe[:)]

Ja, det hadde vært noe altså, bare fortsette der inne liksom... [:)]
Satser enda på å nå septemberforumet jeg, da, mange koselige der inne [:)]

Ja, den sjansen er nok over for meg..menmen.. Nei, nå må jeg studere litt.. Har bare tøyset her inne etter jeg kjørte mannen på båten for ett par timer siden[;)]

hihi, ja jeg har akkurat satt på en maskin klær, som jeg skulle gjort flere timer nå.. Skal sette på middagen snart [:)] Vi skravles vel igjen [:)]

Har fått vasket klær jeg og.. Nå er jeg igang med lesingen. Må vel lese meg ihjel mens han er borte *grøss*... Jaja, godt alt som er gjort!

ORIGINAL: truseprinsesse

Jeg bør vel også vaske klær i dag. Har ryddig leilighet nå da.
Det er deilig.

Ja, det er helt nydelig! Heldigvis tok jeg og mannen en skikkelig ryddopp dag på søndag, så det ser rimelig bra ut her. Har en vask til, så har jeg ikke mer skittentøy ihvertfall. Og oppvaskemaskinen er tatt ut ifra, klar til en ny ladning etterhvert. Så nå kan jeg bare konsentrere meg om lesingen her!

Ja, jeg begynner å glede meg voldsomt nå altså!!! Venninen min kommer på besøk neste uke, så da skal vi planlegge og bestille billetter til litt diverse på forhånd. Så slipper vi å stå i kø ved attraksjoner o.l.
Nå snakket jeg med mannen min for siste gang på mobilen før han reiser ut. Så nå er det bare en ti minutts samtale til dagen i to uker fremover *sukk*
De må stå i telefonkø, så har de ett lite rom de kan ringe ifra da.. Så det kan være litt styr å få ringt innimellom!

450[:)] Så ikke så galt det da! Kom i posten idag, og jeg var nede på stasjonen på mandag!!! Så det gikk passe raskt for å si det sånn[:D]

Huff, trist å høre truseprinsesse! Gjør nok godt med en pause kan jeg tenke meg. Skjønner voldsomt godt at du er lei deg og skuffet[:(] Håper du klarer å samle tankene dine litt, og tenke positivt fremover. Det er ikke lett med denne prøvingen alltid[&o]
Sender deg nummeret mitt på pm jeg. Så sender du meg en melding om det skulle være noe!

Back
Topp