Angelbaby er GRAVID!!

Heisann!!
Her går det kjempebra! Sambo er sikker på at jeg er blitt gravid nå da[8|] Jeg er jo litt mer pessimistisk...
Skal teste neste uke før sambo reiser igjen. Regner med han reiser onsdag neste uke, og ikm er tirsdag eller torsdag...så blir vel testing tirsdag..
Har det ikke klaffet nå, så er det ikke ny pp før i april...[:'(] Seeeeint i april...[:(] 
Kjipt å tenke på at klaffer det ikke nå, så blir det ikke noe 2007barn... jaja....bare jeg blir gravid iløpet av 2007 da......
 
Takk for det[:)]
 
Håper det har klaffet for dere også og at vi kan gå sammen inn på novemberforumet...[;)] DET hadde vært noe det....!! Sukk.. *drømmer* [:D] HELE "før svangerskapet" flytter til novemberforumet!![:D]
 
Gratulerer med 7 1/2 års dagen. [:)]
 
Ønsker deg masse lykke til denne PP. Håper din sambo har rett i at det er en liten spire i magen din. Krysser alt jeg kan for deg.
 
Tusen takk alle sammen!![:)] 
 
Sambo reiser sikkert ut igjen neste onsdag, så for at vi skal få testet sammen([:D]) blir det nok testing på tirsdagen da.. Litt kjipt dersom den faktisk skulle vise seg å være positiv, så reiser han dagen etter...hihi..jaja... Må nok mange mange pp ennå før spiren endelig sitter... Pessimist jeg? [:D]
 
Såååååååå spennende da! NÅR dere ser at testen er positiv og din kjære reiser dagen etter, kan du hvertfall trøste deg med å gå ut å shoppe babytøy[:)] Håper masse for at dere har lykkes denne pp!!!!
 
1dag igjen til det blir testing... uff...gruer meg egentlig litt jeg nå... Har et lite håp, men så har jeg overhodet ikke har noe håp heller......[8|]
 
Sitter med en litt merkelig følelse..har testet litt etter el, gravi.tester kan en sikkert telle på en hånd hvor mange jeg har tatt....[8|]
 
Har spurt sambo de siste 2 morningene om vi skal teste, men han er bestemt på at det ikke skal skje før imorgen... (også pga sjangsen for negativ pga fortidlig testing..)
Hååååååååper den er positiv....!!! *drømmer* Min siste sjangse til å få 2007 barn.....
 
Gir ikke opp nei...[:)]
Neste pp blir ikke før i april...så da blir det jo ikke termin før i januar2008..og det er jo litt kjipt å tenke på da.....[8|][&:][;)]
 
ORIGINAL: ¤Mango¤

Ååå, så spennende AngelBaby [:D]

Hold oss oppdatert i morgen da [;)]

Håper alt jeg kan for deg [:D]

 
Seff skal jeg holde dere oppdatert[;)]
 
Tror nok det blir negativt...men lov å håpe! Kommer hvertfall til å drømme søtt inatt[:)]
 
Sorry, ikke hatt tid til å stikke innom før nå...
Uansett ble testen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
negativ selvfølgelig....[:(]
 
Da sitter jeg her aleine igjen...[:(] Min kjære reiste ut idag, en dag forsinket. Tok en test idag også før han reiste, men negativ den også.. Skal ikke ha tr før imorgen, men hun pleier å komme å plage meg 1-2dg før... Og jeg kjenner ingenting til henne...bare kvalme og halsbrann..
 
Hadde meg en skikkelig deppis igår..var helt ute.. Har jo egentlig ikke prøvd mer en 2pp nå, men hadde det ikke vært for den jævla drittkroppen min så hadde vi jo prøvd i snart 2år.. Og jeg syntes det er de 2årene som teller...for det har jo vært et sårt ønske fra oss begge om et barn i snart 2år...Og fy faen så det tar på, uansett tester eller ikke... Tiden går, uten at noe skjer... Og det er så sårt, så sinnsykt sårt og vondt[:(]
Livet mitt er verdiløst...helt wasted...[:(]
 
*klemmepåAngelbaby*
 
Takker for klemmer...[:)] Det gjør godt...
 
I utgangspunktet er det 6uker på og 6uker av.. Nå har han vært hjemme i 5uker og skal være ute i 5uker (for å rotere om slik at det blir annenhver jul ute..) 5 eller 6 uker...går egentlig ut på det samme... Han reiser bort fra meg...over lang tid... (ånei..nå kom tårene igjen...[:(][8|])
 
 
 
ORIGINAL: Apple

Krysser fingrene for at du bare har litt treg hcg-produksjon og at den positive testen er rett rundt hjørnet!

 
Det hadde virkelig vært noe...[:D] *drømmer*
Takk for at du fikk frem et smil hos meg..[:)]
 
Ja...da skulle egentlig tr vært her, men det er hun da ikke....
Istedetfor spotting (som jeg pleier å få 1-2dg før tr..) har jeg fått lotion aktig utflod..?? Why?[8|]
 
Nå har jeg hatt 3kurer med pergo... Første syklus på 32dg, andre på 34dg..og nå er jeg kommet til dag 35.. Skal ikke syklusen bli noenlunde stabil med pergo da??
 
Jeg tipper det er pga en spire[;)][:)] Krysser fingra for deg vennen!!!! Off skikkelig kjipt det med at din kjære må være så lenge vekke.. Hadde ikke orket det jeg.. Du er sterk og du er flink. Du er noe og du er verdifull. Bare prøv å gjøre det beste ut av ting! Snart har du en spire og du kan glede deg masse over det![;)][:)]
 
ORIGINAL: Ida82

Jeg tipper det er pga en spire[;)][:)] Krysser fingra for deg vennen!!!! Off skikkelig kjipt det med at din kjære må være så lenge vekke.. Hadde ikke orket det jeg.. Du er sterk og du er flink. Du er noe og du er verdifull. Bare prøv å gjøre det beste ut av ting! Snart har du en spire og du kan glede deg masse over det![;)][:)]

 
Ååh, så søt du er da!![:D] Tusen takk for fine og rørende ord! De varmet godt[:)]
 
Tror nok ikke det er noen spire her inni nei..[:(] Negativ test tirsdag, torsdag og nå ikveld.... Drittkropp....[:'(]
 
Sukk...ennå ingen tegn til verken tr eller positiv test... Trodde tr hadde begynt å bli litt regelmessig jeg nå..men tydeligvis ikke..[:@]
Imorgen skal jeg på skolen fra halv9 til halv4, og jobb fra 4 til 21.15....så planen hennes er vel at hun skal komme for fullt å plage meg da..[:@][:'(]
 
 
 
Back
Topp