Angelbaby er GRAVID!!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg har nettopp/såvidt begynt med temping.
Og siden jeg er så ny og så blank på det, skriver jeg det inn her på BV i håp om at dere kan komme med innspill og kanskje hjelpe meg å tolke, og si det dere mener..!?[:)]
På forhånd tuuuusen takk![:D]


Oki..fikk ikke termometeret før dag 10, så..
10# 36,26
11# 36,05
12# 36,11
(13-15# Bortreist, uten termometer med...)
16# 35,97 (var ikke dette vel lavt..?!)
 
Ikke så mange tempingene dette her, men et sted må man jo begynne[8|][;)][:D]
 
Så kjekt da! Da får vi vel følge med og prøve å hjelpe hverandre litt da kanksje!?[;)] Hadde vært kjekt..[:)]
Oki..det er vel ganske forskjellig fra person til person ja..var bare jeg som leste på tråden til trine82, syntes hennes var så høye i forhold til mine!
Men lykke til ihvertfall tanteS[:)]
 
Jeg temper ca kl 9..nå siden det er sommer[:D] Temper i munnen jeg også, men det skal jo være liksågodt skal det ikke det da?[;)][8|]
Hvordan har hvor en måler noe med saken å gjøre?[8|]
 
Du bør tempe til samme tid hver dag, i tillegg til å ha sovet tre timer (for noen har det ikke noe å si om de temper klokken tr eller klokken 8, men i gjennomsnitt er det faktsk 0,05° i forskjell pr 30 minutter så det er definitivt best å holde seg til samme tidspunkt)
 
Forøvrig er det ikke nødvendigvis noe galt om tempen er lav, det re kke nivået man ser på, det er endringen... Trine sine temper er fine og høye ja, mine derimot er lave... Jeg har ofte under 36, før EL er jeg somregel ikke over 36,3. Det er ikke nødvendigvis noe galt med det. (Jeg temper også i munnen, men så tidelig sm klokken 6 om morgenen da. Rett og slett fordi jeg må stå opp klokken 6 for å gå på jobb)
 
ORIGINAL: TanteS

hihi....hvor....i munnen, baken....ja du vet [:)]
Det jeg mente.
Og ja...munnen skal være like grei å tempe i,
bare hvis du har veldig stor variasjon så er det mer eksakt å
tempe f.eks bak...

her er forresten mine temp (så ser du at jeg har like mye variasjon) [:D]
36,33
36,38
36,12
36,25
36,12
36,12
36,32
36,00
35,96
35,98
36,22


 
Haha![:D] Begynte å lure litt her, og tenkte vel ikke så langt før jeg sendte innlegget!![:D][:D][:D]
 
Ny temp...:
10# 36,26
11# 36,05
12# 36,11
(13-15# Bortreist, uten termometer med...)
16# 35,97
17# 36,02
 
Hmm..etter min siste syklus på 32dg, skal el være her om 2dg... Så nå er jeg kanonspent med både temping og el-tester...
*krysser fingrene for el*
 
Ettersom jeg ikke kjenner noen symptomer (fortsatt 3 dager til testing da..men..), så tipper jeg det blir en ny pp på meg neste måned og vil begynne å tempe jeg også.
Men har dere en link til hvor man kan bestille sånne termometere som viser to desimaler? sånne gammeldagse? [:)] 
snartgravid.com har sluttet med webshopen sin ihvertfall...[>:]
 
ORIGINAL: Kaya

Ettersom jeg ikke kjenner noen symptomer (fortsatt 3 dager til testing da..men..), så tipper jeg det blir en ny pp på meg neste måned og vil begynne å tempe jeg også.
Men har dere en link til hvor man kan bestille sånne termometere som viser to desimaler? sånne gammeldagse? [:)] 
snartgravid.com har sluttet med webshopen sin ihvertfall...[>:]

 
Heisann!
Jeg kjøpte min på www.babyornot.com [;)]
Lykke til med testingen, dersom du kommer så langt! Og det håper vi jo ikke du gjør[;)]
 
Tusen takk, sjekker ut siden nuh[:D]
 
takk for lykkeønskning[:)] håper ikke jeg kommer så langt jeg heller.., ""håpe håpe""..
 
 
Bare hyggelig Kaya![:D]
Må si ifra hva som skjer da! Om du får en positiv test[:)], eller du må begynne med denne tempingen du også...[:'(][8|]
 
[:D] ja, skal nok høre fra meg da ja.. men er skikkelig nervøs denne gangen, føler på meg at det ikke blir noen strek[&:].. men isåfall så kan jeg joine deg med temping, så får vi se om det blir noen orden med EL i første omgang[:)]
 
Bra!
Hvor lenge har dere prøvd? [8|] Om jeg får spørre..[:)]
Vi har vel ennå ingen reele PP pga mine hormonelle forstyrrelser[:'(] Men jeg har vel hatt lyst på barn i 4år ca, mens det er 1års tid siden samboeren fulgte etter.. Nå er han nesten verre enn meg! [:D]
 
hihi, så koselig at han er skikkelig med da:)..
Vi giftet oss for litt over ett år siden og jeg sluttet på p-piller i mai nå.. så har faktisk bare prøvd et par måneder.., men skal man først gjøre det så får man gjøre det skikkelig[;)], så jeg prøver å få litt struktur da.., i tilfelle det tar såpass med tid som jeg har inntrykk av at det faktisk kan gjøre. Er jo så spennende. Har lært masse nytt.
Men hormonelle forstyrrelser?, får du behandling og sånt nå eller har du hatt? Venninnen min hadde også det, hun hadde for mye mannlige hormoner visstnok, og gikk til behandling en god stund, men er visst ferdig med behandlingen nå. Men så ble det slutt med mannen, og da lot naturlig nok graviditeten vente på seg.. [:'(] 
 
Har vært frem og tilbake med lege, spesialist, hormonkurer og sånt...[:'(]men ettersom ingenting hjalp, ihvertfall følte jeg..så tenkte jeg har for 3mnds tid siden at jeg ville prøve litt alternativ medisin! Begynte da med øreakupunktur/fotsoneterapi, og jeg som før hadde 50-100dg mellom hver mens har de 2 siste mnd hatt 39dg og 32dg!! [:D][:)] Grunnen for at jeg er begynt med temping er at jeg vil vite om jeg har el eller ikke.. Når jeg tar denne akupunkturen er det punktene for egglederene og hormoner som har sittet igjen..så er veeeeeldig spent nå, om hun har fått ordnet det også...
 
Sluttet med p-pillene i april-03 jeg, og har ikke brukt noe siden..
(ser forresten at jeg har klart å si at det er 4år siden pille slutt på andre forum og innlegg, men det er altså "bare" 3år.. Sorry til alle for denne misvisningen..[8|][&:] Vet ikke helt hvordan jeg har greid å få for meg at det var 4...?!)
 
Så bra at du prøver noe nytt da.
Akupunktur er jo kjempelurt, har brukt det mye selv i forbindelse med andre plager, og det har funket max hvergang. Husker spesielt engang jeg hadde kyssesyken, jeg klarte ikke svelge mitt eget spytt engang og når jeg forlot akupunktøren så gikk jeg hjem og spiste knekkebrød[:D] helt utrolig hva de kan klare. Masse lykke til ihvertfall! Gleder meg til å høre hvordan det går. Har kjempetro på naturlig terapi ihvertfall[:)]
 
Ny temp...:
10# 36,26
11# 36,05
12# 36,11
(13-15# Bortreist, uten termometer med...)
16# 35,97
17# 36,02
18# 35,79 (våknet mye iløpet av de siste "sovetimene"...kan dette ha noe med å gjøre den lave tempen?? Help!!)
 
Hmm..dag 18..bør ikke temp eller el tester begynne å vise noe snart...?!
 
 
Om du ikke sov sammenhengende tretimer før temping så kan det ha MYE å si på tempen ja, og kan gi en falsk lav eller falsk høy temp. du kan rett og slett ikke stole på temperaturen med mindre du sov de siste 3 timene.
 
Hor lang syklus pleier du å ha? El inntreffer en plass mellom 10 og 18 dager før neste mens...
 
Hvordan er det med sekret (utfloden din), hvordan er det? (det kan fortelle deg mye om EL nærmer seg)
 
Ok, så da bør jeg se vekk fra denne siste da..
Pleier og pleier.. har de 2 siste hatt på 39 og 32dg..(har før det vært opptil 100dg mellom og sånn..)
Hmm..igår hadde jeg el-slim, tror jeg! Var gjennomsiktig og sånn en kunne strekke i lange baner! (leste om det på pernille siden)[;)]
 
Om du hadde EL-slim i går, er det tørket opp i dag? (sørget dere for aktiv sengekos også i går da kanskje? Om ikke, hopp til sengs idag!!)
 
I så fall bør du kunne forvente El nå i disse dager ja.
 
Men ellers, dersom du har sykluser på 35-40 dager, så er jo ikke en gennomsnittelig EL ventet rundt dag 20-25 da, så sånnsett er det jo ikke så rart om du ikke har sett tegn til EL enda, den kan fint komme enda. (har hatt EL dag 50 en gang jeg...)
 
Krysser fingrene for en fin og høy temp i morgen da. Det kan være litt vanskelig, ettersom vi skal se etter en temp som er minst 0,05° over den høyeste av de siste 6 tempersaturene... og du mangler de fleste av dem...
 
Jepp, er kommet seint igang gjerne, og å reise vekk og ikke ha termometeret med seg var en stor tabbe ja..[:(]
Etter BV skal jeg ha el imorgen..*håpe*
Men er ikke noe slim idag...
 
Akkurat denne perioden blir det ingen prøving[:(] har en samboer som er vekke 6uker av gangen på båt..[:'(]
Så akkurat nå holder jeg på med dette for å kunne FORHÅPENTLIGVIS ringe han og si at "butikken er igang" (som han pleier å si...) og at når han kommer hjem igjen er det bare til å kjøre på å håpe på en spire![:D]
 
Back
Topp