Angelbaby er GRAVID!!

Da var denne dagen også gått uten noen tr...
Hadde et ørlite øyeblikk før idag hvor jeg trodde hun kom (litt stikkninger i magen..), men nei....
Fått til vane nesten nå å se på toalettpapiret om det er kommet litt blod eller noe... Idag så jeg litt slim, offwhite/gulig....Hva er det da??
 
Hmmm...
Det vet jeg ikke. Men håper hvertfall at det er et positivt tegn da!!
Hvordan er formen i dag?
 
Hmm...tror tr er her inatt jeg....[8|] Hadde litt menssmerter for litt siden....sånn som pleier å komme rett før tr... Så da er hun vel her snart....
MEN, skulle hun mot formodning ikke være her til imorgen, så tester jeg igjen.....
Drittlei denne helsikens kroppen[:@][:'(][:(]
 
Uff, er det ikke dritt å ikke vite hva som skjer???
Håper virkelig at du blir lurt, og at TR ikke kommer... Håper virkelig det klaffer for deg assa!!!
Da hadde jeg blitt glad!
 
HÅPER DET IKKE VAR TR SOM DUKKET OPP DA. HÅPER SPIREN SITTER SNART, DET GJØR DEN SIKKERT SNART OGSÅ SKAL DU SE.
 
HA EN FIN KVELD
 
Ja sier som hegemw at får håpe tr holder seg unna. Da er det jo fortsatt håp!!! Off denne kroppen er jaggu ikke lett å forstå. Er ingenting som kan kalles normalt når det gjelder den..[:o] Oppgitt jeg også! Men håper hverfall at du har fått en huleboer som ikke kroppen helt hadde fått beskjed om sist du testet og at du nå får klar beskjed!![;)]
 
Nope...ingen tr er kommet ennå... Har hatt sånn periodevis menssmerter, og var også litt kvalm før idag...
Tok en test, sånn strips fra billigtester, og der kom det frem en såvidt synlig strek... De tre testene jeg tok sist uke (2cb digitale og 1 strips) hadde ikke tegn til noen strek i det hele tatt, heeelt hvitt, også når jeg dro ut fra digitale (ja, vet jeg ikke skal se på det, men..[;)])
Så nå er jeg litt i "langtvekkistanland" her.. 6 dager siden tr skulle vært her....
 
Jeg håper virkelig det har klaffet for deg!
 
ORIGINAL: pusita

Jeg håper virkelig det har klaffet for deg!

 
Takk for det pusita[;)]
Men...fremdeles dårli tro på det jeg asså....[8|]
 
ORIGINAL: AngelBaby

ORIGINAL: pusita

Jeg håper virkelig det har klaffet for deg!


Takk for det pusita[;)]
Men...fremdeles dårli tro på det jeg asså....[8|]

 
Jeg har en litt god følelse!
Skal du teste igjen i morgen??
 
Da var det en uke siden ikm..
 
Nå skjønner jeg faen ikke en dritt asså....[8|][&:][:'(][:@]
Hadde skikkelige menssmerter igår, og begynte å spotte og greier, så trodde tr kom da....men...nei...ingenting idag! Sukk...
Frem og tilbake...drittkropp...[:'(][:@]
Evt. testing blir ikke før lørdag igjen... Har ikke flere strips... Og gidd liksom ikke bruke de digitale på "tull"...
 
Krysser alt jeg har Angelbaby! Er nok en spire skal du se [:)][:)]
 
Tusen takk for "krysninger" lille70 og Dunn!![:D]
 
Begynner å få litt forhåpninger nå...prøver å ikke få det, for fallhøyden er så stor hvis tr kommer.... Men begynner jo litt å lure...
Var jo nettopp en her inne som var langt over ikm og bare negative tester, frem til det plutselig kom en positiv...!!!! [:D] *sukk* Håper jeg er like heldig....
Men farlig farlig!![8|]
 
Sambo sitter langt utpå havet og har de forhåpningene... Sååå søt der han sitter med et smil og drømmer[;)] 
Så sikker på at endelig har svømmerene hans funnet egget mitt! haha[:D] 
 
 
Eeh...nyskjerrigheten tok litt overhånd...så jeg tok en test jeg....
 
 
JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!
 
Har aldri grene så mange gledestårer i mitt liv!!! [:(][:)]
 

 
 
 
Åååååå! Sååå virkelig gratulerer! Glad på dine vegne! [:)]
 
Å så glad jeg ble nå!!!!
Gratulerer så mye snuppa, det var vel fortjent!
 
Håper du får et flott svangerskap! Lykke til[:)]
 
Back
Topp