Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Siriusa
JEG synes ikke tattovering gjør det minste vondt. har 10stk fordelt på kroppen, å kan si at det kjentes litt på fingrene og korsryggen. men jeg kaller det deilig smerte[:D][8D]
JEG synes ikke tattovering gjør det minste vondt. har 10stk fordelt på kroppen, å kan si at det kjentes litt på fingrene og korsryggen. men jeg kaller det deilig smerte[:D][8D]
ORIGINAL: reidis
det er en deilig smerte.. en smerte man blir avhengig av.. tar du en må du ta en til hahahha sånn føler jegd et da.. jeg synes ingen tatoveringe var vonde. men overarmen er ikke ne fint da hahah litt macho. og det kommer veldig ann på smerteterskelen fra person til person.. har en venninne hun synes det var drit vondt å ta tatovering på ankelen. det synes ikke jeg i det hele tatt.. jeg har 5 tatoveringer og vil ta fler..
ORIGINAL: [Mon|]
Hvor vondt er det å ta en tatovering?? (sitter å ser på den tråden ang tatovering av navnet til barna deres og blir frista egentlig)
Hvis du skal sammenligne smerten med noe, hva ville du sammenligna den med (pyyyyysete jeg..)
ORIGINAL: {Thirteen}
Noen som har tatt på innsiden av håndleddet her?
Skal ta en der om ikke lenge og gruer meg litt...
Har fra før en på skulderen og en liten nederst på ryggen, syns ikke de var sånn kjempevonde.
Den på skuldra svei godt, men det var ikke vondt-vondt liksom.