Ang tatovering

jeg har bare tatt på innsiden av håndleddet da, for et par måneder siden..

Omriss, omtrent som en katt som klorer, men kanskje ikke så vondt heller... svir litt..
Farging var bare behagelig, kjentes bare ut som det dirret i armen..

Men det frister så absolutt å ta flere [:D]

Har du født ett barn klarer du fint en tattovering ;)

Nei men seriøst syns ikke det er noe vondt. Nå har jeg ikke tatt på ribbeina(det er vist sinsykt ifølge sambo) men to på ryggen og to på armen. Du blir etterhvert så øm att du kjenner egentlig ikke noe. Og når du er ferdig så er det litt sånn lett skrubbsårsvie som forsvinner køller av kort tid :)

Og husk: vi kvinner har høyere smerteteskel enn mannfolka ;)

folk opplever det forskjellig. det ser du jo på svarene her [:)] jeg gruet meg veldig og HATER alt som gjør vondt. når jeg tok den hadde jeg masse smerter/sorg inni meg. da tenkte jeg at det var godt å fokusere smerten litt ut på kroppen, fysisk. kjennes litt ut som om du blir risset i med en nål. etterpå svir det godt, som om man har tryna skikkelig og fått seg et godt skrubbsår. men det går fort over, bare litt ømt en stund [:)] og d er verdt det, vil jeg si om man virkelig har lyst [;)] lykke til!

Jeg har 3..
en under trusekanten og en bak på skulderen- var helt ok å ta
så har eg en stoor på siden, fra ribbeina og ned til trusekanten, den var ikke fult så deilig. Tok den i to omganger, på 2 timer hver gang. Første gangen laget hun bare omrisse, men neste gang, så smurte jeg på en Emla krem man får kjøpt på apoteket, den bedøver huden lett, så da gikk de to siste timene med skyggelegging som en lek [:D][:D]
Kjente bare at det duret i huden, ingen smerte [:D]

Tusen takk for svar.. må nok tenke meg grundig igjennom (og spare opp litt penger først uansett).

Men hvor er det fint ha tatovert barnas navn da? Jeg kunne tenkt meg på håndleddene, men er usikker på hvordan det er i forhold til jobben min (jobber med mat på sykehus).. hygiene osv mens det gror tenker jeg på.

Anyway.. det blir ikke gjort med det første.

Jeg kunne tenkt meg på håndleddene,

Jeg har mitt på håndleddet, og Lillo sitt på underarmen.

Jeg har ei på overarmen, og det var IKKE vondt [:)]

Syns det blir litt for dumt å si at det er en deilig smerte jeg da... [8|] Men meg om det! [:D]

Personlig syns jeg det var vondt, men ikke så vondt at du ikke holder ut liksom... Og hvis jeg skal sammenligne det med en annen type smerte, må det bli å bli brent av humle! [;)] det er det nærmeste jeg kan foklare faktisk... har en i nakken og en på leggen og leggen gjorde desidert mest vondt! Og det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt! [&:] Men det går jo fort over også da... [:)]

ORIGINAL: Venus83

Jeg har 3..
en under trusekanten og en bak på skulderen- var helt ok å ta
så har eg en stoor på siden, fra ribbeina og ned til trusekanten, den var ikke fult så deilig. Tok den i to omganger, på 2 timer hver gang. Første gangen laget hun bare omrisse, men neste gang, så smurte jeg på en Emla krem man får kjøpt på apoteket, den bedøver huden lett, så da gikk de to siste timene med skyggelegging som en lek [:D][:D]
Kjente bare at det duret i huden, ingen smerte [:D]

haha, tøfft. vi har tattoveringer på nesten samme plass høres det ut som [8D] jeg har også 3 stk..
men i stedet for skulderen så har jeg midt på da.. altså nesten nakken.. en fra ribbeina og ned til trusekanten og en på andre siden ved trusekanten [8D] høres ut som din fra ribbeina og ned er en smule større enn min men, siden det tok ca 1,5 time med min [8D] den er ikke på siden, men fra ribbeina, ned på siden av magen og ned til trusekanten[:)]

ORIGINAL: MammaNina

Syns det blir litt for dumt å si at det er en deilig smerte jeg da... [8|] Men meg om det! [:D]

Personlig syns jeg det var vondt, men ikke så vondt at du ikke holder ut liksom... Og hvis jeg skal sammenligne det med en annen type smerte, må det bli å bli brent av humle! [;)] det er det nærmeste jeg kan foklare faktisk... har en i nakken og en på leggen og leggen gjorde desidert mest vondt! Og det var jeg ikke forberedt på i det hele tatt! [&:] Men det går jo fort over også da... [:)]

Ja, deg om dét [;)]

Spørs VELDIG på hvor du tar den...er sykt vondt noen steder,andre ikke..

Back
Topp