Ang tatovering

aacinom

Gift med forumet
Hvor vondt er det å ta en tatovering?? (sitter å ser på den tråden ang tatovering av navnet til barna deres og blir frista egentlig)

Hvis du skal sammenligne smerten med noe, hva ville du sammenligna den med (pyyyyysete jeg..)

JEG synes ikke tattovering gjør det minste vondt. har 10stk fordelt på kroppen, å kan si at det kjentes litt på fingrene og korsryggen. men jeg kaller det deilig smerte[:D][8D]

kommer helt an på hvor du tar den.. overarm, nakke, legger ol. gjør ikke vondt.
Ribbein (som jeg har tattovert) og underarm (bare hørt), er litt verre.
når jeg tok den på ribbeina og magen klarte jeg nesten ikke ligge i ro.. ikke fordi det var så vondt, men det kilte noe helt forferdelig [8D]

er du pysete vil jeg anbefale nakke eller overarm altså (jeg syns egentlig tattovering på overarma er veldig macho men)

Enig med Siriusa, deilig smerte [:)]

Som med alt annet, så er også denne smerten forskjellig fra person til person..
Den vondeste jeg har er den store på ryggen.. Men det var fordi det tok så maaange timer...

VELDIG verdt alt, mener jeg..

(Juhuuuuuu, ny tattis om ikke så aaalt for lenge [:)])

ORIGINAL: Siriusa

JEG synes ikke tattovering gjør det minste vondt. har 10stk fordelt på kroppen, å kan si at det kjentes litt på fingrene og korsryggen. men jeg kaller det deilig smerte[:D][8D]

kan egentlig signere deg [:)]
det er ikke vondt, som i vondt, men kan kile veldig og til tider bli litt ubehagelig fordi det kiler sånn (værtfall den på ribbeina).
den jeg har i nakken var igrunn veldig behagelig å ta.. får ikke forklart det.. men det er litt som å bli klødd, få massasje og bli kilet på en og samme gang [8D] haha

det er en deilig smerte.. en smerte man blir avhengig av.. tar du en må du ta en til hahahha sånn føler jegd et da.. jeg synes ingen tatoveringe var vonde. men overarmen er ikke ne fint da hahah litt macho. og det kommer veldig ann på smerteterskelen fra person til person.. har en venninne hun synes det var drit vondt å ta tatovering på ankelen. det synes ikke jeg i det hele tatt.. jeg har 5 tatoveringer og vil ta fler..

ORIGINAL: Iverill

en tatovering er vondt slik er det bare.
No guts, no glory.
Hvis du virkelig vil så tørr du. 

Sign, sånn er det bare[:)]

Jeg har 2 stk. på puppene og navnet til sønnen min på håndleddet. puppene var ubehageligtil tider,ikke vond. Håndleddet var vondt. Jeg er norges største pyse[:D]

Signerer! Hadde det ikke vært for at jeg ikke vil bli helt tildekket, skulle jeg gjerne tatovert meg hver måned [X(]
Har 4 stykker. Nakke, fot, legg og arm.
Nakken og leggen kjente jeg knapt nok. Foten var ikke like behagelig, og innsiden av overarmen var "verst," men det hadde mer med sittestillingen å gjøre.

[:)]

jeg er litt pinglete altså,men var ikke så gæli...bare svir litt...(har nedenfor nakken

ORIGINAL: reidis

det er en deilig smerte.. en smerte man blir avhengig av.. tar du en må du ta en til hahahha sånn føler jegd et da.. jeg synes ingen tatoveringe var vonde. men overarmen er ikke ne fint da hahah litt macho. og det kommer veldig ann på smerteterskelen fra person til person.. har en venninne hun synes det var drit vondt å ta tatovering på ankelen. det synes ikke jeg i det hele tatt.. jeg har 5 tatoveringer og vil ta fler..

enig

Det merkes godt for å si det sånn, men gjør ikke direkte vondt.

Jeg har 2 på underarm/håndleddenene, og det gjorde ikke vondt. Den på ankelen gjorde _litt_ vondere[8D]

ORIGINAL: [Mon|]

Hvor vondt er det å ta en tatovering?? (sitter å ser på den tråden ang tatovering av navnet til barna deres og blir frista egentlig)

Hvis du skal sammenligne smerten med noe, hva ville du sammenligna den med (pyyyyysete jeg..)

jeg er og suuuper pyse! syns blodprøve gjør vondt! men har alikevel klart å ta to stk [:D] en på skulderen og en på leggen. det gjorde ikke vondt å ta den, var kanskje litt ubehagelig til tiden. jeg har ikke noen stooore, så det tok 20-30 min å ta dem.
gikk veldig fint [:D]

Jeg er pinglete...VELDIG! Og jeg syns det var VONDT!
Nå har jeg tattis på ett sted de fleste sier at gjør vondt og da, så kanskje ikke så rart. Har den nederst på magen (trusekanten) ved lysken. Og jeg måtte konsentrerte meg om å puste. Men angrer ikke og synes det var verdt det[:)]
Har lyst på navna til barna ett sted også, men får ikke bestemt meg helt for hvor.... Så skrekken fikk jeg i allefall ikke[:)]

VIL du så TØRR du[:D]

Syns det er godt[8D] Kiler veldig, første gangen jeg tok holdt jeg på å sovne[:)]

Har på skulderen, begge underarmene og ene håndleddet, og flere skal det bli[:D]

Skjønner ikke dere som sier det er deilig smerte... det merkes, det er vondt, det er ubehagelig, men det er også levelig. Skar noen grimaser innimellom, men det var ikke så ille som jeg forestilte meg. Det kjennes som det det akkurat er, at noen risper noe inn i huden.  Jeg har en tatovering fra albue til håndledd

Jeg har to stk, men de er litt str på. Jeg syns det ikke gjorde vondt. Eller litt som å pirke i et sår, men ikke helt samme heller. Vanskelig å forklare. Jeg husker jeg tenkte at dette ikke var noe å grue seg til! Jeg vil ta flere tattisser, så helt avskrekkende har det jo ikke vært![;)]

så enig med deg

ORIGINAL: {Thirteen}

Noen som har tatt på innsiden av håndleddet her?
Skal ta en der om ikke lenge og gruer meg litt...

Har fra før en på skulderen og en liten nederst på ryggen, syns ikke de var sånn kjempevonde.
Den på skuldra svei godt, men det var ikke vondt-vondt liksom.

Ja, og det var ikke vondt i det hele tatt - men grusomt vondt da jeg fylte på noen uker senere. :-)

Jeg syns det er vondt å ta tatovering - noen steder vondere enn andre - men ikke VONDT!! Men i det jeg er ferdig med å tatoveres så er smerten glemt på sekundet og vil ta en til ;-)

Back
Topp