Jeg elsker å både lese og skrive blogg - blogger om ikke bare barnet men andre ting også.
Legger IKKE ut bilder av Thea naken, eller bilder av bæsjen hennes (HAR faktisk sett noen har gjort det på en blogg, og andre nakenbilder og VELDIG "ille" ting å legge ut på en blogg.)
Prøver å legge ut det jeg synes er koselige hendelser i hverdagen.
MEN bare for å si det, så er det ikke slik at dette blir leggende på nett for evig og alltid.
Bloggen kan slettes og stenges, og da blir alle innlegg borte.
Så når Thea går på ungdomsskolen er det lite sansynelig at jeg fortsatt blogger og da også lite sansynelig å oppdrive dette på nett. Men om hun har lyst til å lese hva som ble lagt ut av henne kommer jeg uansett til å fremkalle bloggen som bok før jeg slutter [;)] Hun skal da absolutt få se alt som dreier seg om henne og som ligger på nett.
Uansett så ja... Vi kan ikke vite om de som 13 åringer synes slikt er okai eller ikke.
MEN som foreldre så må vi selv bestemme hva synes er greit og ikke.
Noen synes det er helt okai å legge ut noen ting på en blogg, andre ikke.
JEG har valgt å ha en blogg, og jeg har valgt å være med på tvprogram.
Om Thea reagerer på det når hun blir eldre ANER jeg ikke, men som foreldre er det vi som bestemmer når de er små.
OK - sånn er det, og slik kommer det garantert til å være! [:)]
Om man ikke synes om at folk legger ut slike ting, så dropp å gå inn på disse bloggene, da blir dere bare mer "provosert! [:-]
Phu, lang og rotete svar fra en mammablogger! [:-]