Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man blir jo lei av slike fb oppdateringer.Jo, når de oppdaterer med akkurat denne typen klaging 5-6 ganger i døgnet i et halvt år, da synes jeg det er LITT for mye.
Men jeg tittet innom siden hennes innimellom for hun har en helt nydelig gutt og jeg vil gjerne ta del i utviklingen og fortelle henne at hun har en nydelig gutt! Men jeg orket ikke å lese om det hele tiden.
Jeg vet at det portretteres som fantastisk å få barn og det er det jo. men skjønner ikke at folk er så virkelighetsfjerne at de tror alt ved barn er rosenrødt.
He he! Her hadde jeg vært overlykkelig hvis de hadde brøytet veiene om natta! Er mer forbanna når jeg må kjøre gjennom en halvmeter snø i 20 km/t for å komme meg til jobb.Folk som er forbanna om brøytebilen bråker om natta, og endå meir forbanna om veien ikkje er brøyta til dei skal på jobb...
Til vinteren får vi be snøen om å kun dale ned mellom 08 - 16...
Nei jeg klager jeg også. Spesielt her inne.. Bare spør?! Dere har så mye å komme med når det gjelder hva andre klager på og dere irriterer dere over! Klager dere aldri noensinne? Det virker som om dere har et helt perfekt liv med null klaging. Men støtt ser man klager innlegg her på forumet??
Jeg klager en gang i blandt når jeg mener jeg selv har rett og får å få råd om hva jeg kan gjøre. Jeg tror det så å si også gjelder samtlige her inne- for det ligger faktisk for oss, og er normalt.