Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan man jo klage på at er på markedet i det hele tatt enten den rr gratis eller ikke.Folk som klager på ting som er gratis... Som f eks innhold i babypakker... (Eneste jeg forstår er såpen med alkohol i).
Jeg følte jeg hadde riktig så god økonomi da jeg var alenemor!Jeg blir irritert over mennesker som er alene med barn (med den andre parten tilstede vel og merke, er den andre ikke tilstede i det hele tatt er det en annen sak) og som klager på hvor vanskelig alt er mtp tid, økonomi osv.
Man har gode løsninger økonomisk i Norge og man må faktisk bare ta tak selv i livene sine selv. Og ja, jeg har vært der selv, men uten rettigheter til stønader, så jeg føler jeg har lov til å uttale meg![]()
Jeg følte jeg hadde riktig så god økonomi da jeg var alenemor!![]()
Enig! Jeg er glad I alle mine familiemedlemmer, men er typ 2 stk som irriterer meg fordi de klager over at de får for lite av nav el lignende. Det gjør de ikke! De har rotet til livene sine, men får mye god hjelp fra staten med både det ene og det andre. Liker heller ikke når folk uten utdanning I utdannede jobber, klager på at de med utdanning I samme jobb tjener mer (feks. Lærer, fagarbeider osv.). Andre veien forstår jeg merJeg HATER at folk klager på Norge! Årsavgift, NRK lisens, så mye skatt, pensjon, tar imot flyktninger, for kort permisjon, ja sånne ting! Folk skal bare være glad de bor her tenker jeg....
Utover det kan folk klage så mye de vil uten at det plager meg nevneverdig![]()
Å noen får lite fra nav,det er store forskjeller ute å går. Systemet er urettferdig synrs jrg nå som jeg selv mottar penger fra nav.Enig! Jeg er glad I alle mine familiemedlemmer, men er typ 2 stk som irriterer meg fordi de klager over at de får for lite av nav el lignende. Det gjør de ikke! De har rotet til livene sine, men får mye god hjelp fra staten med både det ene og det andre. Liker heller ikke når folk uten utdanning I utdannede jobber, klager på at de med utdanning I samme jobb tjener mer (feks. Lærer, fagarbeider osv.). Andre veien forstår jeg mer![]()
Jeg HATER at folk klager på Norge! Årsavgift, NRK lisens, så mye skatt, pensjon, tar imot flyktninger, for kort permisjon, ja sånne ting! Folk skal bare være glad de bor her tenker jeg....
Utover det kan folk klage så mye de vil uten at det plager meg nevneverdig![]()
Her kan jeg med sikkerhet si at de ikke får for liteÅ noen får lite fra nav,det er store forskjeller ute å går. Systemet er urettferdig synrs jrg nå som jeg selv mottar penger fra nav.![]()
Inspirert av køagetråden til kengu.
Hva er "irriterende" at folk klager over? Tenker du noen ganger "herregud du er utaknemlig, du aner ikke hvor bra du har det" eller "så gjør noe med det da" el?
Jeg blir irritert over mennesker som er alene med barn (med den andre parten tilstede vel og merke, er den andre ikke tilstede i det hele tatt er det en annen sak) og som klager på hvor vanskelig alt er mtp tid, økonomi osv.
Man har gode løsninger økonomisk i Norge og man må faktisk bare ta tak selv i livene sine selv. Og ja, jeg har vært der selv, men uten rettigheter til stønader, så jeg føler jeg har lov til å uttale meg![]()
Jeg hadde også mye bedre økonomi som alenemor, enn nå når jeg har samboerJeg følte jeg hadde riktig så god økonomi da jeg var alenemor!![]()