Ang besøk etter fødsel på sykehuset..

Ingen vits å prøve seg på meg denne gangen :p har ingen planer om å fortelle når ting skjer. Eneste ulempen her er jo at frøkna på 7 må jo få være et sted... :( om det blir ks her så må vi mest trolig møte opp på sykehuset 07.00 og da blir det jo et lite problem med hvor hu skal være...

Jeg skal heller ikke fortelle noen. Mamma må vite fordi hun skal passe mini.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig mange bra svar her :happy:
Jeg har sagt klart i fra til min mann, at akkurat nå så blir det ikke besøk etter fødsel på sykehuset. også får vi heller se hva vi tenker da når lillegutt har kommet :D
 
Jeg skal heller ikke fortelle noen. Mamma må vite fordi hun skal passe mini.


Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det desverre mor som er værst :p så hu kan egentlig ikke få oppgaven med å passe frøkna... Tenker kanskje når vi får dato at vi avtaler med henne, at vi skal på kontroll/vektestimering eller lignende den dagen :p litt slemt og usikker på om hu biter på men er for oss eneste løsninga ;)
 
Her er det desverre mor som er værst :p så hu kan egentlig ikke få oppgaven med å passe frøkna... Tenker kanskje når vi får dato at vi avtaler med henne, at vi skal på kontroll/vektestimering eller lignende den dagen :p litt slemt og usikker på om hu biter på men er for oss eneste løsninga ;)

Mamma er vel den som er verst her også, men jeg syns det er lettere p si ifra til henne enn til svigermor feks ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg synes det var greit med besøk, men det var i all hovedsak min familie som kom siden hans bor langt unna. Det ble jo uansett litt begrenset av sykehuset sin besøkstid. Svigerfar var innom, men svigermor hadde ikke mulighet til å komme før vi var kommet hjem. Usikker på hvordan det blir denne gangen. Egentlig vil jeg helst at de kommer mens vi er på sykehuset for å faktisk få begrenset det litt. Men vi (og da spesielt han) har ikke det beste forholdet til hans familie så all tanke på besøk er egentlig slitsomt. Men at mine kommer gjør meg ikke noe, de respekterer om jeg sier vi er sliten eller lignende.
 
En time var igrunn mer enn nok, er man heldig skal ungen ha mat akkurat i besøkstiden også. Og det er ikke alle som har amming/flasking helt på stell med en gang. Og da frister det lite med tilskuere.. :p

Et veldig godt poeng.
De må bare finne seg i at jeg tar med mag babyen og forsvinner dersom han vil ha mat. Ikke godt å si hvor lenge vi blir borte heller :p
 
Tenker man må gjøre sånn som man selv ønsker! Jeg vil helst ha masse besøk!
 
Back
Topp