Ja, det synes jeg Så lenge jeg slipper og se undertøy er jeg fornøyd [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får tillegg for bruk av egne klær på jobb, nå jobber jeg i bistand da, og litt i sfo, men jeg er ganske sikker på at det gjelder barnehagene i denne kommunen også. Synes det er genialt at jeg kan ha klær som er behagelig fremfor uniformJeg jobber som ped.leder i barnehage i Oslo og har aldri hørt om regelen som forbyr singlet på jobb. Eneste er at man skal gå anstendig uten rumper og pupper hengende utenfor tøyet!
Jeg personlig vil heller ha uniform, da det blir ekstremt nye slitasje på egne klær
Vi får tillegg for bruk av egne klær på jobb, nå jobber jeg i bistand da, og litt i sfo, men jeg er ganske sikker på at det gjelder barnehagene i denne kommunen også. Synes det er genialt at jeg kan ha klær som er behagelig fremfor uniform
Jeg syns vel at man generelt sett skal kle seg anstendig på jobb, men shorts og singlet (selv om det er veldig ekkelt på menn) kan fint gå an. Utringa magetopp og hotpants er noe annet
Haha, dårlig språk. Singlet er ekkelt på mennEkkelt på menn?[emoji15]
Haha, dårlig språk. Singlet er ekkelt på menn
Samme her...Glad det ikke er noen reguleringer her. Vi går med det vi vil innenfor rimelighetens grenser.