Ang bekledning på barnehageansatte

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Er det greit om de ansatte i barnehagen har på seg shorts og singlet mens der på jobb og det er varme sommerdager..?

Om ikke,hva tenker du er greit at de ansatte skal gå med når det er varmt?
 
Så lenge det ikke er snakk om en miniatyrshorts skal de bare gå kledd i litt mindre klær, de blir da like varm som jeg gjør i varmen!
 
Ja, det syns jeg er HELT greit!
Jobbet tidligere selv i barnehage og fikk høre at foreldrene er misunnelig på oss som slipper å bruke uniform:)
 
Er det greit om de ansatte i barnehagen har på seg shorts og singlet mens der på jobb og det er varme sommerdager..?

Om ikke,hva tenker du er greit at de ansatte skal gå med når det er varmt?
Det håper jeg virkelig :p går i hvert fall i det selv når det er varmt! For meg som har jobbet i barnehage og som forelder så er det viktigste at en kan være aktiv i klærne. Ønsker heller ikke å være «utfordrende» kledd eller at de ansatte i min datters barnehage skal være det, synes det handler om respekt.
 
Ja, hvorfor ikke? Barna bryr seg jo ikke. :) Synes det er fint at voksne i barnehagen går i praktiske klær. Verre om de går i klær som er upraktiske.

(Jeg går ikke med shorts og singlet selv - og jobber ikke i barnehage heller, hehe. Men jeg bryr meg ikke hva de går med så lenge de Iallefall har på truse og bh, eller badetøy :p )
 
Selvfølgelig er det ok, så lenge det går an å leke som normalt i det. Og så er det kanskje greit at ikke alt faller ut, bare man så vidt rører på seg. ☺️ Bryr meg fint lite om hva de ansatte i bhg. har på seg, så lenge de tar vare på barna mine.
 
Selvsagt kan de gå i shorts og singlett. Så lenge der ikke er sånn minishorts som helst kunne vært undertøyet da [emoji14] De er litt vel nakne liksom.

Men anstendige shorts og slikt er helt innafor syns jeg. For min del hvertfall :)
 
Nei jeg tenker mer på hva foreldrene tenke jeg :)
Men hvorfor spiller det noen rolle? Jeg er jo dessuten forelder til barnehagebarn og bryr meg ikke :)
Det finnes vel sikkert noen muslimske foreldre også som mener det hadde vært best om de voksne brukte hijab :p Men jeg tenker at det viktigste er at de voksne i barnehagen går med klær som er praktiske og behagelige, og et minimum er at de har på seg truse og Bh i det minste, eller badedrakt.

Om man jobber i barnehage og er ute i 30 grader hele dagen må det da være helt Ok med shorts og singlet..
 
Men hvorfor spiller det noen rolle? Jeg er jo dessuten forelder til barnehagebarn og bryr meg ikke :)
Det finnes vel sikkert noen muslimske foreldre også som mener det hadde vært best om de voksne brukte hijab :p Men jeg tenker at det viktigste er at de voksne i barnehagen går med klær som er praktiske og behagelige, og et minimum er at de har på seg truse og Bh i det minste, eller badedrakt.

Om man jobber i barnehage og er ute i 30 grader hele dagen må det da være helt Ok med shorts og singlet..
Jeg spør bare for jeg har hørt flere steder at foreldre ikke liker når de ansatte har på seg lite klær....så derfor lurer jeg på hva folk syns er greit og ikke..:)
 
Jeg spør bare for jeg har hørt flere steder at foreldre ikke liker når de ansatte har på seg lite klær....så derfor lurer jeg på hva folk syns er greit og ikke..:)


Mye man skal henge seg opp i :p
Syns de skal ha praktiske og behagelige klær på seg for å gjøre det beste for barna :)
Om det er singlet så er det helt greit!
 
I utgangspunktet ja, men det spørs på hvilken.

Det handler om anstendighet. Og det kan man ha i shorts og singlet. Avhengig av hvilken shorts og hvilken singlet.
 
Back
Topp