Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg virkelig går i hvert fall i det selv når det er varmt! For meg som har jobbet i barnehage og som forelder så er det viktigste at en kan være aktiv i klærne. Ønsker heller ikke å være «utfordrende» kledd eller at de ansatte i min datters barnehage skal være det, synes det handler om respekt.Er det greit om de ansatte i barnehagen har på seg shorts og singlet mens der på jobb og det er varme sommerdager..?
Om ikke,hva tenker du er greit at de ansatte skal gå med når det er varmt?
Nei jeg tenker mer på hva foreldrene tenke jegJa, hvorfor ikke? Barna bryr seg jo ikke. Synes det er fint at voksne i barnehagen går i praktiske klær. Verre om de går i klær som er upraktiske
Hvorfor ikke...?Helt greit men vi får ikke lov å bruke singlet..
Men hvorfor spiller det noen rolle? Jeg er jo dessuten forelder til barnehagebarn og bryr meg ikkeNei jeg tenker mer på hva foreldrene tenke jeg
Jeg spør bare for jeg har hørt flere steder at foreldre ikke liker når de ansatte har på seg lite klær....så derfor lurer jeg på hva folk syns er greit og ikke..Men hvorfor spiller det noen rolle? Jeg er jo dessuten forelder til barnehagebarn og bryr meg ikke
Det finnes vel sikkert noen muslimske foreldre også som mener det hadde vært best om de voksne brukte hijab Men jeg tenker at det viktigste er at de voksne i barnehagen går med klær som er praktiske og behagelige, og et minimum er at de har på seg truse og Bh i det minste, eller badedrakt.
Om man jobber i barnehage og er ute i 30 grader hele dagen må det da være helt Ok med shorts og singlet..
Helt greit men vi får ikke lov å bruke singlet..
Jeg spør bare for jeg har hørt flere steder at foreldre ikke liker når de ansatte har på seg lite klær....så derfor lurer jeg på hva folk syns er greit og ikke..
Ikke sant...Mye man skal henge seg opp i
Syns de skal ha praktiske og behagelige klær på seg for å gjøre det beste for barna
Om det er singlet så er det helt greit!
Er reglerHvorfor ikke...?
Det er regler , jeg vet ikke hvorfor.Nysgjerrig på grunnlaget?