Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaritParit
ORIGINAL: sissel06
alle har nok sine grunner for å ta abort men når de har ubeskytta sex med vilje, å da tar abort .. da er det ingen unskyldning da fortjener de ikke barn engang. De anne ikkje ka de går glipp av...tullingar..
Litt sterk påstand, kanskje? Jeg er ikke uenig i at man må ta ansvar for egen kropp - men det er ikke umenneskelig å bli revet med... Er ikke ensbetydende med å ikke fortjene det å få barn- synes JEG!
ORIGINAL: MaritParit
ORIGINAL: sissel06
alle har nok sine grunner for å ta abort men når de har ubeskytta sex med vilje, å da tar abort .. da er det ingen unskyldning da fortjener de ikke barn engang. De anne ikkje ka de går glipp av...tullingar..
Litt sterk påstand, kanskje? Jeg er ikke uenig i at man må ta ansvar for egen kropp - men det er ikke umenneskelig å bli revet med... Er ikke ensbetydende med å ikke fortjene det å få barn- synes JEG!
quote:
ORIGINAL: *TaMmIs*
quote:
ORIGINAL: AB
Jeg synes man bør la være med begge deler....
Godt ikke alle gjør som andre syntes de bør.
ORIGINAL: AB
jo, enig vel i at det var drøyt med at de ikke fortjener barn... men abort er ikke noe prevansjonsmiddel.. det var vel kanskje helst det jeg tenkte på jeg..
Ja, men DET blir noe helt annet... Synes heller ikke abort er noe prevansjonsmiddel, men alle har et valg. Jeg har selv mistet to barn i spontanabort, og kunne selv ALDRI vurdert tanken på abort engang, men det er MEG! Mange andre sitter i andre situasjoner, vi må ikke være så rask til å dømme folk! Har hatt endel praksis på sykehus, og sett MYE, og tro ikke at alle de som kommer inn for å ta en abort har det lett! Mange kan ligge og gråte i timesvis, og føle at situasjonen er helt håpløs... Noen føler at de ikke har et valg. Jeg har også møtt på tidligere abortmotstandere som plutselig ligger der for å ta abort selv! Jeg respekterer det valget de tar...
Og som sagt, dette er en diskusjon, så alle må få si meningene sine, men når jeg leser slikt som innlegget over, at en som tar abort etter sex uten prevansjon ikke FORTJENER barn engang, da blir jeg MEKTIG PROVOSERT!!!
Bare for å presisere, så var innlegget mitt isted, som du quota ikke ment på deg altså Jeg skrev innlegget over, men det var ikke deg jeg mente, men den personen som sa at den som tar abort uten å bruke prevansjon ikke fortjener barn...