Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: talata
Jeg gjorde det en gang... Jeg skulle ta abort, timen var satt, å ble bedt me ut av ei venninne gelga føre.. What the hell.. tenkte jeg - hvorfor ikke...
Men nå har det seg sånn at kroppen er ett merkelig fenomen, å vet når noe ikke stemmer...
Så det vil si at etter 4 rusbrus (var ikke full) å bynner jeg å kaste opp som bare søren... Å holdt på i flere timer..
Kroppen ordner sjøl..
ORIGINAL: silje*
JA DET SYNEST JEG OGSÅ!Dårlig gjort!
ORIGINAL: Lica86
ORIGINAL: *TaMmIs*
Det har jeg faktisk ikke tenkt noe på.. *tenker*
Men hvorfor er det dårlig gjordt da? Hvis de uansett skal ta abort..
Og hvorfor bry seg om hva andre gjør??
Jeg bryr meg hva denne personen gjør fordi hun har stått å sagt til meg flere ganger at hun gleder seg sånn til å bli mamma..
Jeg respekterer valget hennes å ta abort, men hvorfor ikke vente til aborten var gjort? Plutselig angrer hun også vil hun ikke ta abort likevel også har hun vært på fylle bevisst med babyen i magen? nei, det høres bare feil ut i mine ører.
ORIGINAL: sakri
ORIGINAL: ~katriisa~
skal ikke si hva jeg synes...[8|]
Signerer.. [8|]
Men én ting jeg stusser litt over; hvis denne personen det er snakk om har stått og sagt til deg at hun gleder seg til å bli mamma, hvorfor tar hun bort ungen når hun først blir gravid?
ORIGINAL: fairy
Kan jo hende at de drikker for å "rømme" litt fra avgjørelsen de har tatt. Jeg tror ikke at det at de drikker er ensbetydende med at de ikke bryr seg i det hele tatt.