Angående røyk!

Det skal man selvsagt gjøre, men hvor stor fare utgjør det å være på besøk hos noen som har røyket inne?

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Spørs jo hvor ofte barnet blir utsatt for det! En sjelden gang skal vel mye til om gjør noen skade! Er vel bevist at passiv røyking ikke er bra...
 
Spørs jo hvor ofte barnet blir utsatt for det! En sjelden gang skal vel mye til om gjør noen skade! Er vel bevist at passiv røyking ikke er bra...
Det er bevist ja! Men så må man igjen tenke på hvilken passiv røyking, for mye av studiene går jo ut på at barne er i samme rom.

Nei jeg syns man skal være rene på hender og helst munn før man duller med et barn men kan ikke si så mye mer utover det :)

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Joa men så er det veldig mye i denne verden vi ikke kan beskytte ungene for!

Husker at for noen år siden så var salami kreftfremkallende!
Også har vi jo mye sur nedbør for ikke å snakke om at mange steder i norge har ringvirkninger ifra tjernobel ulykken selv om dette nå er over 25 år siden!

Alt kan bli farlig og å være inne i et hus folk har røyket i men luftet ut før du kom ser jeg ikke på som noe problem i det hele tatt! :)

Vi skal ikke beskytte ungene for alt men for det viktigste

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

nå legger du ord i munnen min. Vi er på besøk vi så lenge folk lufter. Det jeg sa var at jeg syntes ikke mødre er hysteriske om de vil holde barna vekke fra røyk. Det lar seg kanskje ikje gjøre, men syntes ikke mødrene er hysteriske for det. De vil bare beskytte barna sine.
 
nå legger du ord i munnen min. Vi er på besøk vi så lenge folk lufter. Det jeg sa var at jeg syntes ikke mødre er hysteriske om de vil holde barna vekke fra røyk. Det lar seg kanskje ikje gjøre, men syntes ikke mødrene er hysteriske for det. De vil bare beskytte barna sine.
Ja de vil jo bare beskytte ungene sine og det er greit! Men er faktisk noen som er hysteriske også på dette med røyk og det er synd for er ikke alt man får beskyttet ungene for.


sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Ja de vil jo bare beskytte ungene sine og det er greit! Men er faktisk noen som er hysteriske også på dette med røyk og det er synd for er ikke alt man får beskyttet ungene for.


sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Ja kan godt være noen faktisk ER hysteriske:eek: Men ville bare ikke at de som prøver å ikke utsette barna for det skal bli stemplet som hysteriske:p
 
Ja kan godt være noen faktisk ER hysteriske:eek: Men ville bare ikke at de som prøver å ikke utsette barna for det skal bli stemplet som hysteriske:p
Nei den er grei :)

Og vet om ei som er hysterisk!!! Jeg får ikke lov til å komme på besøk fordi det kan lukte røyk av meg!
Trenger vel ikke å si at det er et vennskap jeg ikke har lengre ;)



sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Nei den er grei :)

Og vet om ei som er hysterisk!!! Jeg får ikke lov til å komme på besøk fordi det kan lukte røyk av meg!
Trenger vel ikke å si at det er et vennskap jeg ikke har lengre ;)



sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

ok, det vil jeg påstå ER hysterisk:p haha
 
Godt vi er en gjeng med forskellige meninger. Så får vi diskutert litt også!:D
Ja ikke sant :)
Er veldig glad i rolige diskusjoner så lenge man holder seg til fakta :)

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3
 
Joa men så er det veldig mye i denne verden vi ikke kan beskytte ungene for!

Husker at for noen år siden så var salami kreftfremkallende!
Også har vi jo mye sur nedbør for ikke å snakke om at mange steder i norge har ringvirkninger ifra tjernobel ulykken selv om dette nå er over 25 år siden!

Alt kan bli farlig og å være inne i et hus folk har røyket i men luftet ut før du kom ser jeg ikke på som noe problem i det hele tatt! :)

Vi skal ikke beskytte ungene for alt men for det viktigste

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

må si meg veldig enig, skal ikke utsette de for direkte røyk, men etter at det er luftet ut må det være greit...... syns iallefall je.....
 
Nei den er grei :)

Og vet om ei som er hysterisk!!! Jeg får ikke lov til å komme på besøk fordi det kan lukte røyk av meg!
Trenger vel ikke å si at det er et vennskap jeg ikke har lengre ;)



sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

hu må da ha ett meget begrenset liv da må je si......
 
Ingen i vår familie eller omgangskrets som røyker inne, og det er jeg veldig glad for. Jeg røyker selv, men veldig sjelden når barna er våkne, triller ikke tur med røyken i hånda og sånn.. Og har alltid antibac, håndkrem og pastiller som luktdemper etterpå :p Og egen røykejakke.. Hadde ikke likt å måtte besøke folk som røyker inne, selv om de lufter før vi kommer, så er glad vi slipper den problemstillingen.
 
Det lukter faktisk mye verre når du ikke røyker lengre, er nok det som er grunnen. Husker når jeg røyka at jeg elsket lukta av lucky strike, men nå blir jeg skikkelig dårlig og syns det lukter grusomt. Og uttrykket, å kysse en røyker er som å slikke et askebeger, er det faktisk noe i... Det smaker fælt hvis tennene ikke er pussa og munnen skylt ;) Men jeg kjente ikke noe selv når jeg røyka :)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
Signerer denne..Det lukter MYE verre enn når du selv røyker...Men, det gjør meg forsåvidt ikke så mye å stå sammen med folk som røyker. Har flere venner som røyker. For min del skiller jeg mellom det som jeg synes er ekkelt og litt unødvendig og det som faktisk er SKADELIG.
Ja, jeg synes det er litt småekkelt når noen har røyka og går rett bort til en ren og pen baby (nå sier ikke jeg at noen av dere røykere gjør det altså) :) Men, nå tar jo ikke babyen SKADE av det....Røyking og samsoving derimot, og å røyke i bilen, og inne osv..DET utsetter jo barnet for røyk og kan være skadelig..Men, det tror jeg ingen røykende junimammaer gjør:)
 
Signerer denne..Det lukter MYE verre enn når du selv røyker...Men, det gjør meg forsåvidt ikke så mye å stå sammen med folk som røyker. Har flere venner som røyker. For min del skiller jeg mellom det som jeg synes er ekkelt og litt unødvendig og det som faktisk er SKADELIG.
Ja, jeg synes det er litt småekkelt når noen har røyka og går rett bort til en ren og pen baby (nå sier ikke jeg at noen av dere røykere gjør det altså) :) Men, nå tar jo ikke babyen SKADE av det....Røyking og samsoving derimot, og å røyke i bilen, og inne osv..DET utsetter jo barnet for røyk og kan være skadelig..Men, det tror jeg ingen røykende junimammaer gjør:)
Må signere denne! Bra sagt :)
 
Back
Topp